Súvisiaci obrázok

Ešte začiatkom januára sa mi ozvala známa a zdôverila sa mi, že absolvovala sedenie Terapie duše. Viem, že existuje veľa metód, ktoré ľudia používajú a majú úžasné výsledky, ale o Terapii duše som zatiaľ priamo nepočula. Napísala mi, ako jej to veľmi pomohlo v osobnom živote, ako zo seba uvoľnila strach, ktorý ju spútaval vo vzťahoch a v podnikaní. Po jej príbehu som si o tej terapii niečo prečítala na nete a vnútorne mi prišlo, aby som ju odporučila aj inej známej, ktorej diagnostikovali rakovinu. Je plná blokov a aj napriek práci na sebe som verila, že Terapia duše jej pomôže hlbšie ukázať problémy, ktoré zatiaľ nevidí a je s nimi silno spätá a môže na nich zapracovať.

Každé ochorenie nás emočne zväzuje a základ má hlavne v minulosti.  Teraz v piatok bola kamoška na tom sedení a napísala mi, že videla kam ďaleko siahajú jej problémy, ktoré riešila, akú úlohu v tom má rodová línia a dohoda Duší, ktoré uzavrela. Ak človek vnútorne vidí takéto veci, začína svoj problém vnímať na viacerých úrovniach a lepšie chápe, prečo musel prechádzať takými situáciami a od terapeuta dostáva rady,  ako zo sebou pracovať.

Úlohou terapeuta je oslobodiť  Dušu od utrpenia, ktoré v sebe nosíme, pomôcť prerušiť karmické putá, sľuby a kliatbu, ktorá bola na nás uvrhnutá. Všetko sa to deje skrz odpustenie sebe a iným a následne  k oslobodeniu duše a otvoreniu srdca, aby človek mohol žiť  s láskou, používať vnútornú silu a byť sám sebou. Viac o tejto terapii nájdete na blogu Blanky Chakoshpour, kde nájdete aj zoznam jej žiakov terapeutov pôsobiacich v Čechách a na Slovensku. Verím, že terapia pomôže mnohým vyriešiť ich vnútorné problémy a žiť svoj život slobodne a s láskou. Nie všetci si dokážeme pomôcť sami a preto sú medzi nami tí..čo nám pomáhajú ukazovať vnútorné svetlo.

 Meditácia Liečenie ženskej rodovej línie (B. Chakoshpour).mp3

Zdroj videa: Blanka Chakoshpour

 

