07cf8b33b5_99993366_o2

Túto otázku by si mal v sebe položiť asi každý. Rok 2015 utiekol akosi prirýchlo. Krátko po lete som mala sen, v ktorom mi niekto vravel, že ešte neskončil čas dovoleniek a už máme vo výkladoch vianočné výzdoby a veru tak sa aj udialo.

Čas sa našim vnímaním zrýchlil a zrejme sa ešte zrýchľovať bude. Obdobia života, ktorými si prechádzame prinášajú veľa zážitkov a situácii, no je na nás, ako si ich zaškatuľkujeme pod názvom “dobrých, či zlých”.  Ako ich vieme prijať, pochopiť, následne spracovať a dospieť k poznaniu, že nebyť tej lekcie, ktorou sme si museli prejsť, by sme nepochopili, čo sme pochopiť mali. No priznať si takéto niečo je naozaj veľmi ťažké a o tom je aj  pokora…uvedomenie si vlastnej nedokonalosti.

Preto nám život niečo berie a na oplátku aj dáva.  Umením života je vedieť si to správne zadeliť, čo nám život vzal, prečo tomu tak bolo a aký prínos to pre naše nastávajúce obdobie malo. Ak to nepochopíme, udalosti sa nám zopakujú s iným žánrom, inými hercami a znova sme na tom javisku ako obeť. Ak nám život niečo príjemné ponúka, treba to prijať s vďačnosťou a poďakovať  sa za to.

Dostali sme dar, rozmýšľať a uvedomovať si  a ak to dokážeme , vnútro napovie.

Dobre viete, že ak si niečo zapraceme zbytočnosťami, zostáva nám len veľmi málo miesta na nové veci, ktoré majú mať pre nás nejaký význam na určitý čas. Ak im uvoľníme miesto, máme priestor zasa pre  niečo nové.

Kedysi som sa na svoj život nazerala ako na cestu. Videla som seba ako idem vpred, občas sa ku mne niekto pridal, istý časový úsek  šiel so mnou a potom sám šiel svojim smerom. Občas som sa zatočila viac krát.. stála, či išla bočnými cestami a znova našla tú istú cestu. A tak sa aj stalo. Teraz, ak pozriem na svoju cestu, vidím veľkú lúku plnú kvetov, na ktorej sa rozžiaruje láska, ktorá naplňuje, upokojuje a je plná nádherného svetla a radosti. A to je to, čo práve chcem…naplniť tým môj život, aby mal zmysel. Nejdem žiadnym smerom, len stojím a túžim si to všetko vychutnať. 😀

To, čo mi tento rok dal ,  za to som nesmierne vďačná, lebo prišlo veľa uvedomení, pochopení, splnených prianí a mnoho  iného. To čo mi rok vzal stojí za uvedomenie. Bolo veľa situácii, ktoré sa mohli udiať aj inak, ale jednoducho sa neudiali a vo mne sa to odrazilo, ako som mohla reagovať a konať.  Je to cesta pochopenia, uvedomenia, prijatia….no je na nás, či to vnímame, alebo odvraciame oči preč ako tvrdenie …”zíde z očí, zíde z mysle”.

Každému rok 2015 niečo vzal a niečo dal. Dôležité je si vziať z toho obdobia to potrebné. Sme bytosti lásky, ktoré sa snažíme  otvoriť svoje srdcia a mali by sme nechať prejaviť zo seba to nesmrteľné a Božské….svoju Dušu.

Nech  to, čo k Vám prichádza,  prináša aj pochopenie, dá Vám silu ísť ďalej s láskou a pokorou…

Aby Váš život mal zmysel a aby ste sa mohli pozrieť niekomu do očí bez výčitiek a s láskou v srdci mohli pomôcť... 

Aby ste pri otočení sa vzad,  pocítili hrejivé teplo tých nádherných chvíľ života, ktoré ste skutočne aj prežili.

Týmto sa s Vami lúčim za rok  2015. Ďakujem všetkým, ktorý tu zablúdili, či radi chodili čítať. Vážim si toho a som veľmi rada, ak Vám niečo bolo nápomocné. ♥

S láskou… anitraM

 

