Kategórie
Filmy

Film – Rozhovory s Bohom…

Film rozpráva skutočný príbeh Neale Donald Walscha, ktorý inšpiroval a zmenil životy miliónov ľudí po celom svete. Dej sa začína potom, čo si pri dopravnej nehode náhle zraní krk a stratí prácu. Krátko na to sa mení z normálne žijúceho chlapa na bezdomovca a jeho jedinou snahou je zostať na žive. Divák môže vidieť jeho emocionálny boj s každodennou realitou dostať sa k jedlu, k priateľom a znovunadobudnúť zmysel života. A práve vo chvíli, keď sa zdá, že veci idú správnym smerom, pohoršia sa. Neale sa plný hnevu a horkosti pýta Boha hromadu náročných otázok. (oficiální text distributora)

Želám príjemné potešenie na dušičke. 😉

 

 

6 replies on “Film – Rozhovory s Bohom…”

Ahojky…….
Nevydržali sme a hneď sme si to pozreli a poviem ti,že som v tom videl toľko zo seba a toho ako vnímam svet a hlavne ma prekvapilo to,že i tento chlapík odkazuje vnímanie sveta na pocity a to tiež zdôrazňujem a najviac ma prekvapilo,že reaguje na problémy iných reagovať spontánne ,že odpoveď na otázku nepozná,ale iba tak sama príde a dlho potom hútam,kde sa to vzalo……..Vďaka za dobrú inšpiráciu.Ten chlapík je reálny a veľmi mi pripomenul môj pohľad na svet a i to ako ma prekvapili knihy od Lorny Byrne ,len oni majú jednu výhodu,že tam neboli a majú to tu na Zemi o to ľahšie.Ktohovie kam ma toto všetko posúva.Pekný a hlavne pohodový zasnežený rozprávkový víkend.R
P.S:toto je ten ujo z filmu 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=rmvIHzUPNF8
P.S:bez muzičky by to nešlo 🙂
http://www.karaoketexty.sk/texty-piesni/helloween/eagle-fly-free-unarmed-249638

Páči sa mi

No to by si nebol ty, keby si vždy neskončil na schvaľovacej lavici. 😉
Som rada, že sa ti páčil,aj mňa príjemne zahrial na dušičke a potešil. 😳 Ak niečo poviem len tak a netuším odkiaľ to viem a ono sa to deje, viem, že som blízko k sebe samej, svojho vnútra. Vtedy vidím, že dušička sa ozýva a dáva najavo, že aj ona tu je a nie len ja to čo vidím. Vnútro mňa samej sa prejavuje navonok.

Vďaka za pieseň. 😉 Pekný večer a živé sny.

Páči sa mi

Lucka ako som pozerala na nete, tak na všetkých blogoch mali video práve z YouTube, odkiaľ už bolo zmazané. Je mi ľúto našla som ešte na jednej stránke, len je to spoplatnené.

Tú sú jeho knihy ak máš záujem určite ti dajú omnoho viac ako film samotný, kde je len malá hŕstka autorových myšlienok.

http://www.universe-people.cz/knihy_hovory_s_bohem_cz.htm

Ak by som objavila náhodou, dám vedieť na mail, ktorý si uviedla.
Pekný večer prajem. 😉

Páči sa mi

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.