Posadnutosť…

Schránka 01

Schránka 02

Schránka 03

 

Rozhovory zo životom

3 thoughts on “Posadnutosť…

  1. Mila Martinka,mal som kamosku mala 35 rokov.Pisali sme si na FB.Casom sa neozvala a tak som pisal jej manzelovy,Povedal mi (napisal) ze bola posadnuta diablom a upadla do komy.V Popradskej nemocnici umrela.Liecila sa aj u psychologa a pod.Bol to otras premna a jej rodinu. A ohladom ked vstupi do vasho tela bud diabol a pod,su tu na Slovensku len co ja viem dvaja exorcisti ktory vedia vyhnat diabla, satana atd ,z tela tychto ludi.Jedneho som nasiel len na Google a dal nazov HLADAT EXZORCISTU.Takze ziaden farar, biskup, arcibiskup az po papeza nemaju tu moc a silu vyhnat diablou z tela.Takze skus si kliknut a pohladaj tych exzorcistou nie je ich vela hm??Preco to neviem, Ale viem ze len oni maju tu obrovsku silu danu od Boha aby mohli pomoct tymto ludom.

    Like

    1. Ondrej poznám to ….nemusí ísť len Diabla, ale aj nízke bytosti, duchov, ale dokonca aj človek vás môže oslabovať a priviesť vás k psychiatrovi, lebo neviete spávať, jesť, chýba vám energia a cítite sa biedne. Napojenia sú rôzne a len silný človek vám dokáže pomôcť. Videli ste toto od Tea Scottovej?

      https://anitram.wordpress.com/2013/04/16/teal-scott-priciny-vzniku-schizofrenie-a-jej-liecenie/
      Tá pani skončila smutne, je mi ľúto, zrejme bola slabá bytosť, ale veci sa nedejú len tak a to vieme obaja.

      Like

Pridaj komentár

