Reiki_blessings_by_fake_xAk na sebe pracujete , rozvíjate v sebe svoje schopnosti ,  snažíte sa ich využívať pre seba,  aj pre iných, ale  časom pochopíte, že každý máme svoju cestu. My nevidíme do nikoho, čo si sám  určil, čím si má prejsť a čo zvládnuť a naučiť sa.  Každá schopnosť  dokáže v človeku dosť pozdvihnúť jeho ego a bude sa ju snažiť rozvíjať. Prejde si  viacerými zasväteniami, aby si svoju energiu zvýšili na vyššie vibrácie. Do všetkého treba vkladať srdce, lásku a nič neriešiť cez ego.

Prišla som do obdobia, kedy som si uvedomila aj ja, že nepotrebujem už žiadne iné zasvätenia.  Že dôležitá je moja cesta, vedieť spracovať v sebe svoje postoje, bloky, vnímania a uvedomenia, ktoré prichádzajú. Otvoriť si srdce lásky a byť viac duševnou časťou seba.  Ničoho však nebanujem, lebo ma to posunulo tam, kde práve som.  Bola to moja cesta…

Zdroj: videa Goscha TV1

Podobné články:

Ochrana počas liečenia