So love me mother…

Duško dnes na Google + dal jednu krásnu skladbu, že som si ju púšťala stále dokola a podelím sa aj s vami . 😉

Moře se rozloučilo s pevninou, aby si slunce nevšimlo,že mořské řasy kolem tebe obmotaly paže

Koberec na mé tváři je jako les
A já probíhám mezi vysokými stromy a tvé ruce mě honí

Knihy, které nesu na zádech, jsou plné příběhů
Které jsem sestavil ze svých drobných snů a tvých drobných nočních můr

Být požádán příjmout pády, odpustit a zapomenout
A být lepší člověk, být lepší člověk, být lepší člověk

Tak mě miluj matko, miluj mě otče, a taky milujte mou sestru

Kočičí silueta velká jako monstrum v téhle betonové džungli
Pouliční světla visí ze svých klobouků

Tak vyslov své poslední požadavky, protože tě opustím
A poprvé se s tvýma očima střetnu naposledy

Tak mě miluj matko, miluj mě otče, a taky milujte mou sestru
Tak mě miluj matko, miluj mě otče, a taky milujte mého bratra
Tak mě miluj matko, miluj mě otče, a taky milujte mou sestru
Tak mě miluj matko, miluj mě otče, a taky milujte mého bratra

Dnes jsem potkala muže a ten se na mě usmál
A právě myšlenky jako tahle mě drží na nohou, drží mě na nohou

Pridaj komentár

