Eprakone - cesta za porozumením sebe, svetu i životu

Nohy majú zásadný psychologický význam v našom živote, pretože predstavujú náš kontakt s našou bezprostrednou realitou, zemou, gravitačným zákonom; Fyzicky nedostatok rovnováhy na nohách ovplyvňuje harmóniu a výkonnosť našej celej konštrukcie. ”
~ W. Zchutz

 Moja práca s čakrami je pre mňa z časového hľadiska trochu komplikovaná. Keď sa mi pošťastí večer po práci chvíľu meditovať, väčšinou pri čistení a aktivácii prvých dvoch čakier sladko zaspím🙂. Síce sa zobudím okolo tretej nadránom, ale to sa mi skôr darí premýšľať nad nesmrteľnosťou hmyzu a ľudskej blbosti (vrátane mojej) ako meditovať😦

Počas ostatných sviatkov sa mi však podarilo nevídané – oddychovať a spať dostatočne dlho v noci (a trochu aj cez deň :)) a tak to pri meditácii zrazu prišlo. Silné vibrovanie v chodidlách signalizujúce výrazný prítok energie, ktoré trvá pri vedomom vyvolaní až dodnes a spôsobuje mi úsmev na tvári. Uvedomila som si, že ja pri manažovaní energie silne fungujem cez zemniacu čakru na…

View original post 1 685 more words