Drahý Bože….

r-u-k-yDnes ťa Pane žiadam, pomôž mi, aby som sa vedel prijať taký aký som, bez toho aby som sa súdil. Pomôž mi prijať moju dušu takú aká je, so všetkými citmi, mojimi nádejami, mojimi snami a mojou jedinečnou osobnosťou. Pomôž mi prijať moje telo také aké je, s celou jeho krásou a dokonalosťou. Dnes, Pane, očisti moju myseľ od citového jedu a seba – posudzovania, aby som mohol žiť v miery a láske. Dovoľ, aby moja seba láska bola taká silná, že nikdy nebudem odmietať sám seba, alebo sabotovať svoje šťastie a svoju osobnú slobodu. Dovoľ mi prijať seba samého bez posudzovania, pretože ak sa súdim, uznám sa vinný a potom sa potrebujem trestať.

So silou seba lásky dovoľ, aby všetky moje vzťahy boli založené na láske a rešpekte. Pomôž mi zbaviť sa potreby poučovať iných ako majú myslieť, alebo ako majú žiť. Dovoľ mi prijať ľudí, ktorých milujem presne takých akí sú, bez posudzovania, pretože keď ich súdim a obviňujem, uznám ich vinnými a potom trestám. Pomôž mi Pane, milovať všetko čo tvoríš bez podmienok, pretože ak odmietam tvoje tvorenie, odmietam teba.

Dnes Pane, pomôž mi začať svoj život znovu so silou seba lásky. Pomôž mi skúmať život, prijímať riziká a milovať seba samého bez podmienečne. Dovoľ mi otvoriť svoje srdce láske, ktorá je mojim rodným právom, aby som mohol zdieľať svoju lásku, kamkoľvek pôjdem. Amen

M.Ruize

Pridaj komentár

