Vitamínový nápoj

OLYMPUS DIGITAL CAMERADnes som mala chuť doplniť si trocha betakaroténu do tela a tak som si urobila svoj obľúbený kokteil. Rozmixujem  1-2  veľké  mrkvy ,2 jablká bez šupiek v pol litre vody. Vodu mám nabitú na orgonite, ale môžete to zaliať aj vodou z vodovodu. :wink:  Napadlo mi pridať tam ešte naležaný zázvor  s  medom a citrónom, čo som mala v chladničke. Robím si novú verziu, zázvor si strúham, je to potom silnejšie a z citróna tam nastrúham kôru a vytlačím všetku šťavu a toto všetko zalejem medom.

Spolu s mrkvou a jablkami to chutí vynikajúco a sú tam samé zdravé veci. Ak sa ozve zástanca zdravej výživy, že ovocie a zelenina sa nemajú spolu miešať, je mi to fuk, lebo všetky suroviny sú zásadité.  :wink:  Cez leto som si spolu s mrkvou a jablkami tam mixovala aj broskyne a bol z toho lahodný osviežujúci nápoj. :oops:

Takže čo budete potrebovať?

Dnes som si dala pomer : 1 veľká mrkva, 2 jablká , 500ml vody, a 1dcl zmesi zázvoru s medom a citrónom. Deťom som to precedila, lebo by mi to asi celé nevypili a frflali by , čo im tam pláve,  ale ja to pijem ako to rozmixujem. Mňam je to dobrota. :wink:

Prajem krásnu nedeľu  všetkým okoloidúcim. :wink:

Pridaj komentár

