Byť vedomý seba samého…

Chcete být ve svém životě šťastní? Uvědomujte si své štěstí – staňte se vědomě šťastní!
Chcete být naprosto zdraví? Uvědomujte si své zdraví – staňte se vědomě zdraví!
Chcete být mocní? Uvědomujte si svou moc – staňte se vědomě mocní!

Vžívejte se do těchto potřeb života tak dlouho, dokud vám nebudou právem patřit. Pak už vám je nikdo nevezme. Potřeby tohoto světa jsou podřízené vnitřní sílev člověku, který jim vládne. Mocnou sílu, s kterou lze všeho dosáhnout, nepotřebujete získat. Už jí totiž máte. Potřebujete jí však pochopit, používat, kontrolovat a napustit se jí a to tak, abyste mohli růst a dobýt svět.

Den po dni, až půjdete svým tempem vpřed, se vaše tužby prohloubí a vaše plány vykrystalizují, a vy si uvědomíte, že tento svět není jen mrtvým kamenným blokem, ale je živým jsoucnem, složeným z tlukoucích lidských srdcí. Že je složený ze života, krásy a lásky.

Samozřejmě, že to vyžaduje otevřenou mysl a určitý stupeň chápání. Avšak ti, kdo této úrovně dosáhnou, jsou inspirovaní novým světlem, novou silou. Získávají důvěru a jsou posilovaní každým dnem. Uvědomují si, že se uskutečňují jejich naděje a sny. Život dostává mnohem hlubší a jasnější význam.

Z knihy Mistrovské ovládání mysli Haanel Charles Francis
Překlad: Helena Vanyel

 

One thought on “Byť vedomý seba samého…

  1. ahoj martina. mala som sen ale az 3 tyzdne do zadu. bol tam dom ktory som mala prenajaty a v tom dome bola krasna zahrada , garaz ktora bola spojena s vysutou strechou a murovanou branickou hned ked si presla do garaze tak tam bol priechod do domu ktory mal laminatove podlahy bola klasicka hneda leska stomova farba. dom bol v susedctve s inymi susedmi ktory mali ine nazori ako my co sme bivali oproti. priatelili sme sa. ten dom po case sme opustili ale zabudli sme si papiere kde su na vratenie depozitu. ten dom po nasom prichode bol uz vyhoreny takze ostal len popol a buldozer sa snazil odstranit skody . kedze sme nenasli papieree na to aby potvrdili ze sme v tom dome byvali a ze mame narok na vratenie depozitu tak sme to ani nedostali.   vcera som nemohla zaspat ked som sa druhy raz zobudila a tak som sa trapila mojimi myslienkami. ale podarilo sami zaspat a dakujem ktokolvek sa pokusal utesit ma tak sa im to podarilo uz ma to az tak netrapi. ty co ma utesovali v myslienkach isli so mnou na vylet vlakom do kupelov kde som si oddychla aj ty co cestovali sme si oddychli aj ked nakoniec museli sme odyst lebo nas niekto zacal prenasledovat ale isli sme na zmrzlinu alebo nieco take a stihli sme nastupit na vlak vcas. cestou domou som niesla kufor nejakeho oblecenia ktore som mala rozdat po urcitych miestach rozdat kde zastavy vlak . nakoniec to skoncilo tak ze ty co boli vo vlaku so mnou na vylet si zobrali nieco co sa im pacilo a zvisok som si museela vziat naspet lebo vlak nikde nezastavoval tak ako planoval . ale aj tak to bol celkom upokojuci sen. vdaka vam duchom za utechu .   v poslednom case nepozeram ziadne spravy aby som nerozmyslala nad starostami ktore su na svete.     teraz si spomynam na sny ktore som si nemohla nejako zapametat v mynulosti pametam si na jeden sen ale neviem kedy to bolo bola jedna stvrt kde boli domceky s roznymi poctamy izieb ale islo to od najmensieho po najvecsi.pred domami boli schodiky co si mohol vynst hore aj dole do domu pred dverami dou oproti dveram . zili tam ludia ktori mali deti aj bezdetny mali tam zahradku taku ohranicenu kamennym murivom co si pestovali co chceli takych domov bolo asi 8. ale posledny dom bol prazdny nikto tam nebyval ale neviem ci ho niekto kupil.    este jeden sen som mala co bol dom v ktorom zila rodina ako vyzeralo dnu neviem ale boli tam v zadnej casti zahrada na vysokom brale kde zozadu sa vchadzalo po schodikoch a na zahradel mali nejake zvieratko asi zajaca alebo nieco take lebo si to nepametam a oproti bol iny dom ktory mal plot zo zeleza.  byval tam niekto kto sa casom spriatelil s nami casom sa deti zobrali a mali spolocny zivot  ten sen sa mi snival velmi davno bolo tam vydno ako deti spolu idu dolu schodmi ked bol odliv asi to bolo niekde pri mori a domou isli ked priliv bol   to su sny co sa tykaju mna ako osoby nieco pochopim az ked pride cas lebo ani ja nieco nechapem z nich az ked sa stanu  

    Like

Pridaj komentár

