Tarot of Dreams…

tdloversCiro Marchetti vytvoril ďalšie magické karty “Tarot of Dreams.” Jeho predchádzajúce práce boli Zlatý Tarot a Tarot snov, ale Tarot of Dreams je naozaj ďalšie jeho majstrovské dielo a je môj obľúbený! Všetky karty majú veľmi živé farby a detaily. Umelec odviedol vynikajúcu prácu pri miešaní niekoľkých rôznych konceptov  na individuálnych kartách. Výsledkom toho, čo Marchetti vyzval vo svojom najnáročnejšom projekte je podmanivá krása a umelecké dielo! Karty majú silnú hranicu naokolo a sú v nich zobrazené astrologické symboly.

Popis jednotlivých kariet nájdete v online tarote pod každou kartou. Našla som aj anglickú stránku s rozdelením na veľkú a malú arkádu a s anglickým popisom ku každej karte. 😀

2 thoughts on “Tarot of Dreams…

  1. no ta ja som happy teraaaaaaaz, …. ja to konečne našla, … tento tarot hľadám ako hluchá všade a on si na mňa pekne čaká tuto, ved to je skoro doma … 😉 … no pod lampou najvätšia tma, joj, jak ja sa teším že som na toto natrafila, ………… 😀 😀 😀

    dííííííkes

    Like

  2. Naozaj je krásny ja som si vytlačila čierno bielo, lebo mi došiel farebný toner doma a to nie je ono. V origináli stoja 30 € , tak keď nájdem zvyšné prachy idem kúpiť. 😀
    Som rada, že si sa potešila Lilah .

    Like

Pridaj komentár

