Čakry – presúvanie energie…

Okrem harmonizácie čakier rukami môžete svoju energiu v čakrách kontrolovať aj vizuálnym spôsobom a upriamením pozornosti na danú čakru. Je to to isté, akoby ste vnímali tlkot svojho srdca, alebo svoj dych, len v tomto prípade zameriate pozornosť na prvú čakru a vnímate jej energiu. Môžete vnímať jej smer točenia, dokonca uvidieť aj jej sfarbenie. Zistíte , či sa točí pomaly, rýchlo, alebo  je akoby v stave spánku. Tak isto môžete spozorovať, či v nej nie je zahustená energia. Jej energiu vnímate, akoby vám niekto kyvadlom krútil nad tým miestom a vy pociťujete  smer točenia v tele.

Prišla som na túto metódu len náhodne a keď som hľadala podobnosť na internete, alebo overenie správnosti, či funkčnosti, naša som len vôľové ovládanie energie v čakrách. Je to to isté čo popisujem , len svojou vôľou ovládate energiu v čakrách.

Prvý raz ako som to skúšala  a ako som bola zameraná na prvú čakru , tak som po chvíli točenia pocítila ako zadným kanálom sa energia presúva k druhej čakre. Tam sa krútila svojim smerom a znova po istom čase vystúpila energia do solar plexus, kde sa aj presúvanie energie čakrovým kanálom ukončilo. 🙄

Na druhý deň som skúšala znova. Tento krát som bola prekvapená, pretože energia vo všetkých čakrách sa krútila rovnakým smerom, znova zadným čakrovým kanálom vystupovala k ďalšej čakre.

Pri druhej čakre som cítila točenie aj v krčnej čakre. Je to tým, že tieto dve čakry sú prepojené. Takto postupne som sa dostala až ku korunnej, aj keď od krčnej čakry už energia k vyšším čakrám stúpala pomalšie. Pri vnímaní korunnej čakry som myslela , že sa proces ukončí, ale energia začala klesať znova dolu tým istým spôsobom. V každej čakre som pocítila vír energie a následné zostupovanie kanálom k nižšej čakre. Len teraz sa čakry krútili opačným smerom, akoby sa energia potrebovala spätne odvinúť. Takto som sa dostala späť k prvej čakre.

Po troch dňoch som si na toto cvičenie náhodne spomenula a tak som ho išla vyskúšať. Priebeh bol ten istý, len teraz sa energia v každej čakre točila svojim smerom a keď som prišla po solar plexus, tak tam sa točila veľmi pomaly, akoby tam bola hustá energia. Sústreďovala som sa na túto čakru, pokiaľ sa nezačne točiť prirodzeným spôsobom a energia nevystúpi vyššie. Trvalo to síce dlhšie, ale nakoniec sa mi to podarilo. Niektoré čakry sa netočili primeraným spôsobom v jednej rovine, trocha sa vychyľovali z dráhy, zrejme som ten deň bola trocha rozladená a emocionálne nevyvážená. 🙄

Zaujal ma aj tento článok u Helar zrejme opisovaný podľa Edgara Cayceho:

Každé duchovné centrum je ovplyvnené istou astrologickou silou, ktorá je fyzickou manifestáciou istej posmrtnej roviny…viac

Bola by som rada, ak by ste sa niekto k tomuto cvičeniu vyjadril, kto sa prakticky viac zaoberáte čakrami, či je správne takýmto spôsobom sa im venovať. Vrelá vďaka… 😉

 

10 thoughts on “Čakry – presúvanie energie…

  1. waaaw to video je uchvacujuce 🙂
    tak ja by som dodala, ze ja dokazem zrychlit tok energie v cakrach za pomoci 5 tibetanov a zharmonizuje to vsetko a ten tok sa obnovi, aspom mne,viem citit, vizualne to popisat neviem, ale ako je to na tom videu si to prestavujem, ze prebytocnaenergia odchadza cez nohy, uzemnenim ,ja sa nemozem cez hlavu, lebo saaktivuje tretie oko a to sa snazim blokovat xixiixi, takze cez hlavu a ten vir coje vo mne a toci sa okolo cakier, presne ako natom videu to vidim v sebe a vnimam
    ak je neico spomalene, tak za pomoci ruk si dokazem, urcitu cast poliecit a zharmonizovat mhmhmh

    inak to video je famozne, musel to robit niekto,kto to tak to vidi a jaho len potvrdzujem, lebo ja to vidim ako je to na tom videu

    no nemam slov fascinujuce naozaj 🙂

    Like

    1. Bola som prekvapená, že som našla toto video, lebo tak isto to aj ja vnímam točenie v čakrách a vystup energie kanálom vyššie. Síce tu je to zrýchlené, že tá energia len prejde z jednej čakry do druhej, možno tak sa to aj deje a tým, že sa sústreďujem na jednu čakru to vnímam pomalšie. Ďakjem Maťka za tvoje doplnenie. Si tiež dosť sugestívna a dokážeš to takto vnímať. 😉

      Like

  2. Dobry den..mozem sa opytat?..takze ked meditujem…a zameriam sa na prvu cakru a zacnem citit ze sa zaciam krutit tak je to v poriadku?..viete mi vysvetlit co sa vtedy deje a ci to vsetci citia toto kruzenie cakier?..dakujem

    Like

  3. Katy…myslím si , že mnoho ľudí ani netuší, že nejaké čakry majú 😀

    Ak zameriaš pozornosť na konkrétnu čakru začneš cítiť jej energiu…píšeš o 1 čakre…mala by si cítiť hmotnú energiu ťaživú zemskú, môžeš vnímať aj tok energie, krúženie a farbu. Ak si cítila krútenie,že strácaš akoby rovnováhu, možno si viac vnímala svoje éterické telo ako 1 čakru, alebo ti chýba uzemnenie a čakra a energie sa ťahá smerom hore, akoby ťa lákal vyšší svet ako ten hmotný . Toto som videla pri diagnostike u mnohých, že ich energia bola vyťahovaná vyššie, boli totálne neuzemnený. Preto je veľmi dobré vnímať chodidla a prúdenie energie v nich, aktivovať si tak zemské čakry a postupne vnímať všetky čakry smerom nahor a keď prídeš na vrchol vnímať súčasne zemské čakry a 7 čakru a vtedy pocítiš ako sa spájajú a energia ti prúdi vnútornym kanálom hore.

    Like

  4. Fuha…dakujem pekne za odpoved….este som len laik-ziak,este sa len ucim a vnimam urcite veci ako auru a zablesky svetiel v noci alebo pod vieckami…konkretne ked zacnem meditovat tak sa zacinam akoby krutit…teda tvar a krk mi samovolne rotuju…raz pravotocivo a potom lavotocivo..potom ustanem a znova citim ze zase sa idem “krutit”…..mozem sa opytat to uzemnenie mam akym sposobom robit?..teda mozno to aj robim len neviem o tom…je to ze mam mat nohy na zemi?..akoze rovnovahu nestracam,lebo sedim..citim ze mi otuje hlava….skusam sa zamerat na dychanie a prestane to na chvilu,ale potom zacne znova..no ano asi ma laka vyssi svet ale aj v hmotnom sa mi paci he..asi robim nieco zle…este vsetkemu nerozumiem a ani neviem este co robit…dakujem

    Like

  5. Dobré ránko Katy… zrejme to bude, že pri meditácii vnímaš éterické telo, ktoré je pohyblivé, ľahšie ako hmotné. No ak vnímam toto telo, cítim akoby kývanie, vlnenie sa, nie rotovanie…možno to vnímaš aj ty, len silnejšie, lebo s čakrami toto asi nemá nič spoločné. Ak by si vnímala konkrétnu čakru, tak by si cítila jej rotovanie v jej mieste.

    Like

  6. Dobry vecer…no nevedela som ako to napisat…myslela som ze ked sa zacnem krutit tak ze to robia cakry,,,,nikdy sa mi to predtym nestavalo…neviem co to je potom ked nie cakry….konkretne ked sa zameriavam na 1 cakru citim na sebe jej krutenie do lavotociva-potom sa zameriavam na druhu cakru aj si vizualizujem farbu a tvar a tocm sa pravotocivo..vsetko je o spontanne..inak vsimla som si to aj u mojej ucitelky sahadza jogy..tiez sa kruti..ked meditujeme…sledovala som ju..he…snad sa niekedy dozviem co sa to presne robi somnov…pekny vecer

    Like

    1. Máš pravdu…sú veci, ktoré zažívame a niet na ne slov, akými by sme ich opísali. Ak to krútenie vnímaš pri spojení s energiu v danej čakre, tak sa to toho aj týka…len ja ten vír energie cítim len v tej čakre..netočím sa celá. Neskúšala si ešte prechádzať svojimi čakrami…? Za každou čakrou je krajina, ktorá ju vystihuje v akom stave naša čakra je.
      To čo opisuješ, že robí tvoja učiteľka sahadža jogy môže byť tanec duše.. tak ako nechávame svoju duševnú časť prejavovať pri automatickej kresbe, dá sa to vnímať aj na iných rovinách….ide o duševné prepojene, kedy sa prejavujeme totou časťou. https://anitram.wordpress.com/2011/08/17/tanec-duse/

      Like

  7. No ja uz dopredu citim ze sa ide nieco diat..neprivolavam to…zacnem meditovat…vizualizujem si prvu cakru-meditujem-rozjimam a uz zacinam citit ze tvar sa mi zacina akoby samovolne hybat do lava..je to akoby som tvarov sa tocila dookola lavotocivo.taky kruh robim…niekedy je to take pomalsie-potom tak rychlo sa to toci..kusok ustane a znova…ked to skonci idem na dalsiu cakru…vsetko je to spontanne…ked som zacinala so sj tak sa mi to bobec nerobilo…poslednu dobu sa mi to stava aj ked nemeditujem…skladala som pradlo a oci mi tahalo do rohu sa pozerat,,,neviem preco proste som nevedela otrhnut zrak-nic tam nebolo..len okolo rohu v blizkosti boli rozne moje cacky-macky tak som videla aury tych veci…a potom som sa zacala krutit…takze sama neviem co sa to robi…ja som to spajala s cakrami ked meditujem..ale ked som do toho rohu pozerala takmer som ani neklipkala ocami-hlava uplne bezmyslienkovy stav a zacalo to..ani na cakru som nepomyslela..takze neviem co to…kazdopadne som rada,myslim ze som na urcitej duchovnej ceste-vo vyvoji…aj ked este neviem co to prinesie ale som rada za rozne veci ktore som zacala vnimat…inak skusala som asi 2x ale len na chvilku sa na cakru sustredit a hladat dake moje silove totemove zviera,videla som uz kadejake..len ma toho vela zaujima a neviem ktorim veciam sa skor venovat…takze to to chce cas a vsetko po jednom..teraz citam,studujem,zazivam,skusam rozne veci…tak snad….pekny vecer

    Like

    1. Je dobré, že robíš veci ako cítiš a nič nasilu..nevypláca sa to. A máš pravdu…duchovno občas pohlcuje..prichádzajú nové veci, ktoré sú pre nás zaujímavé a chceli by sme vedieť všetko, zaujímať sa, ale niekedy nás to len odvádza od skutočnej cesty. No privedie ťa to k určitému pochopeniu, že si si mala len niečo pripomenúť, vyskúšať a vlastne túžiš ísť inou cestou…no na to musí prísť každý sám, lebo je veľa lákadiel, ktoré nás zmietnu, alebo sa necháme niekým ovplyvniť…preto počúvaj hlas z vnútra…vnem intuície.

      Ak sa nesústreďuješ na čakry a krútiš sa ide o prenos vnímania na vyššie telo..niečo ťa unáša…také stavy môžu byť aj nebezpečné i keď sa zdajú príjemné. Trénuj uzemňovanie.

      Like

Pridaj komentár

