Saturnova rovina-chýbajúce čísla

downloadNatrafila som na tému Saturnova rovina v numerologickej mriežke a celkom ma to zaujalo. Vraví sa, že svoj dátum si vyberáme, lebo číselné hodnoty majú svoj význam ako numerologicky, tak aj astrologicky, lebo sa viažu k domom a ich významom. My ako ľudia svojim myslením veľa veci selektujeme , rozoberáme, škatulkujeme,  ale vyššou časťou nás berieme veci inak, ako určitú informáciu obsiahnutú vo väčšej časti celku, ktorá má hlbší význam. Vedela som o 3 základných rovinách v mriežke, ktoré mám  úplne plné. Známa mi povedala, že som na sebe už musela zapracovať a v týchto oblastiach nemám čo riešiť. V dátume narodenia mi chýbajú  len čísla 3 a 4. No sú však ľudia, ktorý majú určité roviny v mriežke prázdne, čo ukazuje, na akú oblasť v živote sa majú sústrediť a spracovať ju, aby sme mohli postúpiť o stupienok vyššie a zamerať sa na iné oblasti života.  K pozrietiu svojej mriežky vám stačí len dátum narodenia. Na význam prázdnej roviny v mrieže sa môžete pozrieť tu.

Saturn je prísny učiteľ, ktorý nás cez skúsenosti nutí dopracovať sa k uvedomeniu a zvládnuť situáciu čo najlepšie. Pokiaľ tým neprejdeme, dejú sa podobné veci, len s inými ľuďmi, preto aby sme to pochopili. Ak vám v Saturnovej rovine chýba len nejaké číslo, ide o zameranie  sa na tú oblasť. V mojej rovine chýba číslo 4, teda zamerať sa na rodinu okrem iného. V minulosti som zlyhala vo vzťahu s otcom, preto sa naše úlohy vo vzťahoch v tomto živote zmenili, no stále tvoríme rodinu. Už dávno som cítila silnu potrebu po stabilnej rodine, čo je chýbajúca 4. Prázdnu rovinu Saturnu má vraj veľa ľudí- všetci, ktorým chýba  v dátume číslo 4,5,6. Dôležité je aj postavenie Saturnu v horoskope, v akom dome sa nachádza, čo bližšie ukazuje aj na konkrétnu situáciu, ktorú bude v živote riešiť. Prekážky sú nám vstavané do cesty nie preto, aby nám ublížili, ale aby sme sa ich naučili zvládať, využili svoju vnútornú silu a na základe tej skúsenosti mohli ísť ďalej a duchovne tak rástli.

Podobné články k tejto téme, kde sa o sebe môžete dozvedieť viac:

Pridaj komentár

