Kategórie
Duchovné Duša

Kolektívna duša

Niečo také ako individuálna duša nie je. Individálnou ju robí iba to, že sa kolektívna duša dostala do energetickej pasce mozgovej aktivity, ktorá svojimi procesmi vytvára princíp reality, moment okamihu a ideál indivídua. Individuálny je len jej prejav, jej rozvinutá forma v našom tele. Ak ale jej aktivita ustane, môže nadobudnúť inú podobu, môže zmeniť svoju podobu z častice na vlnu. Už nie je viac objektom pozorovania a tak si môže robiť, čo chce. Jednoducho povedané sa zvinie do „kolektívneho nevedomia“.

Naše Ja, naše vedomie, je len súčasťou vyššieho vedomia, vyššej inteligencie, ktorá sa rozvíja sama od seba.

Existovala tu pred nami, prestupuje nami počas života a bude tu aj po ňom. Bola, je aj stále bude tu.

Naše Ja neexistuje izolovane, akurát si neuvedomuje túto jednotu. Naše falošné Ja je také hlasité, že všetko dokáže prehlučať.

Aby sme mohli naslúchať svojej duši, musíme utíšiť myseľ a musíme rozvinúť možnosti ducha.

Tým myslím využiť jeho energetický potenciál. Musíme sa naučiť usmerňovať energiu tým správnym smerom. Myseľ jej dokáže spotrebovať veľmi veľa a veľmi neúčinným spôsobom. Používa ju na riešenie emocionálnych problémov, drží nás v patovej pozícii, kde sa neustále trápime.

My sa musíme naučiť túto energiu usmerňovať iným smerom.

Musíme ju využívať tvorivo, doviesť ju ďaleko od stavu entropie, od stavu sebazničenia. Musíme ju využiť k uvedomelému rozvoju svojej duše. Ako to spravíme, tak tým sa budeme zaoberať práve teraz.

Atribúty duše

– nie je izolovaná v našom vnútri, ale nachádza sa všade okolo nás (aj v nás) –
– nie je individuálna, ale kolektívna, spoločná pre nás všetkých –
– nepozná slová či jazyk, ale hovorí k nám prostredníctvom úplného ticha –
– nenachádza sa v mysli, ale v nemysli –
– nenachádza sa v onom, druhom svete, ale je v tomto svete –
– nie je to časť Ja, je to TO –
– viera v dušu cez Boha nám nepomôže jej správne naslúchať –
– nespasí ju modlenie, ale naopak jej pochopenie –
– ona nepoznáva, ale vie, neuvažuje, ale pozoruje –
– nemožno ju rozumovo poznať, ale treba ju prakticky zažiť –
– duša je energetickej povahy –
– správnym usmerňovaním energetického toku ju možno rozvíjať –
– je potrebné energiu využívať tvorivo, nie sebadeštruktívne –
– len udržiavaním energetickej rovnováhy dospejeme k jej rozvoju –

Fyzikálna duša

Naša duša by mala mať tieto znaky:
1. duša, teda jej obsahy majú kvantový charakter
2. duša prestupuje celý vesmír, je nad rámec našeho tela
3. duša ovplyvňuje pohyb hmoty
4. individuálna duša je len časťou kolektívnej duše vesmíru
5. prostredníctvom individuálnej duše sa formuje okolitá realita tela
6. duša musí mať svoju pamäť, vedomie, tvorivosť a samoorganizáciu
7. duša nie je statická, ale sa neustále mení, formuje
8. duša potrebuje hmotu, aby mohla rozvinúť svoje vlastnosti

Pokračovanie Tvorivá duša

Z knihy Adam-Vlastna-cesta-Odhal-svoju-pravu-tvar

4 replies on “Kolektívna duša”

ano ja som o tomto kedysi citala a myslela som si ze je to dobra blbost na zaciatku ale postupne ako clovek o tomto cital viac a viac mu vlastne doslo, ze je to tak –

Ak ale jej aktivita ustane, môže nadobudnúť inú podobu, môže zmeniť svoju podobu z častice na vlnu. Už nie je viac objektom pozorovania a tak si môže robiť, čo chce. Jednoducho povedané sa zvinie do „kolektívneho nevedomia“.

vlastne vsetko so vsetkym suvisi po case cloveku a da mu to taky ucelenejsi pohlad a nazor o vsetkom 🙂

pekny clanok martinka

Páči sa mi

Eli teraz si mi pripomenula príbeh, ktorý rozprával môj vnútorný rozprávač o zvedavom dievčatku ako nazeralo do opusteného domu a vždy tam našlo niečo nové. Malo obavy , čo bude robiť s toľkými myšlienkami. Potom sa ozvala jej vnútorný hlas a povedal jej:

„ To čo si viedla a spoznala ti vždy bude k niečomu užitočné. Uloží sa to v tvojom vnútre a sama spoznáš, čo z toho kedy použiješ. Nie všetky veci sú pre nás potrebné a tým, že si v spojení zo zdrojom všetkého bytia, ti informácie si nájde ten , kto ich bude potrebovať v inom čase, lebo tak ako ty , tak aj niekto iný môže potrebovať niečo, čo nevidel, ale nedokázal si na to spomenúť v danom čase, preto mu jeho vnútro napovedalo a poskytlo informáciu ku ktorej malo prístup. Si na ceste učenia a všetko nové, čo spoznávaš si ukladáš a príde čas, kedy to môžeš využiť. Všetko čo si zažila a videla máš v sebe uložené, takže sa nemusíš obávať, že tie nové veci ti nebudú k ničomu. A teraz zatvor očká a pekne spinkaj, nech tvoje myšlienky sa môžu voľne rozplynúť….

Zvedavé dievčatko…

To je to, že počas spánku naše duše si vymieňajú informácie, alebo ich odovzdávajú vyššej časti v nás do zdroja vedomia a tak sme spolu prepojený všetci zo všetkým v jedno. Dva krát som to stihla zaregistrovať počas spánku, že som bola v bdelom stave a vnímala ich rozhovor, ale nepamätala si z toho nič, Len viem že to bola komunikácia na vyššej úrovni. 😉

Páči sa mi

presne tak martinka 🙂 len ja to uz vlemi dlho odmietam 🙂
chcem zostat realistka a pragmaticka 🙂
venovat sa len numerologii a astrologii veciam ktore mi davaju zmysel a su zachytitelne …. s gabinou sa hadam, ze uz viac nechcem vidiet auru dokonca xixixii
je zo mna na prasky xixi, potrebujem teraz pracovat vela a zabezpecit vela veci v tomto materialnom svete, ak sa to ma vo mne ukladat tak nech sa ukada ako chce, ale len ja rozhodnem ,co potrebujem a co vytiahnem a nik iny, nikto nezije vo mne a nepovie mi ,co je pre mna dolezite a dobre
a teraz je to ciasta prach obycajna materia a ked pride cas tak aj duchovno a koniec :-))))))))))))
mam dobry pristup vsak? xixiix ja viem 🙂
ale ten pribeh o tom dievcatku mi to len potvrdil teraz, ze robim dobre 🙂 je to moj zivot a ja musim by s nim spokojna a vyrovnana a nik iny 🙂
mas krasny blog a veci co som kedysi v anglictine citala sa dostavaju uz aj na slovensko a to je dobre, u teba si vsetko citam este raz a coraz viac sa tie suvislosti prelinaju a to je dobre 🙂 teraz viem, ze sa na mojom blogu mozem s kludom venovat astrologii numerologii a podobnym ciselnym hakom bakom xixixi a u teba s najdem co potrebujem :-))))))))))))
tieto blogy su skvele a ludia co ich robia tiez :-))))
nech sa dari martinka a len pis pis, mas uzasne clanky a ludia ich radi citaju :-)))))) papap a krasny den prajem :-))))))))

Páči sa mi

Eli ty vieš, prečo sa venuješ numero-astrológii, lebo to tak cítiš, niekde som mala tabuľku duchovnej úrovne človeka ako sa vo svojich životoch čomu venuje, že prechádza odobím, kedy sa venuje liečeniu, potom snom, numerológii, a nakoniec vešteniu, lebo jeho intuícia je tak silná, že vidí veľa vecí, čo sa udejú.Zrejme si si toto naplánovala, že to chceš v tomto živote prelúskať, tak sa tomu venuj. Rob to, čo cítiš. Nenechaj sa nikým ovplyvniť, lebo len ty sama vieš, čo je pre teba najlepšie. Ľudia ti môžu poradiť, ty ich vypočuješ, ale rozhodnutie je na tebe.

Ja som rada, že som v dobe, kedy máme prístup k informáciam vďaka internetu a môžme nájsť všetko potrebné.

Ďakujem za komplimenty k blogu, snažím sa…. aj ty sa mojko snažíš a ukladáš veci, čo ťa zaujímajú na svoj blog a zároveň sa aj učíš a vzdelávaš. 😉

Krásny dník aj tebe Tinka a nech si stále prežiarená slniečkom… 😉

Páči sa mi

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.