PP- pretínanie energetických pút
Enter a caption

Už v názve vidíte o čo ide….lenže, keď som chcela viac vygoogliť o Hexenšuse…tak naskočili 3 stránky okrem mojej a aj  to s odkazom na článok  na mojej stránke. 😀 Tak som si výraz preložila do angličtiny ako “rana od bosorky”a tam opisovali inkvizíciu, upaľovanie na hranici a podobné  veci. Fuu…musím sa spoľahnúť na svoje skúsenosti a vnemy.

Tým, že už s týmto mám skúsenosť viem, že som dostala zasadenú bosorácku ranu. Asi 2 roky dozadu  som zostala seknutá , ale tak silno, že to s mojimi seknutiami v C3-4, alebo svalovou stuhnutosťou krčných svalov a trapéz nemalo nič spoločné. Už na druhý deň som vedela, že toto nie je moje..ale ide o útok od niekoho…kto si je, alebo nie je toho vedomý. Skúšala som všetko možné..ani RHB počas jeden a pol  mesiaca nezaberala. Primárka už bola zúfala, a tak som to prestala aj ja riešiť. Ani moje liečenie nezaberalo. Až dovolenka pri mori pomohla k môjmu uzdraveniu…slniečko, relax, plávanie a môj krk sa uvolnil. 😀

Vtedy som presne vedela, že sa len  niekoho egregor vzpriečil, lebo sa mu nepáčilo, že niekomu pomáham s problémom a riešime ho…tak som dostala ponaučenie… nezasahovať. Už si vôbec nepamätám , čo som riešila, lebo som neurobila záznam na blog, tak som sa rozhodla to urobiť teraz.

Nebudem opisovať podrobnosti, ale len hrubý náčrt. Pomáham niekomu riešiť isté veci z minulosti. Občas mám pocit, že som stále v kolotoči duchov a prekliati a nikdy to neskončí, ale človek si časom zvykne. A k tomu ešte som začala pozerať seriál Médium..no nie kvôli duchom, ale jej schopnostiam a vnímaniu. Tak ako u iných, aj tu sa držím pravidla, že dôležitá je súhra a nik nám nič nesníme len tak…treba zapracovať na tom aj osobne a hlavne pochopiť…prečo sa nám dejú také veci, ako sa dejú a nič nie je neprávom.

Keď sme s kamoškou doriešili problém s prekliatim…začali sme riešiť jej stav…vychýlenia, ktoré máva  a ako ju to ťahá  dolu. Sama istý čas bola vibračne vyššie a užívala si toto obdobie, pomáhala iným. Naštastie tá osôbka je veľmi vnímavá a cíti, ako na ňu iný pôsobia a preto začala rozprávať o svojej známej, ktorá ju viac krát stiahla nižšie . Sú ľudia, ktorí majú silnú vitálnu a aj mentálnu energiu a dokážu na iných silno pôsobiť a riadiť ich , tak ako oni chcú.

Vnímavý jedninec si uvedomí, že mu taký človek uberá energiu a preto kontakt preruší, alebo zmení postoj a nedovolí mu to….obrní sa.  Na druhej strane ten, kto parazituje na našej energii sa po stretnutí s nami cíti veľmi dobre a spokojne, lebo všteko, čo mal na srdci nám odovzdal a spokojne si odíde. Veľa ľudí si toto neuvedomuje…ale ide o energetický upírizmus. A presne toto známa viac krát spozorovala, aj napriek tomu, že tú kamarátku vníma ako duševne blízku osôbku.

Vždy, ako sme sa o nej bavili cítila som, že mi niečo zviera hlavu…akoby som ju mala v kliešťoch, či zveráku…vedela som, že jej energie-egregory nás vnímajú a len sa tomu bránia. Toto som často pozorovala, keď som riešila problémy so známym, ako som reagovala alebo aj on, ak sme niekoho preberali  s kým sme pracovali.

Včera som jej poradila, aby sa od nej odstrihla, lebo ju ťahá dolu. Poradil jej to neskorej aj človek s ktorým pracuje inou technikou ako ja, lebo to videl rovnako. A ráno som sa už zobudila seknutá. Vnemami bolesti som skúšala, akej produkcie je tá bolesť…či je spôsobená mojími emočnými postojmi, alebo je to akcia z vonka a videla som, ako ma to vyťahuje von a vlákno vedie do diaľky predomňa…teda prítomnosť..nič z minulosti, ani z vyšej úrovne, ako občas vidím iné napojenia. Pravá strana je mužská energia…ale cítim, že sa to ťahá z ľavej…teda žena energia so zosilnenou mužskou energiou a presne mi to sedí na známej kamarátku, lebo teraz momentálne nič iné s nikým neriešim. Aj vnútornou diagnostikou mi to vychádza, že ide o tú istú osobu. Ona sama si toho nemusí byť vedomá…veci dali do pohybu jej energie, ktoré sa len bránia.

Momentálne som oslabená po chorobe, z ktorej sa neviem akosi dostať, takže som sa stala ľahkým terčom. Postupne spracujem, využijem dostupne techniky (napr. liečenie elementom ohňa dobre zaberá a uvoľnuje pôsobiace energie) a na budúce už budem múdrejšia. …teda dúfam, že na to zase nezabudnem a nevygooglim si vlastný Hexenšus. 😀 😀 😀

Vibrujme len na láske, radosti a otvorenosti srdca, lebo hnev  nás sťahuje dolu a tam nie je nič pekné….strach úzkosť a depresia, ovládanie, túžba po moci. A sme bytosti svetla a lásky a aj napriek tomu, že sme v tele…  vibrácie lásky vyžarujeme do svojho eneregtické poľa….

Tak naplňte svoj deň niečim krásnym  pre potešenie seba samých…..anitraM

Súvisiace články:

Pretínanie eneregtických pút

Energetické putá v naše napojenia

 

