Aké väzby sú v našom energetickom poli?

Už v článku o energetických putách som písala ako sme spolu s ľuďmi v svojom živote prepojený na energetickej úrovni. Väčšinou sú to rodičia, súrodenci, manželia, ale aj vzťahy v našom živote, ktoré na nás hlbšie zapôsobili, či obávali sme sa o nich. V poslednej dobe sa mi ukázalo na tejto úrovni zopár energetických vlákien, ktoré však boli nejakým spôsobom pretrhnuté, alebo ukončené.  Začnem prvým videním.

Minulý víkend som liečila brata. Niečo  mi hovorilo, aby som na neho nazrela vnútorným zrakom a prešla jeho energetické telo, či tam nemá nejaké nespracované emócie, alebo nánosy vrstiev, či niečo podobné. V strede hrude som sa zasekla o niečo, čo som nečakala. Mal tam vrazenú drevenú tyč, ktorá asi po 1,5 m bola už uschnutá do dĺžky 2m. Niečo mi hovorilo, aby som  ju vybrala a miesto zacelila svetlom z dlane. Po doliečení som sa brata spýtala, či si prešiel citovým vzťahom, ktorý bol, z druhej strany ukončený. Viem, že brat nemá žiadnu priateľku a bola som prekvapená, keď mi povedal, že áno. Povedala som mu, čo som urobila, aj keď som si mala vypýtať na to jeho povolenie. Energetické vlákno z jeho strany bolo ešte živené, ale z druhej strany sa pomaly skracovalo a vysychalo.

Tento víkend som bola u tety a keď sa dozvedela, že liečim, hneď ma chcela vyskúšať, nech ju poliečim. Prvý deň moja energia na ňu pôsobila veľmi silno, tak sme liečenie ukončili. Ráno sa cítila výborne, dokonca sa aj dobre vyspala, čo sa jej už dlho nestalo. Chcela pokračovať v liečení. Radšej som na ňu symbole nepoužila a liečila bez nich. Nahliadla som na jej energetické pole a objavila som zo zadnej strany energetické vlákno. Hneď mi svitlo , že toto vlákno je k jej zomrelému synovi, ktorý sa pred 15 rokmi obesil. Ťažko to niesla a asi 5 rokov sa sužovala a potom to trápenie akosi prešlo. To mi dávalo aj zmysel prečo som cítila takú energiu v srdcovej čakre z chrbtovej strany a potom jej  náhla nevoľnosť. Vravela mi, že po jeho smrti po 2 rokoch volala jednému liečiteľovi a ten jej povedal, že v srdci si nesie veľký žiaľ.

To vlákno bolo asi tak 3m pevné hnedé a potom z neho išlo biele vlákno, ktoré po niekoľkých metroch sa zúžilo až ukončilo.  Moje videnie som jej povedala a spýtala sa , či mám to vlákno odstrániť, alebo ho tam chce nechať.  Odpoveď bola jednoznačne odstrániť. Večer som písala svojej učiteľke Reiki o radu, ale ona nič také neriešila, tak mi nevedela dať presnú odpoveď. Aj keď mi napísala, že takéto niečo môže s človekom emocionálne zamávať, aj nemusí. Nechala som ho tam, každopádne ho môžem odstrániť hocikedy s jej zvolením.

Na druhý deň prišiel aj bratranec s rodinou a tiež chcel poliečiť chrbát. Nazrela som aj na neho, lebo viem, že on bratovu smrť niesol oveľa horšie ako mama, lebo boli spolu citovo naviazaný. Jeho energetické vlákno bolo dlhšie ako mojej tety a tiež po niekoľkých metroch išlo biele vlákno, ktoré  bolo oveľa dlhšie až sa ukončilo. Tiež som mu o tom povedala, ale on vlákno odstrániť nechcel, vraj mu tam nevadí . Je to rozumový človek, zaťatý ateista, takže som jeho vnímania nechala na ňom. Nazrela som aj na uja a jeho vlákno zozadu  bolo veľmi krátke hádam meter a tiež išla biele krátke vlákno.

Takto človek vidí, aké vzťahy človek má k svojim blížnym. Vravela som to tete, keď sme boli samé a potvrdila mi to. Takže s ľudmi v našom živote  nás spájajú vlákna z prednej strany a s tými, ktorý už zomreli a niečo pre nás znamenali sa vlákna ťahajú zo zadnej strany, aspoň ja to tak vidím.

Otázka je : „Môže ten, kto lieči so súhlasom odstrániť energetické putá, ktoré už nie sú funkčné? „

Rozvinutá intuícia zrejme napovie, lebo nie každý má takú predstavivosť, aby si dokázal také niečo odstrániť. Pokiaľ ide o nánosy a bloky v energetickom tele, ktoré po čase prenikajú do fyzického tela v tom je odpoveď pre mňa jasná.  No čo sa týka prerušených energetických vlákien odpoveď som zatiaľ nenašla. Ak má niekto z vás skúsenosť, rada si vypočujem. 😉

Podobné články

Energetické putá

Archanjel Michael pomáha odstrániť karmické putá.

Odstraňovanie pút

 

4 thoughts on “Aké väzby sú v našom energetickom poli?

Pridaj komentár

