Knihy od Detzlera na predaj

Milí čitatelia!

Cesta ke svobode (Robert E. Detzler)Osvobozeni duse (Robert E. Detzler)Moja známa si kúpila knihy od Roberta E. Detzlera Cesta ke svobodě Záznamy duše  a Osvobození duše  2. dotisk a akosi ju neoslovili. Preto dávam tieto knihy do ponuky pre záujemcu, ktorý by ich chcel mať vo svojej zbierke  a pracovať s nimi. Na Martinuse sú momentálne vypredané, tak ak by niekomu urobili radosť, prosím ozvite sa. Cena je 30€ za obe. Knihy sú nové, známa ich ani nedočítala. Sama na sebe viem, že kedysi ma tiež lákali, tak ako kurz SRT, ale zrejme som bola viac menej ovplyvnená duchovne pracujúcimi a moja cesta sa  mala uberať iným smerom, tak ako v prípade mojej známej. 😀

Stačí uviesť do komentu mail a pošlem kontakt na známu, kde sa dohodnete na spôsobe doručenia.

Prajem pekný večer všetkým… anitraM

10 thoughts on “Knihy od Detzlera na predaj

  1. Ahojky Anitra mam doma niekolko anglickej ezoterickej literatury ktoru chcem rozpredat. Kazdy kus by bol akolo 5€ alebo lacnejsie. Bolo by mozne zoznam na Vasej stranke uverejnit? Okolo Vianoc budem na Slovensku, a knihy by som vtedy mohla rozoslat. Dakujem Zuzana

    Like

Pridaj komentár

