Psychické problémy následkom pôsobiacich síl z minulosti…

Neviem ako vnímate vy toto zimné obdobie, ale ja mám pocit, že naozaj sa ozývajú veci, ktoré máme v sebe uzavrieť a spracovať, tak ako písali v predpovediach na nastávajúce obdobia. Už minulý rok sa mi ozval niekto, kto mal na sebe napojenie z tohto sveta. Dospelo to až do štádia, že bol oberaný o energiu, začal mať psychické problémy a nevedel čo zo sebou. Tiež som si týmto prešla, ale našla som v sebe silu postaviť sa a ísť ďalej.

imagesNiekto nechápe, prečo sa také niečo stalo práve jemu, ale ak sa zamyslí nad vetou, že veci sa nedejú náhodne a všetko má vyšší zmysel, tak pochopí, že každému je vrátené len to, čo sám robil. Takže ak niekto má na sebe temné napojenie, či už z minulého života, alebo je prekliaty niekým v tomto svete, vždy ide o vyrovnanie karmy. Presvedčiť sa môže o tom aj vo svojom osobnom horoskope Radixe, kde sa mu ukáže presné postavenie planét a zverokruhu, ako si sám určil a naplánoval svoju inkarnáciu.  Stačí si povšimnúť severné a južné uhly, ktoré poukazujú na jeho prejav karmy. Nájde v ňom aj svoje nasmerovanie, čomu sa vyhýbať a prečo má v danej oblasti problémy. Čierna luna zase poukáže na astrologický dom v ktorom sa mu odráža karma. Preto nikoho za nič neodsudzujte, lebo vy neviete, čo toho dotyčného k jeho činu vedie, prečo je taký, aký je. Nik nám neubližuje zbytočne, ide o to si to len uvedomiť, prijať tú situáciu a začať to v sebe spracovávať, vyrovnať pôsobiacu silu.

V prvom prípade som bola upozornená viac krát, aby som už nezasahovala , aby som len dotyčného naviedla k spôsobu, ako to má spracovať, očisťovať sa. Dokonca aj vo sne som mala zásah vyšších bytostí, ktoré mi ukázali, že on sám si to má spracovať.

Týmto prípadom to neskončilo. Znova sa mi niekto ozval, kto si prešiel už ťažkou skúškou osudu  rakovinou, ale dostala sa z toho. Začalo sa to u nej tiež prejavom psychickej ťažoby, tlakom na záhlaví, ale aj pocitom ťažoby na nohách. Zaťaženie na nohách som už mala možnosť cítiť u niekoho, kto je karmicky zaťažený, takže som pochopila, že ide znova niečo z minulosti duše, čo si sám dotyčný zapríčinil a silno ju to ťaží. Pozerala som sa vnútorným zrakom na ňu a videla som to napojenie na 6 čakru. Vnímala som aj ťažobu na záhlaví, no pocítila som, že ja ju odstraňovať nemám, že ona jej nebude ubližovať večne, ak ju dokáže sama uvoľniť zo svojho tela uvedomením si svojho zaťaženia, modlitbami ,odpustením a odpútaním sa tak od minulosti.  Poslala som jej článok o odpútaní sa privtelených duší, ale aj povedala  o technike presvetľovania sa bielym svetlom, aby tak očistila svoje vnútro a prosila Boha popritom o odpustenie za nevedomosť,  ktorej sa kedysi dopustila a ublížila tak.  Povedala som jej ,nech sa skúsi ozvať tej pani, čo ju liečila pri ochorení, ak by nič z tohto nezabralo, aby jej napojenie skúsila odstrániť. Nechcela som sa do toho púšťať ja, lebo už sa mi stalo, že napojená entita mi vrátila útok, lebo som sa snažila zasiahnuť a odstrániť ju.  😦

Za pár dní som sa jej ozvala s tým, ako to doriešila a oznámila mi, že sa cíti omnoho lepšie a pani jej tiež povedala, že je to vec, ktorú musí urobiť sama. Potešila som sa a videla som aj, že vlákno je už uvoľnené.

Neprešlo pár dní a dozvedela som sa o ďalšom napojení, ktoré mala moja dobrá známa.  Bohužiaľ išlo o napojenie silnej temnej sily, ktorá niekoho ovládala a cez neho  bola vyslaná temná sila k známej a aj k jeho manželovi. Pri jej mužovi som videla čiernu stenu, takže on kedysi vyslal niečo silné, čo sa vrátilo. Tento prípad bol riešený už exorcistom. Videla som, že temná sila sa pohybovala v ich dome, tam mala aj svoje hniezdo a škodila  hlavne jemu.   Verím, že sa im podarí zrušiť napojenie a ten človek, ktorý to k nej vyslal sám pochopí, že je ovládaný  niečím temným, aj keď  sa prezentuje ako silná duchovná bytosť.

Minulosť ničím neprikryjeme ,nájde si nás a pokiaľ si neuvedomíme, prečo tomu tak je a nespracujeme ju, bude sa stále vracať.

Ten deň mi napísala spolužiačka, ktorá má doma zrejme priechod a duchovia  ju svojou návštevou často poctia. Naučila sa ich posielať do svetla, aj keď mala z toho obavy, je to neľahká práca. Písala mi, že či nepôsobia temné energie, lebo zase nemôže spávať a nemá energiu. Pozrela som k nej ako nazerám na jej duchov a videla som tam čierne tiene, ale mýlila som sa , bola to nejaká zúrivá temná sila, ktorá sa jej tam bytom preháňala. Pýtala som sa jej, či nemá nejakých nepriateľov.  Na sebe napojenie nemala, tak som jej povedala nech si presvetlí byt. Chcela som jej aj  ja pomôcť, začala som jej posielať biele svetlo cez priechod , ktorým k nej nazerám, ale sprievodca pri mne ho uzavrel. Pochopila som, nemám zasahovať. 😦  Dosť ma to trápilo, ale je dobre nechodiť proti vyšším silám, lebo sa to nemusí vyplatiť.

Večer som  rozmýšľala prečo k sebe priťahujem takých ľudí, čím to je, možno tým, že sama mám na sebe privtelené duše a stále som ich neodpútala od seba. Alebo tým, že som začala spracovávať svoje temno, pootvorila okno k nemu a uvoľnila pôsobiace sily? Povedala som si, že už nechcem nič takéto riešiť, už dosť, lebo som mala pocit, že som zišla z cesty a začína ma viac lákať temno ako láska k Bohu.  Večer som otvorila ešte maily a našla som si tam prosbu od jednej kočky, čo ma  už kedysi prosila o radu.

Mám psychické problémy…znelo.

Uff neskončilo to. Ráno som si prečítala jej trápenie a že aj jej priateľ má psychické problémy  a zhoršilo sa aj jeho správanie. Ona sama začala negatívne myslieť, deptať sa.  Pozrela som na nich a videla som , že jej priateľ má temné napojenie na sebe a sila, ktoré ho ovláda má v moci aj ňu. Ona napojenie nemá, ale je v jeho temne omotaná.  Jej priateľ vraj už mal takéto napojenie, ale niekto mu pomohol ho odstrániť. Takže som dospela k svojmu poznaniu, ktoré takto vnímam, že ak si my niečo nespracujeme sami a niekto iný nám z nášho problému pomôže, nič  z minulosti z nás nezmyje, obtlačok ostáva a ozve sa v neskoršom čase!

Ide o uvedomenie si o pochopenie, nik vám neubližuje, len vy sami za tým stojíte.  Nik na vás bezdôvodne nehodil žiadne prekliatie , len sa vám vrátilo to, čo ste sami urobili, aby ste pochopili jeho účinok jeho silu, ktorú ste voľakedy aj vy spôsobili. Vďaka tomuto poznaniu som pochopila akého charakteru sú tieto napojenia, sú to len pôsobiace sily z minulosti, ktoré sme my kedysi vyslali, vďaka našej temnej sile v nás, dali im moc. Všetko potrebuje byť v rovnováhe a takéto pôsobenie tak isto. Už pri tej dievčine mi prišlo, že len láskou zo seba takéto napojenie môže zrušiť, prežiariť tú bytosť láskou z duše, akú vieme v tej chvíli dať…takto som to vnímala z tej temnej sily, ktorá na mňa pozerala.  Poskytla mi kľúč k odpojeniu.

Ak ste sa s takýmto niečím stretli, alebo to riešite, dôležité je pochopenie, prečo sa nám to deje, spracovanie, odpútanie sa od toho. Zvýšiť v sebe vibrácie, lebo pri takomto napojení sme na úrovni brušnej čakry, kde pociťujeme nechuť voči svetu, depresiu, ťažobu všetkého, prevládanie ega a jeho hodnotenie ako na tom sme.  Zamerať pozornosť na srdcovú čakru, vnímať svoje pocity v hrudi, vnímať nádych a výdychom do seba vnášať pocit radosti, lásky a šťastia a takto sa ladiť na svoje duševno, ktoré sa vo vás jedného dňa prebudí a ukáže vám hĺbku lásky vás samých a naučíte sa s ním splývať a konať tak z tejto úrovne.

Proste len budete s láskou seba samého v prítomnosti vás samých, žiadne myšlienky, vnímajte len pocity z duše, ukážu  sa vám vaše skryté možnosti  a schopnosti, vďaka ktorým môžete  rozvíjať svoje vedomie a takto  vás dušička navedie  na cestu,  ktorou máte ísť ďalej s láskou k Bohu.  Stíšiť mysel a vnímať seba samých …♥

Ak má niekto skúsenosti s napojením takýchto síl a ich odstraňovaním, budem rada, ak sa podelí, určite  tak napomôže tým, čo to práve potrebujú. 😉

Krásny piatoček vám želám. 😀

8 thoughts on “Psychické problémy následkom pôsobiacich síl z minulosti…

  1. Si uzasna mila Martinka ,viem mas toho vela preto aj ja som si povedal nebudem ti posielat ludi ktory maju trapenia ,ked chcu napisu ti.Si moc ochotna no neber zase tolke bremeno na seba.Viem chces pomoc kazdemu no nejde to akosi pisala. Dakujem za poucny clanok.Z pozdravom Ondrej.

    Like

    1. Ondrej kto chce , naozaj cestu ku mne si nájde. A ja sama som pochopila, že nemôžem nikomu nič z neho zobrať, pokiaľ on sám nechce sebe pomôcť. Ak človek nelieči s úrovne ducha svätého neberá si karmu dotyčného a sám sa zanáša. A takéto liečenie k ničomu nevedie, lebo sa energia vyrovná len na krátky čas a človek ak zo sebou nepracuje sa znova navráti do pôvodného stavu. Ak ide však o liečenie z úrovne ducha svätého , može prísť aj k zázraku ako robil Ježiš. Preto veľa liečiteľom je chorých a má zdravotné problémy, lebo si naberajú energie iných a nesparcovávajú ich v sebe. Ondej učíme sa stále a ja prosím Boha, aby mi bolo ukázané, kedy nemám zasahovať a kedy môžem a akým spôsobom. Krásny dník Ondrej želám a posielam vrúcne objatie. 😉

      Like

  2. Satanovo vejce

    Protože souboj dobra a zla v horní polovině vývojové osmičky dopadá většinou ve prospěch dobra, umělé bytosti se snaží, aby co nejvíce bránily vítězství lásky, která znamená jejich zmar. Tyto bytosti došly k poznání, že jejich čas je omezen a čeká je zmar, pokud nepřistoupí na to, aby byly zařazeny do některé z vývojových řad. Takové milosti se však nedostane každé negativní bytosti, ale jen té, která má k tomu předpoklady a začíná chápat vesmírné zákony lásky.

    Ostatní bytosti se ukrývají před Světlem, nechtějí nic poznat, i když impulzy k procitnutí dostávají jako každý. Tyto bytosti závidí možnosti pokroku probudivším se bytostem, skrývají se v temnotách na negativních místech, aby ve vhodných chvílích zaútočily. Touží po posile a vývoji, a proto ve vzácných okamžicích, kdy v některých lidech zvítězí beznaděj a deprese, zloba a smutek s nevírou v Boží milost, má satanská bytost možnost snést své vejce do některého z duchovních těl postiženého člověka.

    Nejprve přijdou našeptávači, potom je tato bytost obsazena, potom přijde satanská bytost, která sleduje tyto zájmy a připoutá se k člověku, kterého vede potřebným směrem. Jakmile plně ovládne člověka, na kterém parazituje, nastane čas, kdy smí snést své vejce. Ukládá ho vždy tam, kde má pocit, že bude vejce nejlépe chráněno, tedy v místě největší negativity. U někoho to bude v mozku, protože převážně negativně myslí, u jiného to bude v zažívacím traktu, protože holduje obžerství a nezná míru v ničem, u dalšího to může být v pohlavních orgánech a podobně. Všude tam, kde má člověk svou slabinu, může být napaden.

    Nejhorší situace nastává, když je napadeno srdce. Srdce je symbol lásky. Vězte, že takto napadený člověk je otrlý, bez citu, bez pochopení pro druhého i sebe samého. Nezná soucit. Nedokáže se vcítit do nikoho.

    Čím více je v něm těchto vajec sneseno, tím rychleji hasne jeho jiskra Boží. Vejce rostou, až nastává čas, kdy se z nich vylíhne satan či bazilišek. Mohou mít vlastní podobu, ale i symbolickou podobu různých zvířat, jako
    je orlice, netopýr či jiný dravec. Ti napadnou každého, kdo by chtěl přivést jeho hostitele na pravou cestu. Živí se jeho negativitou a součastně ji posilují. Tato negativita jim dodává sílu. Žijí v symbióze a vzájemně si prokazují služby. Líheň negativních bytostí je hotova. Jak se množí satanská vejce, množí se jejich zralostí obsazení hostitelé. Brzy nastává čas, kdy již není možné, aby všechny bytosti vylíhlé v hostiteli s ním zůstaly. Tehdy se odpoutávají a hledají jiného vhodného hostitele. Jsou stejně infekční jako kódy magie.

    Obrana je velice těžká, ale je to jedině láskyplnost, která vás chrání. Jen láskou lze spálit kódy magie a vypudit veškerou negativitu. Toto obsazení může být též způsobeno prokletím nebo karmickými činy. Při léčbě musíte postupovat tak, jak vás povedeme, protože někdy je třeba nejdříve sejmout karmu, jindy kletbu. Spalovat můžete jedině Duchovním sluncem nejsilnějšího kalibru, jindy Božím okem, ale nejčastěji bílým kuželem, pokud je
    vám propůjčen. Někdy stačí Excalibur. Je to různé podle druhu a stupně zamoření, kletby či karmy.
    Pokud uvidíte satanovo vejce, ptejte se vždy Otce, zda smíte zasáhnout, bude-li vás chránit a pomáhat vám. Obdržíte-li souhlas, máte vedení, kterému se s důvěrou odevzdejte. Neobdržíte-li souhlas, nesmíte zasahovat. To
    znamená, že karma ani kletba, a tím i poučení z utrpení nejsou ještě zralé, vyrovnané.

    Kdybyste přesto ve své touze pomoci pokračovali, infi kovali byste sami sebe, protože jenom pýcha vás může přivést k tomu, že budete chtít být moudřejší než Otec, který toto připustil. V tomto případě by vás zbrklost
    neměla svést, protože vize tohoto jevu je vždy otřesná.

    Mír s vámi!
    Ježíš

    Like

  3. Matka sice pekny clanok, ale povedat niekomu ze si to ma spracovat sam, bez toho aby vedel ako, je ako povedat chromemu nech sa postavi a zacne chodit,,,proste to len tak jednoducho nejde,,,Mne osobne by velmi pomohlo, ak by niekto napisal nejaky konkretny priklad odpojenia sa od negativnej energie, lebo ja sa mozem modlit aj kazdy den, prosit o odpustenie a vsetky tieto veci, ale ak by to bolo dake jednoduche, nie su na svete dusevne chori ludia,,,

    Like

    1. Čo ak úlohou karmy je pochopiť a prežiť na vlastnej koži lekciu, ktorú sme my kedysi udelili niekomu inému? Len v utrpení sa čistí naša duša.

      Čítal si Lazareva a jeho Diagnostiku karmy? Ak nie začni…sám pochopíš, že ísť proti karme sa nevypláca, Lazarev to v jeho knihách popisuje ako na seba prenášal ochorenia od svojich pacientov.

      Ak je energetické napojenie karmické, vtedy nezasahuje, ale ak je jeho ochorenie vpyvom negatívnych síl vytvorených počas života, vtedy môže liečiť človeka celostne, teda aj osud, zdravie aj charakter.

      Uvedomenie, odpustenie a pokora vedú k vyliečeniu, lebo príjímaš svoj stav s pokorou v sebe nebojuješ proti tomu, ale vnútorne veríš, že to zvládneš.

      Všetko je o tom ako sa podávame rôznym vplyvom, či sa im vieme postaviť, alebo nechávame, aby s nami mávali. Slabý jedinci to nezvládnu, a tý silnejší nájdu spôsob.

      Ja sama žijem s privtelencami už roky, ale postavila som sa tomu a pracovala so sebou, nezostala som ležať na zemi , už kvôli deťom som sa chcela dať do poriadku. Ak by som to neriešla ,som troska na psycholiečbe.

      Luky želám ti ,aby si našiel spôsob ako sebe pomôcť ,buď svojim spôsobom, alebo niekde vonku. Ale zmeň postoj, lebo taký, aký máš sa nikam nedostaneš.

      Pozri si tieto linky

      http://eldhwen.wordpress.com/2012/05/28/prva-pomoc-kym-pozidate-inych-o-pomoc/

      http://www.eldhwen.sk/zbavujeme-sa-prekliati/

      http://www.eldhwen.sk/zbavujeme-sa-prekliati-ii/

      http://www.srt.sk/

      Skús napísať Rasťovi, je dobrý v SRT, či by ti vedel pomôcť.

      Like

    2. Když člověk, který ovládá múladhám čakru vidí, že někdo má určitou nemoc, musí vědět, zda si ten člověk tuto nemoc zasluhuje, nebo zda je to výsledek nepřátelských sil. Pokud udělal něco špatného, pak si přirozeně zaslouži podle zákona Karmy odplatu. Ale nepocházíIi nemoc ze zákona Karmy, ale spíše z útoku nějakých nepřátelských sil, a pokud je Boží Vůlí, aby jeho nemoc byla vyléčena, duchovní člověk, který má tuto schopnost, by ji měl přirozeně vyléčit. Ale děláIi to z vlastní libovůle, nebo jedná nebožsky a pouze se předvádí, tehdy porušuje kosmický Zákon. Sice tu osobu vyléčí, ale jeho léčba se nakonec obrátí jak proti léčiteli, tak proti nemocnému samému. Prospěje to pouze jejich nevědomosti a sebedestrukci. Proto musí léčitel vědět, zda je Boží Vůlí, aby ten člověk byl vyléčen. Pouze tehdy múže léčit, v opačném případě má zůstat tichý a nedělal nic Možná se ptáte, jak může nechal sebe nebo někoho jiného trpět a přesto nic nedělac? Pokud má velmi velké srdce, nechť jde hluboko dovnitř a pohlédne, kdo je ten, který ve skutečnosti trpí uvnitř a skrze toho člověka. Uvidí, že je to Bůh, který úmyslně prožívá zvláštní zážitek uvnitř a skrze něj.

      Like

Pridaj komentár

