jaroslavasvajcrova

Téma týdne na mém blogu ( www.blog.cz)jarka

Měla jsem krátký, leč velmi intenzivní sen. Možná se Vám to také stalo. Po probuzení jsem nevěděla, že to byl jen sen.

Procházela jsem se krásným, ale neznámým a připouštím, že ‘podivným’ městem mezi krásnými a příjemnými lidmi. Všude bylo příjemně a cítila jsem radost, až eufórii. Najednou se slyším, jak nahlas říkám : Co je to láska ?

Pocítila jsem jen nakratičko, co cítí tito lidé, hovoří-li o lásce, nebo myslí, nebo cítí, co pro ně znamená slovo láska.

S naším pocitem lásky to mělo opravdu , ale opravdu, jen málo společného ! Byl to tak intenzivní pocit, že jsem se téměř okamžitě vzbudila, a pak mi nějakou dobu trvalo, než jsem pochopila, že ‘tamto’ byl jen pouhý sen.

Od té doby vím, co znamená slovo láska.

Není možné, abyste ji poznali, bude-li třeba i jedinému člověku ubližováno, či ublíženo, anebo se ‘jen’ ublíženým cítil.

View original post 372 more words