Je zaujímavé, že nedávno som rozmýšľala po kom z rodiny mám modrozelené oči, lebo moji rodičia a súrodenci majú modré.  Potom mi začalo vŕtať v hlave, že danosť farby očí nie je len tak a zrejme to má aj hlbší význam. Dnes som si listovala v stiahnutej knihe Od Svijaša Karma a život bez konfliktov a našla tam článok  o očiach a aký význam majú. :lol:  Vnútorne som sa pousmiala a uvedomila, ako rýchlo mi bola moja otázka zodpovedaná. Potom som rozmýšľala čo prišlo skorej, či to bol môj podnet vedieť túto pravdu, alebo mi ju do myšlienok  vniesli sprievodcovia pri mne, ktorý sa ma snažia naviesť na smer určenia, tak ako som čítala v knihe  Jak získávat informace z jemnohmotného světa. Asi to je jedno, lebo čo má prísť to príde. Takže vám prikladám, aj keď v takejto forme význam farby očí a aký je váš vnútorný potenciál.😉

Schránka01

Schránka02

Schránka03

Schránka04

Schránka05