Medicínske karty…

downloadTieto karty vychádzajú z duchovnej tradície severoamerických Indiánov. Predstavujú 52 totemových zvierat, z ktorých každé symbolizuje určité schopnosti a vlastnosti a jeho objavenie sa vo výklade (ale aj vo sne či skutočnom živote) prináša nejaké zvláštne posolstvo. Tí považovali zvieratá za dobrodincov, ktorí nám môžu pomôcť nájsť harmóniu a rovnováhu na našej životnej ceste. Medicinské karty sú nádhernou pomôckou pre osobný rast, a okrem toho sa môžu stať na duchovnej ceste zdrojom uzdravovania a sily a pomôžu vám pochopiť a riešiť každodenné situácie.


Online výklad kariet

6 thoughts on “Medicínske karty…

  1. martinka ako pozeram mas medicinske karticky xixiix :-)hladam na nete uvod k nim a aha ho tam :-)))) objavim karticky u teba :-) su krasne vsak? a velmi poucne, tak ideme ucit nase duse a srdiecka liecit od indianov :-)

    Like this

    • Voľakedy bola jedna stránka a tá kočka tam mala veľa kariet a aj výklady k nim, tak som si to pracne posťahovala. Aj som si ich vytlačila, ale ani raz som z nich neveštila. Asi by som to mala urobiť. :roll:

      Like this

  2. nao je to na atarot.cz a uz som si ich stiahla a pozeram ze mas to iste :-)))
    keby som vedela tak idem k tebe xixiixixiixix
    inak toto je tiez dobre, nie len tarot, je to o posune nasej dusicky niekam inam :-) skoda ze je to po cesky :-)
    musim si objednat knihu, vyzera to dobre :-)

    Like this

    • Otvor si rubriku veštenie hore na lište a uvidíš tam všetky čo mám :-P Niektoré sú len preto, aby ti odpovedali čo sa práve v tebe deje a posunuli ťa správnym smerom. :-P

      Like this

      • pacia sa mi velmi, popozeram martinka, u teba najdem vsetko, ked nieco mi chyba do tej mojej duchovnej skladacky a ak nie, tak ta najdem na goooooogli, dievcatko moje, uz si na gooogli :-)

        Like this

Pridaj komentár

