We Are The Alchemists Of ConsciousnessStále maj na pamäti: Ja sám som zodpovedný za to, ako sa rozhodnem interpretovať to, čo vidím. To je jasné. Nikto druhý okrem mňa nie je zodpovedný za to, ako sa rozhodnem interpretovať, čo vidím. Príklad: Si na pracovnej schôdzke a máš prejav. Zrazu si všimneš, že niekto zíva. Je iba na tebe, ako to vyriešiš. Ak máš málo sebadôvery, vyzivovanie si vysvetlíš ako výraz nedostatočného ocenenia tvojej osoby. Možno, že znervóznieš a pomyslíš si: „Nie som dobrý! Nie som dosť dobrý!“ A zívanie si vysvetlíš ako útok na seba.

Staneš sa obeťou vlastnej interpretácie skutočnosti. Nevieš nič o zívajúcej osobe, akú noc on alebo ona prežili, dovolíš im, aby ovplyvňovali tvoje pocity. Často si pripomínaj: Skutočnosť a moja koncepcia skutočnosti nie sú totožné. Sú aj iné spôsoby ako vidieť veci a interpretovať ich. Ak sa cítiš dobre a myslíš si, že robíš dobrý dojem a máš dosť sebadôvery, možno že si zvolíš iný pohľad na vec. Možno si pomyslíš: „Vari prebdel celú noc? To je dobre, že aj napriek tomu prišiel. Pravdepodobne mu mám čo povedať.“ Alebo: „Niekto vyzivuje. Je tu asi veľmi vydýchaný vzduch.“

Môžeš si vybrať rôzne možnosti. Uvedom si, že každá tvoja voľba ukáže, ako si ceníš sám seba. Často maj na mysli: Sám som zodpovedný za to, akú si zvolím interpretáciu toho, čo vidím.

Kay Pollak- ŽIADNE STRETNUTIE NIE JE NÁHODNÉ