„Zlá“ energia

Atlara's Blog

Mám v sebe zlú energiu, ktorá mi robí problém žiť život normálne. Prosím vás, poraďte mi, kde alebo kto mi môže pomôcť? Stačil by farár alebo niekto, kto vie vyháňať zlých duchov z posadnutých ľudí? Prosím Vás o radu, mám s tým veľké problémy v každodennom živote.

To, čo Vám môže pomôcť najviac, je pochopenie dejov a súvislostí, aby ste mohli nájsť cestu k východisku, ktorá existuje vždy, bez ohľadu na stav, v ktorom sa človek nachádza. Pomoc, ktorá je na to potrebná, je každému z nás stále nablízku. Potom sa však touto cestou musíte aj vydať. Potrebujete na to pevné predsavzatia, na ktoré potom nesmiete v žiadnej situácii zabúdať.

Ako prvé by ste si mali uvedomiť, že neexistuje „dobrá“ alebo „zlá“ energia. Je len jedna energia, ktorú všetci využívame na dobré alebo zlé účely bez toho, žeby sme si to uvedomovali, bez toho, aby sme chceli.

P1040615Ako to všetko…

View original post 1 454 more words

2 thoughts on “„Zlá“ energia

  1. Ano je to pravda, že všetko je o energii a o jej vyžarovaní….Shlasím s tým, no existuj naozaj aj energie – entity, ktoré dokážu človeka okupovať, posadnúť a riadiť a potom to už nie o tom ako dotyčný energiu používa, využíva, ale čo a ako ďalej.

    Like

    1. Blanka viem o tom svoje…raz cestou domov som pocítila silnú tlak na hrudnej chrbtici, akoby sa mi chcelo niečo zakoreniť do stavcov. Bolo to nepríjemné a vedela som, že je to nejaká entita. vnímala som jej energiu a ona na mňa reagovala, lebo tá intenzita bolesti klesala a zoilňovala. Ometala som sa, snažila ju z môjho pola odstrániť a potom to ustúpilo. Po 3 dňoch som to opisovala známemu, či som si skontrolovala pole a nič z nej nezostalo. Mala som tam 1 veľkú a 2 malé prísavky , ktoré sa na mňe vyživovali. Tak som sa potom čistila. Neznalí vníma len náhlu bolesť, tlaky, únavu, či ťažobu, ale ten kto pracuje s energiami vie, že za tým je oveľa viac.

      Like

Pridaj komentár

