Kategórie
Liečenie

Encyklopédia alternatívnej medicíny…

Na internete som objavila encyklopédiu alternatívnej medicíny a je tam veľa zaujímavých liečebných metód. Kto sa zaujíma o prírodné liečenie, západné techniky praktizovania, liečbu svetlom, farbami, kamienkami, akupunktúrou, tak si môže zalistovať v knihe a nájsť si pre seba potrebné informácie…

Mňa zaujali tieto metódy:

Kineziologia

Urinoterapia

Liečba minerálmi a jantárom

Liečba olejom

Liečba pijavicami

Moxovanie

Homeopatia

Z knihy: Encyklopedie-prirodni-mediciny-cs-prirodni-terapie

 

7 replies on “Encyklopédia alternatívnej medicíny…”

..tak je to presne názov : rodinná encyklopedie alternatívni medicíny.. od Výběru 🙂 …viem, že sú už novšie, túto mám dlho, ale pomohla 🙂

Páči sa mi

martinka ja teraz vobec nestiham citat co sa deje okolo
ale mam tiez podobnu a jednu taku staru ale fakt dobru xixiix
a tie praktiky vnej jeeeejda
no veru 🙂
je to dobra vec, clovek si polistuje a vidi a porozmysla a povie si tak toto by som nerobil nikdy xixiix
si predsta liecit migrenu pijavicou
aach jaaaaaj moje rkasne dlhe vlasy a hlavka pekna a neaka pijavica na nej, nikdy !!!!!!
xixiixiixixi

Páči sa mi

Tinka ani ja nejako nestíham …….Tak tie pijavice by som tiež ťažko predýchávala a migrén som sa zbavila. Bolesti hlavy riešim cez krčnú chrbticu a iba vtedy ak nič nezaberá siahnem po tabletke. No …..tak ak budete potrebovať, viete kde hľadať… 😉

Páči sa mi

Pijavica lekárska zo Slovenského chovu, najlepšie ceny (VOC) a kvalita. Certifikát o kvalite a nezávadnosti. Kurz a školenie z Hirudoterapie akreditovaný MVSR. Hirudoterapia zažíva stále väčší úspech čo dokazuje aj zapojenie Akadémie vied SR do projektu ohľadom Hirudomedicinalis. Liečba pijavicami dosahuje stále lepšie a lepšie výsledky. Alternatívna medicína ma najlepšie výsledky s vysokým tlakom, kŕčové žily a bércove vredy. Bližšie informácie na http://www.altechniky.com Radko Legát 0905427848.

Páči sa mi

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.