859765Na Exprese dnes zaznela otázka: “Ćo by ste chceli odkázať svojmu Ja  o 30 rokov do budúcnosti? “

Prišlo mi to ako zaujímavý podnet na rozmýšľanie a zamyslenie sa nad sebou. Uvedomila som si, že vekom prichádza aj múdrosť, uznávame iné hodnoty, nazeráme na svet inými očami a naše postoje sa tiež menia. Veľa krát si povieme, že by sme brali znova mať 18 -20 rokov, ale aj s nadobudnutou múdrosťou, poznatkami a skúsenosťami o živote.

Preto môj odkaz môjmu Ja o 30 rokov by bol nasledovný: ” Pošli mi tvoju múdrosť, postoj k život, aký práve máš, skúsenosti, skrz ktoré si pochopila mnoho vecí. ”  No, ak sa dožijem tých 30 rokov ešte, budem 70 ročná babka a vidím sa ako pokojná žena s úsmevom na tvári, s ktorej vyžaruje láska, múdrosť a pochopenie.😀

Lenže  po tomto videní mi vnútro začalo hovoriť: “Moja milá, ty by si chcela vedieť všetko tu a teraz, ale sú veci, ktorými si človek musí prejsť, aby skrz ne pochopil a mohol konať inak a to ti nik, len tak spätne nepošle.😀 Takže sa zamysli nad tým výrokom a napíš si, že si želáš len lásku, ktorá otvára srdcia do všetkých priestorov a časov bezpodmienečne…Boh nech ťa navedie na cestu pokory a lásky, lebo pokora ti chýba a mnohým tak isto. Maj sa…tvoje 30 ročné Ja. ” No a už som to dostala😦

Takže, čo by ste vy odkázali svojmu o 30 rokov staršiemu Ja?