Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt objatieDnes som si v maile našla odkaz na blog Ľubky Mackovej, ktorá robí semináre  Kvantovej transformácie  a tak som si začala u nej čítať  a natrafila na tému “Objatia”. Je pravda, že veľa ľudí sa neobjíma a chýba im to, alebo vôbec takéto niečo nepoznajú. Tiež som k tomu nebola vedená, ale postupne  ma k tomu zopár ľudí nasmerovalo a až môj synček ukázal jeho pravú podstatu, kedy si pri objatí otvoríte srdiečko a pocítite blízkosť toho druhého a seba samých. Nutkanie objať niekoho mávam aj ja často a v tom momente viem aj prečo.😀

Zo semináru Ľ Mackovej:

V závere som cítila, že ju chcem objať.
Vypýtala som si od nej dovolenie.
S vďakou prikývla a nasledujúce slová sa mi vryli až do buniek:

“Viete, ja sa nemám s kým objímať…”

Žena, ktorá má dve deti.
Žena, ktorá má súrodenca.
Žena, ktorá má vnúčatá …
A TAK osamelá …

Objímali sme sa dlho a vrúcne.
Cítila som, ako sa uvoľňuje …
Ako jej rastie sila …

Cítila som jej smútok.
Robila, čo vedela najlepšie.
Nevie to inak.
Ale môže. Ešte stále môže.
Kto koho začne prvý objímať?

Objímajte sa!

Bojíme sa odmietnutí a pritom na tie objatia čakáme.
A bojíme sa aj tých objatí samotných.
Lebo cez ne sa dostávame k sebe.
Nastáva spojenie so sebou.
Kedy cítime všetko.

Všetko, čo trápi.
Všetko, čo je zatlačené hlboko … keď nemáme k sebe kľúč.
Celú lásku, ktorú sa obávame prejaviť, aby nebola zašliapaná.
Celú vnútornú pravdu.
Pri vrúcnom objatí nemôžeme klamať. Vtedy nie je prítomný strach ani hnev.
Žiadne hry ega … ani ovládanie.

Tie objatia … tie liečia.
Približujú.
Otvárajú.
Rozjasňujú.
Sú “na pravdu”.
Tie hlboké a dlhé.

Objímajte svojich rodičov (a nemusíte potom plakať, keď už nie sú)
Objímajte svoje deti (a dostanete v starobe objatie)
Objímajte partnerov (veľmi to posilňuje dôvernosť a blízkosť)
Objímajte priateľov (a každý z nich VIE, ako je vám drahý …)

Objímajte. Vyjadrujte svoju pravdu.
Blízkosť lieči.

Autor: Ľubica Mackova

 

(c): Uvedený text je možné šíriť v neskrátenej podobe len s uvedením plného mena autora a odkazu na stránku na nekomerčné účely.