Astrálne cestovanie- prvé pokusy

Astrálne cestovanie je vlastne oddelenie vášho astrálneho tela od vášho fyzického. Vaše astrálne telo sa potom môže voľne pohybovať v nekonečnom priestore. Dôležité je úplné uvoľnenie, ukľudnenie mysle a snažiť sa nereagovať na vnemy z prostredia. Každý, kto sa pokúša o astrálny úlet si musí nájsť svoj vlastný spôsob ako sa dostať zo svojho tela. Základom je meditácia.

Začínam hlbokým dýchaním, postupným uvoľnovaním. Skúšala som už viac spôsobov, ktoré som našla na internete ako uvoľniť astrálne telo von, ale zatiaľ bezúspešne.

1. Spôsob…

Po uvoľnení sa sústreďovať na tretie oko, čiže čelovú čakru. Cítim ako ma ťahá von, akoby ma niekto chcel cez hlavu vytiahnuť  z tela. Telo sa mi celé napne a cítim veľký ťah…… a nič. (asi nie je kam vytiahnuť, alebo moje astrálne telo je lenivé.)

2. Spôsob…

Predstava ťahania za šnúru-vytiahnúť sa z tela von. Keď som uvoľnená vizalizujem si špagát nad hruďou a predstavím si ako sa pomocou neho snažím vytiahnúť z tela von. Následne toho sa mi celé telo napne, horná časť tela sa mi zdvíha a začne sa triasť, akoby sa astrálne telo chcelo z fyzického vytriesť. Po troch pokusoch po sebe  som ma svalovicu na krku  :lol:

3. Spôsob

Skúšala som aj vytočiť sa z tela von , točenie do strány a ťahanie cítim, ale ani takto to u mňa zatiaľ nefunguje.

4. Spôsob

Jedna nemenovaná bytosť, zrejme tá nízkovibračná,( ktorá je mnou posadnutá a nie a nie sa ma zbaviť) je tým tak fascinovná, že sa minule pokúšala, aby mi zodvihla ruku, teda tú astrálnu. Podarilo sa mu jedine to, že ja som svoju ruku mala položenú na posteli, vôbec som ju nevnímala a on mi ju pomaly ťahal hore :-D  (Ach jaj  tešil sa ako malé dieťa, že sa u to podarilo.)

Viem, že niekomu sa to podarí po pár pokusoch, niekto dosiahne astrálnej projekcie nevedome a niekto sa musí snažiť veľmi dlho.

Ak máte dobrú predstavivosť dokážete aj vizuálne cestovať. Určite je to bezpečnejšie ako astrálne, ale ja verím, že sa to podarí aj môjmu astrálnemu telu. :lol:

