black-wonderful-life        101UZOG

                                                    Pre tých, ktorý mali radi piesne od Blacka. 

 

Pieseň v  preklade:

Tady jdu, abych znovu viděl,
jak se slunce dotýká mých vlasů
a jak sny poletují ve vzduchu
a racky na obloze a v mých modrých očích
ty víš, že není fér,
že všude je něco kouzelného

Podívej se na mě, stojíc
tady o samotě,
přímo na slunci

Nepotřebuju utíkat a schovávat se,
život je úžasný, úžasný
nepotřebuju se smát a brečet,
život je úžasný, úžasný

Slunce ve tvých očích,
teplo je ve tvých vlasech,
zdá se, že tě nesnášejí,
protože ty jsi tady
a já potřebuju přítele,
oh, potřebuju přítele,
který by mě učinil šťastným
a já bych tak tady nemusel stát sám

Podívej se na mě, stojíc
tady opět o samotě,
přímo na slunci

Nepotřebuju utíkat a schovávat se,
život je úžasný, úžasný
nepotřebuju se smát a brečet,
život je úžasný, úžasný

Potřebuju přítele,
oh, potřebuju přítele,
který by mě učinil šťastným
a já nebyl tak sám…
Podívej se na mě tady,
tady jsem zase sám
přímo na slunci

Nepotřebuju utíkat a schovávat se,
život je úžasný, úžasný
nepotřebuju se smát a brečet,
život je úžasný, úžasný

Nepotřebuju utíkat a schovávat se,
život je úžasný, úžasný
nepotřebuju se smát a brečet,
život je úžasný, úžasný
život je úžasný, úžasný