Kategórie
cesta k sebe Liečenie

Ak žena uzavrieme cestu k svojmu ženstvu…

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt femininityV poslednom čase sa akosi pohybujem v kruhu žien, ktoré majú ženské problémy spojené s rakovinou maternice a vaječníkov. Viem, že ak niečomu venujeme viac pozornosti, také situácie  si priťahujeme a samozrejme aj takých ľudí. No  vždy mi príde, že je v tom ešte niečo viac, nad čím sa treba zamyslieť. Stále vo všetkom hľadám hĺbku pochopenia a tak sa snažím aj v tomto probléme prísť na to, prečo sa toto deje v mojom okruhu priateľov.

Začalo to kamarátkou, s ktorou jej ochorenie prežívam od samého začiatku.  Udialo sa to ešte minulý rok a upozorňovalo  ju veľa snov. Jeden z nich som jej aj vyložila, že ju tu niečo z duchovnej roviny   , čo ju hodí do kolien a ona sama nebude vládať už ísť ďalej….nebude mať viac síl pokračovať na ceste životom.  No ani jednu z nás  nenapadlo, že to bude práve ochorenie, kedy jej  diagnostikujú rakovinu vaječníka.

Keď bola asi v polovičke onkologickej liečby, mi kolegyňa povedala o svojej kamarátke, ktorá má rakovinu maternice 4. štádia a tiež sa lieči. Veľmi zle to znášala, liečbu musela  nakoniec ukončiť, prešli na ožarovanie, ale 2 týždne dozadu  zomrela. Nezvládla to. ..bohužiaľ.  Bola to milá osôbka s dobrou dušičkou a dúfam, že svoju cestu k Bohu nájde a nebude tu dlho blúdiť.

Do tejto chvíle mi to neprišlo nijak zvláštne, aby som tomu venovala pozornosť, až som sa nedozvedela o susedke, ktorá ma  rakovinu krčka maternice. Má len 32 rokov a našťastie stihla mať ešte dieťatko.  Nedalo mi jej neopýtať sa, aký mala vzťah s otcom, lebo viem , že s manželom  si rozumia. Povedala mi, že otec bol alkoholik,  utekala z domu, matka pri ňom to mala ťažké. Potom prvý manžel bol jej prvým partnerom a on ju podvádzal…Všetko toto ťažko niesla, uzatvárala svoje ženstvo a dlhý čas nemohla mužov ani vidieť. ..ich krutosť, agresiu, neveru , pocit krivdy a postoju k ženám. Čaká ju len operácia, ale verím, že to zvládne a bude to dobré.

Včera sa mi ozvala spolužiačka.  Vravela mi, či jej nepomôžem odblokovať čakry, lebo má problém s menštruáciou. Medzi rečou spomenula, že má pozitívny HPV vírus a hneď som spozornela, lebo tento vírus môže vyvolať   rakovinu krčka maternice pri neliečenom, alebo opakujúcom  sa stave. Vraj je sledovaná a u gynekológa je ako doma, ale výsledky nie sú bohviečo.  Nedalo mi a znova som sa spýtala na jej vzťah s otcom, lebo o jej dvoch  manželoch  a problémoch s mužmi som vedela.  Vraj mala dobrého otca, ale v puberte začal piť, ubližoval jej matke a ona sa nemohla na to pozerať a začala utekať z domu. Pýtala sa ma , prečo si priťahuje taký typ chlapov.  Možno je to aj tým, že  videla ako sa otec správal k jej matke, ako ju ako ženu ničil a ona sama zatrpkla a vravela si , akých  chlapov by nikdy nechcela mať a presne takých si aj pritiahla. Dcéra v otcovi často vidí  vzor muža, ktorým by jej drahý mal byť, ale  ak vzor v ňom nemá, pritiahne si podobného partnera, jej odmietaním. Viem, že veľkú úlohu v tom zohráva aj karma, to kým a čím bola, ako žila, a čo potrebuje vo vzťahoch pochopiť.  Je veľmi zablokovaná a pochopila, že potrebuje sa naučiť sebaláske, aby nelipla na partneroch, ktorý jej prázdnotu zaplnia.

Keď som si to všetko zhrnula, uvedomila som si, že tie scenáre sú vo všetkých prípadoch rovnaké… problémy s otcom, alebo s partnerom,  odmietanie  ženskosti, uzatváranie sa do seba. Preberala som to s kamoškou a ona sama pozná tak isto ženy, ktoré si tiež týmto prešli a mali takéto rodové problémy.

Každé ochorenie o nás veľa vypovie, to čím si prechádzame, čo nás sužuje….takými emoćiami sa zaťažujeme. Pekne o ženských ochoreniach je napísane na stránke  Arkánum

Cesta, ako sa z tohto dosť,  je  prijať minulosť, odpútať sa od toho všetkého, uvoľniť to, odpustiť a začať žiť pre radosť, krásu, tvoriť  z duše, tancovať, smiať sa…no hlavne nájsť seba samú, hýčkať  sa láskou duše a uvedomovať si svoju krásu, ženskosť, jedinečnosť v prítomnosti seba samej. Byť znova ženou, ktorá miluje seba samú a láskou naplňuje aj iných, už len tým, že je…♥

Toto je cesta k úplnému vyzdraveniu, lebo ak uzdravujeme fyzické telo, nesmieme zabúdať  uzdraviť aj dušu.

S láskou a pochopením  anitraM

 

16 replies on “Ak žena uzavrieme cestu k svojmu ženstvu…”

Tieto marketinkové uzávery sem skutocne nepatria. Citát: “HPV vírus a hneď som spozornela, lebo tento vírus môže vyvolať rakovinu krčka maternice.” = To nie je pravdou! Clovek pozostáva do najväcsej mieri s virusov, pliesni a bakterií. Vedomie cloveka má drzat toto v rovnováhe! Ak to nerobí tak nastane nerovnováha a objaví sa choroba. HPV nemá s rakovinou nic do cinenia a nachádza sa aj u zien ktoré nemali sexuálny vztah!

Odporúcam vidiet nasledovné videá:

Film o mýtoch a realite očkovacej propagandy, sprevádzaný smutným osudom detí zmrzačených očkovaním, proti ktorému sa nemajú ako brániť, je konečne na webe.
Autor dokumentu, Michael Leitner, krok za krokom vyvracia mýty šírené vakcibarónmi.
Očkovací priemysel ustavične šíri mantru, že:
Očkovanie patrí medzi najúčinnejšie a najdôležitejšie preventívne opatrenia medicíny. Moderné vakcíny sú dobre znášanlivé, trvalé závažné nežiaduce účinky sú pozorované iba v celkom zriedkavých prípadoch.
Michael Leitner dokazuje, že reálne znenie tejto mantry je skôr nasledujúce:
Očkovanie patrí medzi najudržateľnejšie a najdôležitejšie zdroje príjmov farmapriemyslu. Moderné vakcíny sú veľmi výnosné, nežiaduce odškodnenia treba zaplatiť iba v celkom zriedkavých prípadoch.

Prícinou choroby je vzdy clovek sám a nie nejaké vírusy!

Liked by 1 person

Tohoto tvrdenia sa držím aj ja, že za každým ochorením je emočný postoj človeka, jeho činy, myslenie, ale aj karma. A čo sa týka vakcín na preočkovanie dievčat, aby nedostali rakovinu krčka maternice, určite by som svoju dcéru nedala, ak by som mala. Ani vakcíny proti chrípke neschvaľujem.

O HPV víruse som si štúdiu nerobila, len nedávno som na to natrafila a čítala protichodné informácie, kde na jednej strane písali o možných následkoch pri neliečenom stave a na druhej to vyvracali. Lenže ide o to, aj ako lekári informujú svojich pacientov.

Máte pravdu naše telo je plné rôznych mikróbov, vírusov a baktérii a napr. taký Helicobacter pri neliečenom , alebo opakujúcom sa stave môže viesť k rakovine. No beriem to, že je to ako druhotný vyvolávač, lebo prvotným je vždy duševný stav a telo ochorením len upozorňuje.

Liked by 1 person

Môžeš. Aj kamarátka, ktorá sa na ňu liečila mala často sny s rakovinou, ale netýkala sa toho orgánu. Lenže strach z rakoviny si v sebe niesla už od detstva. Zhmotňovala si ju, aj sa prejavila. myslím, že isté veci človek v sebe vie vycítiť, preto podvedomý strach a potom prejav v snoch…no ide o to, ako sa k tmu postavíme, ako sa učíme pracovať s našim strachom. rada si prečítam tvoje sny…tak píš..ak chceš.

Páči sa mi

Ja som zdrava, dufam, neviem o nicom (klop, klop), len som chcela vediet co sa v snoch objavuje ak je clovek chory…
inak tento rok zomrela kolegyna na rakovinu vajecnikov a cely zivot mala v mazelstve problemy, nevery, fyzicke a psychicke ponizovanie, mozno aj nejake ublizovanie, dlho s tym muzom zostavala, lebo boli aj casy ked bolo dobre, no mala zivot ako na husenkovej drahe, nakoniec sa rozviedli, ona ochorela a tusim mala 47-48 r. ked zomrela.

Páči sa mi

Je mi to ľúto…taká žena stále dúfa, že sa to zmení a bude lepšie a čas pritom beží. Myslela som, že si mala osobne nejaké sny s rakovinou. Moja známa mala sny, že bola v nemocnici a behala po vyšetreniach a povedali jej, že má rakovinu, potom v inom zase mala rakovinu hrubého čreva a podbné sny. Lenže vždy sme si mysleli, že tie sny sú o duševnom liečení, čo je symbol nemocnice a oni pritom ukázali aj na ochorenie…niekedy je ťažké odhadnúť, kedy ide o prorocké sny.

Vtedy ju tie sny varovali, že má so sebou začať pracovať ,uzdravovať utrápenú duščku, odpútať sa od bolesti, strachov a trápenia, ktoré ešte v detstve v sebe potlačila. Posledný sen pár mesiacov pred zistením ochorenia mala sen, ako sa brodí snehom a už nevládze ďalej, je unavená a vzdáva to. Toto je ukázalo cestu a obdobie, kedy už nebude vládať ďalej a niečo ju hodí do kolien..niečo z duchovnej roviny…teda zaťaženie duše belesťou a trápením a prejavý sa to na tele, ktoré nebude vedieť fungovať a to sa stalo.

Iná známa mala sen, ako išla autom a na kopci vyletela z cesty a letela a na to sa zobudila. Takže nevidela dopad…vyložila som jej to, že ju z cesty života niečo vyhodí a nebude môcť pokračovať plynule…a za 3 mesiace skončila v nemocnici na operáciu čriev a mala namále. Niekto povie, že sny sú hlúposti…ale to môže tvrdiť len povrchný človek…vnímavý čloevk vidí, kedxy ho upozorňujú a aj ke&´d niekedy sú sny spleťou našich túžieb, alebo len akousi očistou podvedomia.

Páči sa mi

Spomenula som si na jeden sen, ktory sa mi snival cca pred rokom, si ho do detailov nepamätám, no mala som z neho taký divný pocit a dlho som o ňom rozmýšľala… vyšli sme s manzelom z domu a akokeby sa niečo nepríjemné chystalo, už neviem presne a zrazu som sa s manželom ocitla na mori, ležali sme na pokojnej hladine, pod nami len obrovská hlbočina, bála som sa žralokov, ale neboli tam ziadne. Bola noc, pamätám si hviezdy a nad nami prelietavali lietadlá. Zrazu som sa ocitla opäť doma ale akokeby posunom času o 30 rokov dopredu. Dom svokrovcov bol opustený, pýtala som sa na svokru, povedali mi, že dávno zomrela. Akokeby všetci za tých 30 rokov pomreli a ja som nechápala, že tie roky prebehli pre nás dvoch akokeby za pár minút… A tiež ostatní sa divili, kde sme boli celé roky a tých ľudí som nepoznala… Neviem, čo mi tým chcel ten sen vtedy povedať… Ďakujem za objasnenie.

Páči sa mi

Vykladať sen po roku význam nemá, lebo situácie sa už odohrali. Možno si ale vybavíš, čo si v tebe riešila v tom čase. Myslím, že ste to s manželom riešili spoločne…vychádzaš z domu..čo ukazuje, že sa vzdaluješ od svojho vnútra..duše..teda konáš viac menej z osobnosti..a vnímaš strach z niečoho, čo ťa ohrozuje. Prichádzan iná stopa…ležíš na vode zase s manželom…voda sú emócie v tvojom prípade sú kludné, no vnímaš ich hĺbku, ale aj strach, či niečo, čo vás môže ohroziť..nejaká hádka, hnev.

keď som naposledy mala sen so žralokmi a ja som sa snažila plávať na breh, tak po mne kričali, aby som si dávala pozor, lebo v mori sú žraloky…loďka sa kývala aj som spadla do vody, no na breh som sa dostala…na druhý deň som zažívala hádku a vtedy som si uvedomila sen.ako ma pohlcujú emocie (voda)a ten možný útok žraloka..aj keď som ich nevidela.

Noc a hviezdy..lietadlá…neviem aký pocit si mala.ale keďže obloha bola pokojná ..tak lietadlá len ukazovali na túžbu oslobodiť sa vzlietnuť niekam ďaleko…vnímať krásu bytia… Ten posun v čase…neviem presne, či je to zmena tvojho vnímania, kde minulosť už nie je…žiješ prítomnosťou, aj ked mnohé myslenie(neznámy ľudia) je ti ešte neznáme.Čiže začneš na sebe pracovať a veľa vecí budeš vnímať inak…možno následkom nejakej udalosti…v snoch čas plynie inak a človek tam zväčša nevníma minulosť a budúcnosť, lebo sa odohrávajú v prítomnosti a sme upozorňovaný obrazmi budúvnosti a minulosti…alebo možno len ti bolo ukázané, že príde čas, kedy tvoji blízky tu už nebudú a ty sa budeš cítiť sama…túto časť neviem vyložiť..ešte som nemala taký sen a neviem si vybaviť, čo by to mohlo presne znamenať. 😦

Páči sa mi

Práve ju cítam po Svédsky a je tak pravdivá ze ju len raz vydali vo svédsku a uz ju nie je dostat hoci je dlhodobo vypredaná. Osem kníh majú na pozicanie v knihovni tak som si jednu pozical…
Keby si tú knihu ludia osvojili a vedeli dokonca i vedecky potvrdené ze zámer tvorí nás zivot a nase zdravie tak by boli lekári nezamestnani a vyrobcovia liekov by skrachovali. Preto ju viac nieje mozné kúpit vo svédsku. 🙂

Liked by 1 person

našla som kúsok z ukážky a má pravdu…sami dávame veciam silu,…preberáme programy a karma má silný dosah, ako osobná, tak aj karma rodu. Stále vravím, že by sme potrebovali manuál k životu,, ako správne myslieť, konať, žiť..naučiť sa byť v súlade so sebou v láske… a viere. Ahá, tak švedština je na vašom blogu…tak teraz už viem… :o)

Bruce Lipton dospěl k následujícímu závěru: Nejsme oběťmi svých genů, ale naopak pány svého osudu, a jsme s to vytvořit život naplněný mírem, štěstím a láskou. Nejsme bezmocné biochemické stroje, není řešením polykat pilulku pokaždé, když jsme duševně nebo fyzicky rozladění. Léky a chirurgie jsou mocnými nástroji, pokud nejsou nadužívány. Pokaždé, když dodáme tělu nějaký lék, který má napravit funkci A, nevyhnutelně naruší funkci B, C nebo D. Nejsou to geny řízené hormony a neurotransmitery, které ovládají náš život a myšlení. Naše tělo, mysl a tedy i náš život řídí naše víra…

Liked by 2 people

zaujímavé..pozerám práve , kde sa do zohnať v PDF, alebo zakúpiť. Podvedomie ma fascinuje a snažím sa mu čo najviac porozumieť…raz vo sne som sa k nemu priblížila , možno prekročila hranicu podvedomia a vedela som o podstate všetkého bez toho , aby som sa nad niečim musela zamýšľať ako veci fungujú…informácie chodili vnemovo celostne a bolo v nich obsiahnuté všetko ako fungujú, prečo, s čím sú prepojené …nedá sa to slovami opísať… Bolo to úžasné, no za chvílu som sa z podvedomia vzdialovala a už som zase fungovala normálne,musela premýšlať a vytvoriť mnoho viet, aby som niekomu vysvetlila ako veci fungujú. Akoby mi bolo ukázane, ako vníma duša, alebo aké je jej vedomie a ním som vnímala svet v tom sne. Škoda, že nemám viac takýchto prežitkov

Vyššie komunikačné zdelenie

Odkaz si pozriem..ďakujem.

Liked by 1 person

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.