Keď som sa pozrela na číslo roku 2015,  pocítila som príjemné, pokojné energie a pozitívne vyžarovania. Povedala som konečne😀, lebo rok 2014 bol akýsi uponáhľaný, ťažký na zvládnutie veľa lekcií a zmien v našich životoch. Aspoň ja som to riadne cítila a okúsila na vlastnej koži, takže pokojné energie uvítam s otvorenou náručou.😀

Podľa čínskej astrológie 19. februára 2015 vstupujeme do roku Drevenej Kozy (niekedy tiež označovanej ako Ovca), ktorý bude trvať až do 7. februára 2016. Po veľmi rýchlom roku Dreveného Koňa plnom zmien nás tak čaká rok harmónie a pokoja.

Rok Kozy je ideálny pre nájdenie partnera na celý život, uzatváranie sobášov a počatie dieťaťa. Avšak aj v tomto pokojnom období príde veľa zmien a je potrebné vyriešiť situácie, ktoré sa dlho odkladali. Pozrite sa, čo vás podľa čínskeho horoskopu čaká v roku 2015.

happy new year 2015 (1)

Čo si teda zaželať?

Zamiešajme vareškou svoje tajné priania, pridajme pár orieškov očakávania a pridajme znova pre šťastie, nech dobro a láska nám narastie….

Silvestrovský prípitok, nech nám je na úžitok, nech sa smútky, trápenia na radosti premenia. Nech nás bolesť nezraní, to je mojim želaním. Šťastný Nový rok 2015!

sekt017

Prajem krásne prežitého Silvestra a majte ľahkú myseľ na Nový rok! 😉 ……….anitraM