imagesPred chvíľou som dopísala odpoveď na mail a priložila link na článok  Spoj sa so svojím “Ja”… 

Pustila som si hudbu k tomu článku a uvedomila som si ako silno ju duševne cítim.  Hudba v mojom srdci duše tak silno vibrovala, že mi vyhŕkli aj slzičky a precítila som svoje vnútro, to čím som naplnená, čo by som mala zo seba uvoľniť a spracovať.

K tomuto ma napadli aj tieto myšlienky a tak sa chcem s vami o ne podeliť.😉

Očistite svoju dušičku od bolesti a trápenia , uvoľnite zo seba všetko von. Vnímajte ňou krásu sveta…

Preciťujte srdcom duše lásku svojho bytia…laďte sa na ňu, spájajte sa s ňou a krásne sa prehrejte.  Dušička sa vo vás rozochveje , vnútorne sa usmeje a vy pocítite ľahkosť,  krásu bytia a lásku seba samého, lásku Boha vo vás. 

Vnímajte srdcom duše krásu všetkého, krásu vás, krásu bytia a tým naplňujte svoj život. Žite vedome s láskou seba  samého…

Krásny  slniečkový  dník želám…….anitraM