Výsledok obrázkov pre: neptun Mailom mi chodia články od PhDr.Katherine Koting a s týmto by som sa chcela s vami podeliť. Nejde ani tak o politické dianie, ktoré sa odohráva, ale o vplyv planéty Nepún, ktorá svojim pôsobením v znamení Rýb na nás všetkých pôsobí a dlhý čas ešte bude pôsobiť. Pozorujem u seba vplyv Venuše a vidím, že jej vyžarovania dosť silno vplývajú na moju osobnosť a prejavy a tak je to aj s inými planétami. Takže, ak sa pozastavujeme nad tým, prečo sa občas správame inak, je to vplyvom astrologických aspektov, ktoré nás tiež učia a vedú…no je na nás , ktorý ich vplyv pre seba a ako využijeme.

Hezký den přátelé!

Snad pro můj vlastní pocit, že jsem udělala co jsem mohla, abych varovala, že současná situace v Evropě je velký malér, mám nutkání se znovu vrátit k situaci v naší zemi. Rozeslala jsem spoustě lidí odkaz na to nejlepší, co jsem našla, tedy povídání Petra Chobota, člověka, který vidí jasněji než ostatní, aby lidé pochopili, že tohle je vážná věc. Měla jsem radost, že jsem dospěla ke stejným úvahám jako on, když jsem před časem posílala článek o  karmě národa a nasměrovala jsem vás s nejlepšími úmysly k němu, protože lépe bych to vše vyjádřit neuměla. K mému údivu to byl jediný článek, který např. na Facebooku nikdo nesdílel, nikdo na uvedené linky neklikl a nikdo mu nedal lajk. I mezi vámi to byl nejméně čtený článek ze všech, které jsem kdy rozeslala, rozkliklo ho naprosté minimum lidí.

Jak jsem tak přemýšlela proč to je, tak se mi pod rukama míhala videa, která lidé na Facebooku sdíleli a já nestačila žasnout. Video o muži, který se probudí v posteli, natáhne ruku po mobilu a ten mu vyklouzne z ruky a zakutálí se pod postel. Muž chvíli hledí do zdi, pak se rozpláče a ptá se: “Proč já?” To bylo celé. Trvalo asi minutu a shlédlo ho 1.156.666 lidí, mělo 196 komentářů a 2.200 lidí mu dalo lajk, tedy značku, že se jim to líbí. Opička jedící avokádo měla 266.759 shlédnutí, 4.890 lajků a 597 komentářů. Usínající curicata měla 21.828 shlédnutí, 570 x like a 595 lidí video sdílelo, děti klouzající se po hlíně měly dokonce 27.444.363 sdílení, o počtu likeů či komentářů ani nemluvím.

Nevěřícně jsem na to hleděla a ptala se sama sebe, co se to s námi lidmi děje? Co si to předáváme za blbosti, kam to unikáme před řešením pro život zásadních věcí? Tváříme se, že se nic neděje, že jsme v pohodě, nechceme nic vědět, nic řešit. Zlobíme se, že nám vlády a média lžou, ale zasloužíme si něco jiného? Vždyť pravdu vlastně vůbec znát nechceme! Jsme jako malé děti, které si chtějí hrát a o věcech dospělých nechtějí nic vědět, proto se také s námi jako s malými hloupými dětmi zachází. Jsme jako omámení, jako ve snu, neteční. Proč nikdo nevidí a nechce vidět, že Evropu kdosi vede na porážku?

Internet je poslední místo, kde si ještě nějaký čas budeme moci svobodně předávat informace, ale nebude to myslím dlouho trvat než přijde doba, kdy si začneme jen šeptat, jako kdysi. Proč nechceme vidět, jak dopadly sousední státy? Co je to s námi? Je to snad nějaká droga ve vzduchu, která nás očarovala a zpitomněla? Zabýváme se nesmysly, jsme plní pozitivního myšlení, zatímco náš současný život se řítí do záhuby a my to nevidíme a neslyšíme a  ani vidět a slyšet nechceme. Svět se zbláznil, vše je naruby,  věci  ztrácí logiku, spravedlnost už žádná není, veškerá svoboda mizí, agresivita stoupá a tak si miliony lidí posílají slabomyslná videa, rozplývají se nad surikatami a opičkami jedícími avokádo, pod které malují srdíčka. Byla jsem jednou z prvních, kdož se učili pozitivnímu myšlení, byla jsem žákem syna pana Silvy, který před 25 lety do Evropy pozitivní myšlení a Silvovu metodu přinesl. Na semináři se tehdy kdosi ptal, jestli když na něj někdo namíří pušku, stačí mít otevřené srdce a vysílat lásku. Pan Silva se usmál a pravil:  “na to nespoléhejte a zmizte jak nejrychleji můžete”. Takže ani on nevěřil, že je pozitivní myšlení všemocné.

Povím vám něco o planetě Neptun. Neptun vnáší do povahy lidí v dobrém soucit, citlivost, jemnost, emapatii, duchovní schopnosti, ovlivnitelnost a iracionalitu. Tou horší stranou této planety jsou iluze, chyby, nejasnosti, nepochopení, zmatky, omyly, lži, jedy, lži, neakčnost, sklon se obětovat, přílišná důvěřivost, nespolehlivost, únik do světa snů a iluzí, sklon podlehnout, sklon se vzdávat a trpět. O lidech, kteří ke mně přichází na astro konzultaci a mají silné znamení Ryb či planetu Neptun říkám, že oni trpí rádi. Jejich příběh je téměř vždy plný utrpení, protože si nechávají ubližovat. Už ve dveřích mi hlásí: “Říkejte mi jen hezké věci” a když přijdou za pár let, jsou přesně na stejném místě, nic nezměnili, nikam se neposunuli, doufali, že SE něco stane, že to bude dobré, že je někdo zachrání, že SE to nějak samo vyřeší, ale sami neudělali se svou situací vůbec nic.  Neptun prochází nyní znamením Ryb, je tedy ve své nejsilnější pozici a protože to je pomalá generační planeta, ovlivní celou generaci. Tato planeta jde jedním znamením 14 let a jakoby svými vlastnostmi zamořila Zemi. Migranti se vydali za svou iluzí a snem povzbuzeni lží, že Evropa na ně čeká a je pro ně zemí zaslíbenou. Nyní stojí v zemi nikoho rozčarovaní. Evropané jsou paralyzovaní v tom cokoli dělat, jsou plni soucitu, důvěřivosti a iluzí, sklonu podlehnout, vzdát se a trpět.

Ať už toto organizuje kdokoli, ví co dělá a načasoval to přesně. Toto je doba, kdy je Evropa nejzranitelnější, nejcitlivější, nejsoucitnější a nejméně schopná se bránit. Islám ctí vládu silného muže. Ke slabým se chová tato ideologie krutě a neváží si jich, to vidíme na jejím postoji k ženám, zvířatům a dětem. Jenže v Evropě silní muži houfně vymírají a vlády pro samou humanitu a demokracii skládají své země nově příchozím k nohám. Tato mentalita uznává sílu a ta zde v Evropě nyní chybí. Lásku, humanitu a smířlivost tato rasa neocení, reaguje totiž na sílu a schopnost se domluvit a vzájemně si porozumět v Neptunském království, nevidím nijak zřetelně. Svým způsobem nás všechny kdosi obětoval všechny. Vidíme v sobě vzájemně nepřátele, ale skutečný nepřítel, je někdo třetí. Někdo vpustil do ohrady s ovečkami vlky a těžko můžeme věřit, že se vlci budou s ovečkami chtít kamarádit a chovat se v jejich ohrádce tak, jak je ovčím zvykem. To udělal někdo, kdo nezná soucit, touží po moci a má plán. Věřte tedy nebo nevěřte, ale Bůh i Alláh s námi.

Přátelé, tohle je můj poslední článek na politické téma. Není to moje parketa a vidím, že to vlastně ani nikdo slyšet nechce. Kdo z vás bude chtít, informace si snadno najde, hledejte však mimo hlavní proud a oficiální zdroje. Existuje např. nezávislá televize, kterou najdete na You tube, články se to bude hemžit. Stačí mít otevřené oči a budou k vám informace proudit. Budete-li chtít přesto znát můj názor, navštivte mne osobně.

Pro dnešek se loučím a užívejte si podzimní dny.

Katherine Koting

http://www.katherine-koting.cz

tf: 603 802 304