Je krásne byť obdarovaný…

Schránka 02Dva dni dozadu som mala obdarovávací deň. Najskorej som dostala tieto nádherné obrázky automatickej kresby od kamarátky Andrejky. Je to moja spriaznená dušička a veľmi sme si podobné, dobre si rozumieme. Obrázky ma potešili, pribudnú do mojej zbierky a budú vyžarovať krásnu energiu, ktorú do nich vložila. ♥

Andrejka z celého srdiečka ďakujem.  ♥  ♥

Cestou domov z práce som sa stavovala u jednej známej ohľadom poisťovania. Ostala som veľmi prekvapená, lebo som dostala ďalší darček a to peniažky z  provízie za produkt, ktorý som si uzavrela. Vôbec som také niečo nečakala, ani takú vysokú sumu, lebo už som ukončila túto činnosť. 😛

Cestou do parku, kde som mala dohodnuté stretnutie som rozmýšľala, na čo korunky použijem, ale tým, že sa blíži škola a moje deťúrence budú potrebovať plno vecí, tak bolo rozhodnuté. 😆

V parku som sa stretla s kamarátkou Adriankov, chceli sme spolu trocha podebatiť o duchovne a veciach, ktoré zažívame. Aďa ma volala na anjelskú terapiu 2 dňový kurz, ale nemohla som si vziať dovolenku, lebo zastupujem kolegyňu. Možno mi to nebolo súdené, alebo bolo len na mňe, ako si to zariadim. Každopádne cestu si to ku mne nájde. Prechádzali sme sa parkom, ukázala mi jej obrovský buk, ktorý má už cez 100 rokov , ak nie viac. Je nádherný a silný a má krásnu energiu. Prechádzkou po parku som aj zabudla, ako som bola z práce unavená. Adrianka mi podarovala krásne srdiečko zo zlatého ónyxu. Veľmi som sa potešila, lebo je veľké a prekryje mi celú dlaň. Doma som si ho dala nabiť a jeho energiu len vyskúšam. Vraj je to na moju srdcovú čakru. 😳

Adrianka aj tebe z celého srdiečka ďakujem, urobila si mi tým veľkú radosť.  ♥  ♥  ♥

Schránka 03

Adrianka je zaujímavý človiečik, veľmi dobre sa mi s ňou komunikovalo a naplnila ma príjemnou energiou. Podarovala mi aj symbol od Anjelov, ktorý mi nakreslila, že je určený pre mňa, aby som s ním pracovala a prišla na to, čo znamená. 😳 V duchu som za všetko poďakovala, lebo som to tak cítila.  ♥

Schránka 06

Takže to bolo 3. srdiečko, ktoré som dostala a včera mi syn podaroval k sviatku tiež srdiečko z ónyxu, ale svietnik. Srdce v symboloch som dostala viackrát a viem, že som tým navádzaná zo srdiečkom pracovať viacej, veriť, že to zvládnem a začať pracovať s vyššou energiou lásky.  ♥  ♥ ♥ Môj syn sa vždy trafil s kamienkom, ktorý mi priniesol, lebo som mala v sebe niečo spracovať a on mi mal napomôcť ladiť ma na jeho víbrácie a dodávať mi silu.  ♥

Schránka 01

Doma mám už korytnačku zo zlatého ónyxu. Korytnačka je symbolom dlhovekosti, sily, stability a výdrže. Tak isto ochranca života a zdravia. :wink:

Prečo ma k sebe priťahuje ónyx?

ZlatyOnyxKusovyZltohnedaÓnyx je kameňom dodávajúcim silu. Zaisťuje oporu v obtiažnych alebo neprehľadných situáciách rovnako ako v obdobiach mimoriadneho citového alebo telesného stresu. Dokáže upriamiť vašu energiu jedným smerom a súčasne ju zladiť s pôsobením vyšších síl. Zaisťuje kontakt s vyššími sprievodcami. Ónyx ponúka spojenie s jednotou vesmíru. Dokáže vás presunúť po prúde času, aby ste videli svoju budúcnosť a vďaka svojej moci ovplyvniť ľudské sily a schopnosti vám dopomôže, aby ste sa stali skutočnými pánmi svojho osudu. Kameň prináša ráznosť, vytrvalosť a životnú silu. Uľahčuje prijímanie poučenia z minulosti, zvyšuje sebadôveru a pomáha vyrovnať sa s podmienkami vo vašom okolí.

Ónyx je mlčanlivý kameň, ktorý vám poslúži ako najdôvernejší radca. Vraví sa, že v sebe udržuje spomienky na všetko čo ten, kto ho nosí, prežil. Dá sa použiť v psychometrii, aby v sebe ukrytý príbeh rozprával tomu, kto dokáže vnímať jeho vibrácie.

Táto schopnosť udržať v sebe spomienky robí z ónyxu užitočného pomocníka pri cestách do minulých životov rovnako ako pri liečení starých šrámov a telesných tráum, ktoré ovplyvňujú aj súčasný život. Ónyx držaný v ruke vás upozorní na minulé zranenia, ktoré sa dajú pomocou kryštálovej liečby odstrániť. Tiež ho môžete použiť na hojenie starých ľútostí a smútkov.

V duševnom živote ónyx vyhľadáva rozpory pretrvávajúce v mysli pomáha ich integrovať do vašej duše. Ukotvuje roztržitosť svojho majiteľa do pohody stálejšieho prístupu k životu. Celkovo zvyšuje schopnosť sebakontroly. Pôsobí ako duševné tonikum, ktoré znižuje inak celkom ochromujúci strach a obavy. Ónyx prináša nedoceniteľný dar dochádzať k uvážlivým rozhodnutiam.

Na telesnej úrovni napomáha vstrebávať vesmírne energie, ktoré sú potrebné pri liečení a k ďalším účelom. Udržuje v tele rovnováhu energií jin a jang.

Liečebné využitie

Ónyx blahodárne pôsobí na zuby, kosti, kostnú dreň, lieči krvné poruchy a nohy.

Umiestnenie
Noste na ľavej strane tela. Pokladajte alebo držte na miestach podľa potreby. Ónyx sa tradične nosil na krku, kde mal zmierňovať sexuálnu túžbu a podporovať cudnosť. 😆

Zdroj :vzostup.sk

Pridaj komentár

