Nový ezoterický obchod Tantra-ezoterika

Pozývame Vás do najkrajšieho obchodíku v Spišskej Novej Vsi!

unnamed

Privíta Vás tu odborný a milý personál. Ponúkame na predaj ochranné nármanky, diódové a vonné sviečky, zvonkohry, masážne oleje, maste, gély, kozmetiku, bižutériu, liečivé kamene…… .

Tovar ponúkaný v e-shope si môžete aj osobne zakúpiť v našej predajni.

Tantra – ezoterika  sa nachádza  v Spišskej Novej Vsi na ulici Zimná 76.

IMG_4643--1

Zároveň ponúkame výklad kariet, numerológiu, dobíjanie energie . Príďte sa k nám zrelaxovať pri niektorej nami ponúkanej masáži.

Teším sa na Vás….Blanka Radimáková

5 thoughts on “Nový ezoterický obchod Tantra-ezoterika

  1. Dobrý večer,chcela som sa Vám poďakovať za to, že ste.Navštívila som Váš obchodík počas Spišských trhov a bola som unesená. Kúpila som si síce maličkosť, ale vďaka Vašej prítomnosti som si odniesla nekonečne veľa pozitívnej energie a možem povedať, že aj dobra. Ešte raz Vám ďakujem, že ste.

    Like

  2. Ďakujem, naozaj ma to veľmi potešilo. Vidím, že moja práca a každodenná snaha nie je márna.
    Som veľmi rada, ak môžem ľuďom pomôcť a rozjasniť ich dník 🙂
    Maťka ja ďakujem Tebe tiež za to že si a stále si…. 🙂
    Blanka

    Like

Pridaj komentár

