Image result for temná energiaAsi 2-3 týždne dozadu som bola so  sesternicou u mojich rodičov a rozpovedala mi, čo sa jej deje v poslednom čase. Okrem únavy cíti, že ju niečo chladí na ľavej strane a brní jej ľavá ruka. Tá energia pri nej ju vraj núti aj , aby isté veci nerobila, rezignovala. Bola u veštice, ktorá jej prečistila čakry a povedala jej, že má na sebe prekliatie. Ako ju čistila, veštica nezostala bez následkov, ale vyhodili sa jej pluzgiere. Nedalo mi to a vnútorne som na sesternicu pozrela.

Videla som pri nej astrálnu príšeru, ktorá vycerovala na mňa zuby a nebola nadšená, že na ňu takto pozerám. Navrhla som jej, že ju energeticky poprechádzam a niečo skúsim. Vnútorne mi prichádzalo modliť sa a tak pôsobiť na entitu…videla som, že modlitba jej silno vadí, ale energia začala na mňa mentálne pôsobiť a ja som zabúdala na slová a preskakovala som. Toto isté mi povedala aj sestrenica, že aj nej sa to deje, že zabúda na slová modlitby a dokonca, aj keď ich číta z knihy, tak je nútená preskakovať riadky. Entita v nej silno reagovala, brnila, striasala ju zima.

Skúsila som k nej vyžiariť zlaté svetlo, ktoré ju rozpustilo…no však len na krátky čas. Entita sa vzdialila. Keď som skončila s prežiarovaním sesternice, tak mi prišlo na um, pozrieť jej otca môjho krstného. Bola pri ňom tá istá entita ako pri nej. Nechápala som a povedala jej, že zdrojom je jej otec a na nej začala tiež parazitovať. Ona mi povedala, že aj otec je prekliaty a aj jej brat a majú silnú rodovú karmu.

7-8 rokov dozadu,  neviem presne jej zomrel mladší brat..kúpil si prvé auto a cestou domov sa zrazil s kamiónom. Bol na mieste mŕtvy, mal 21 rokov.  Krstný to do dnes nerozdýchal a uzavrel sa, začal piť a byť silno agresívny, že sa s ním ťažko žije. Táto energia ho silno ovláda a každá agresia a hnev ju posilňujú…on sám v nič neverí, takže to entite vyhovuje.

Ako sme prišli dolu do obývačky, sesternica videla, ako sa na ňu otec pozrel a mal úplne čierne oči, ja som sa na neho nepozerala. Uškol ju a doma sa jej len zívalo a bolo jej zle. Entita v ňom zaregovala.

Doma som pocítila, že entita mi dáva najavo, aby som nezasahovala a spôsobovala jemný tlak na 3 oko. Nebolo to silné…buď ma chcela len varovať, alebo moje vibrácie sú silnejšie a nevie viac zasahovať…no odpoveď bola niekde medzi nebom a zemou. Ak vezmem ako silno na mňa pôsobila tá astrálna enetita, ktorá vliezla malému do sna, tak to nebolo nič.

Priebežne som s ňou pracovala, skúšala na entitu všetko možné…oslovila som známych, čo majú skúsenosti. Dokonca moja majsterka ju očisťovala a vraj mala pri sebe ešte jednu entitu, ktorej pomohla sa odpútať a tiež povedala, že má na sebe prekliatie. Pýtala som sa jej ,ako vidí prekliate. Ona povedala, že dostane odpoveď pomocou automatickej kresby. Priebežne som skúšala rôzne veci…vysielať modlitby priamo k tej energii..prihovárala sa k Bohu s prosbou, aby ma naviedol , ako jej pomôcť a ukázal spôsob riešenia. Uplatňovala som veci, ktoré prichádzali z vnútra ako udičky.Sesternica  tiež zo sebou pracovala, no boli chvíle, kedy bolo OK a kedy mala  zosilnené energie pôsobenia.

Prišlo mi očistiť ju postupne po eneretických telách a tak som začala najskorej eterické telo očisťovať, potom emocionálne, kde som cítila jej nespracované energie  a potom astrálne a tam som zbadala akési čierne vajce . Chcela som ho vytrhnúť, len bolo na vlákne a na konci vlákna bola reťaz, ktorú mala tá entita okolo nohy upevnenú…videla som, ako uteká po 4, ako nejaká zmutovaná temná verzia človeka plná agresie a v tom mi prišlo, že toto je to prekliatie, ktoré má človek v astrálnom tele a nesie si ho z minulosti. Začala som tú entitu a jej zdroj  prežiarovať zlatým svetlom a rozplynula sa. No však len na nejaký čas.

Potom mi prišlo nazrieť hlbšie na entitu a zrakom som skrz ňu prechádzala a videla za ňou ženu, nahnevanú ako preklína. V tom sa mi spojilo, že vlastne sesternica má aj ľavú, teda ženskú časť zaťažovanú. Pozerala som na sesternicu a na jej minulosť a videla som za ňou muža. Pospájalo sa mi viac vecí a keď som to sesternici vravela, že bola v minulom živote mužom a tá entita je vlastne energia nejakej ženy, ktorá ju prekliala, tak entita v nej silno reagovala…skúšali sme sa pýtať, čo bolo dôvodom prekliatia a bolo to o vzťahu , nenaplnenej láske, pokrivenej hrdosti, či niečom podobnom, čo teraz nie je dôležité. Ten človek, čo ju preklial, si ani nie je vedomý toho, že v minulosti niečo také urobil.

Poradila som sesternici, nech sa začne prihovárať k tej entite, vlastne tej žene, ktorej vedome, či nevedome ublížila, nech ju z úprimnosti srdca prosí o odpustenie a v mene Božej lásky uvoľní energiu prekliatia. Popritom nech sa aj prihovára k Bohu. Povedala som sesternici, nech mi za 3 dni zavolá. Priebežne som videla, že zdrojové vajce je už biele, aj vlákno a už som pri nej nevidela entitu, ale ženu, ktorá čaká na odpustenie a uvoľnenie energie. Medzitým sa v jej izbe vytvoril biely pás mlohoviny, za ktorým stála vyššia bytosť lásky, ktorú som aj cítila a pomáhala jej zotrvať v modlitbách.

Sesternica si prechádzala chvíľami pokoja, ale aj ťažkosťami, lebo to zlo  sa bráni a nie je možné ho uvoľniť šibnutím prútika. Dostala som odpopoveď, že proces, ktorým si teraz sesterica prechádza, je pre ňu potrebný aj z iného dôvodu, preto je dobré, že to trvá dlhšie…ona sama sa potrebuje otvoriť láske a skrz odpostenia pochopí viac vecí. V dome sa im otvorili v 3. miestnostiach priechody do minulosti, ktoré vyzerali ako vír bieleho vetra,. ktorý sebou ťahá všetky nánose.

Viem, že aj krstný by potreboval seba očistiť a odpustiť, lebo on sám preklial plno ľudí po smrti syna a hádzal vinu na každého, kto mu hovoril, aby si kúpil auto a pritom to bol veľký motorkár. No on sám je silno uzavretý svetu a ja  v jeho mene nemôžem konať, len prihovárať sa za neho u Boha, aby mu ukázal inú cestu akou ide. U sesternice vidím, že tá energia slábne, je v bielej mlohvine a žiadnú zúrivú energiu už nevidím..ona sama sa cíti lepšie a verím, že to zvládne a energia sa úplne odpúta.

Keď som pozrela krstného, videla som za ním v minulosti ženu, teda je možné, že on sám ju preklial a bol tou ženou kedysi(možno áno, možno nie), aj keď nikomu sa nič nedeje  len tak, takže sesternici sa len vrátilo to, čo sama niekedy urobila…následok jej činou s uvedomením viac tak nekonať.

A pochopila som, prečo stále riešim takéto veci, zrejme aj ja som v minulosti niečo pokrivila, nerobila správne a preto takéto veci priťahujem a znova riešim, aby som teraz konala s láskou a v súlade s Bohom. V astrológii som pozerala, že môj zosilnený Neptún ma vedie k viere k Bohu a modlitbám, tak ako  mi  to ukazuje vnútorné vyžarovanie obracať sa priamo na najvyššieho.

Prekliatie v prítomnosti

Videla som aj nánosy temnej energie, ktoré má jedna žena spútané okolo nôh a ťahali sa jej na ľavú stranu..viem, že táto žena je preklínaná inou ženou len kvôli mužovi, ktorého si prvá žena takto stráži. Tá druhá žena po ňom túži , ľúbi ho a on sám sa nevie rozhodnúť, aj by opustil tú svoju ženu, s ktorou už roky žije a bol by s tou druhou, ale je tu veľké Ale. Tá čo preklína, už má okolo seba šedočiernu hmlovinu, ktorá sa nikam nestratí.

Dávajte pozor na svoje myšlienky, lebo to, čo v hneve vyžarujeme sa nám v nejakom čase vráti a po mojich skúsenostiach to nemusí byť vždy až v ďalšom živote, ale ešte v tomto.

S láskou konajte, s láskou vnímajte  a naplňujte ňou svoj život…anitraM

Súvisiace články:

Psychické problémy následkom pôsobiacich síl z minulosti…