Kategórie
Energia Liečenie

Liečivé kryštalické lôžko

Ráno vo vlaku ma napadla myšlienka, liečivého lôžka z kryštálu, či niečoho podobného, do čoho by bola vnášaná vibračná rezonancia zvukom a svetlom, ktorá by vyľadovala naše éterické telo, uvoľnovala z neho blokády a to by pôsobilo na naše fyzické telo. Takto by nás to regenerovalo, dobíjalo a uzdravovalo. Všetko je energia a naše telo je na nej závislé, keď energetická zložka telo opustí, zomierame.

Bola to krásna myšlienka, hneď by som také liečivé lôžko prijala. Takže, ak niekto takéto vymyslíte, nebudem trvať na autorských právach, len si jedno také prosím.🤣

Môj ujo my vravel o medových lôžkach, ktoré slúžia tiež na liečenie a omladzovanie tela, no využívajú ich zatiaľ iné vyspelejšie rasy. Kiež by si aj mňa pozvali Plejádania na svoju planétu a ukázali mi, čo všetko tam majú. 😎

Často ma napadnú rôzne veci, ktoré by nám ulahčili život na zemi, len neviem, ako ich zostrojiť…asi som žila kedysi medzi inou rasou a mám aj mimozemskú inkarnáciu. Hádam sa mi raz ukáže viac.

Nech Vás sila ducha sprevádza cestou srdca k poznaniu seba samého a skutočnosti .

 anitraM 💕

One reply on “Liečivé kryštalické lôžko”

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.