Kategórie
Astrálne cestovanie Energia

Kvet života…

Raz večer (28.3.2010) som sa pokúšala o astrál s tým, že po uvoľnení sa snažím oči prevrátiť dozadu, akoby som sa snažila pozerať do vnútra mozgu…(no hlúpy opis.) Tras tela, ten pociťujem aj pri inom spôsobe, ktorým to začalo, ale astrálny vzlet zatiaľ neúspešný. To, čo som videla, aj keď som sa nikam ešte nedostala, bolo zaujímavé . Najskôr hrubá týč s ostňami, tiež hrubými rôzne napichanými a točila sa v priestore bez svetla. Pustatina a v nej týč v zemi, čo sa otáčala.

Potom pri druhom pokuse som zbadala niečo ako energetické centrum niečoho, čo som nepoznala. Oválne vajce žlté s malými čiernymi jamkami, čo kmitali, zoradené v šikmých radoch a z toho vajca vychádzala svetelné energia . Priam to vajce žiarilo a svetlo z neho v lúčoch siahalo tak na 30cm. Bolo umiestnené v nejakej štruktúre palíc, alebo nepravidelnej geometrickej mriežke. Mala som pocit, že som nazrela cez okno do inej dimenzie, alebo niekam, kde som ešte nebola. 

Ak by to bol kvet života, ktorý poniektorý vidia, prečo bol v tej mriežke? Mriežka vyzerala ako strom života, ale spodnú časť mala naklonenú ako som zobrazila v obrázku. Pokúšala som si ten obrázok uchovať čo najdlhšie, len v takej očnej polohe dlho nevydržím a začala som mrkať a bolo to fuč. 😦

Čo je vlastne kvet života?

10 masívnych kamenných stĺpov, každý vytesaný z jediného červeného granitového bloku vážiaci viac než 100 ton, podopiera masívny portikus, na ktorom bola položená kamenná strecha. Okolo vodného kanálu sa nachádza 16 svätýň, kde kedysi bývali uložené sväté symboly. Dnes sú utopené pod vodnou hladinou. V hornej časti jedného ohromného stĺpu sa nachádzajú dva kruhy s geometrickými vzormi, ktoré sa vzájomne dotýkajú. Žula vyzerá akoby bola opálená tenkými kruhmi. To je kvet života, symbol posvätnej egyptskej geometrie, ktorý popisuje prvé akty Boha, keď tvoril vesmír.

Kvet života je ezoterický symbol, ktorý popisuje posvätnú geometriu, ktorá stvorila vesmír a určuje prirodzené procesy ako je mitóza alebo pohyby sĺnk a planét. Je to forma, ktorá charakterizuje život ako proces založený na čase, rytmoch, hodinách, dňoch, mesiacoch, pohyboch nebeských telies, behom ktorej získavajú myšlienky svoju podobu a semienka rastú. Kvet života predstavuje okamih, v ktorom Boh zaktivoval svoju vôľu, aby stvoril vesmír, kedy opustil stav kľudu, neexistencie, nebytia, prázdnoty a temnoty. Je to okamih, kedy sa Atum-Ra, neprejavený Boh, premenil na Ptaha, Boha stvoriteľa všetkého živého. Fiat lux je okamih, kedy sa zrodil kvet života, všetko začalo a zahájilo svoj prvý kolobeh. Egypťania verili, že Božie pohyby vychádzajú z jedného centrálneho konceptuálneho bodu, Hórovho oka, z ktorého pochádza i kvet života, ktorého plodom je vesmír. Tento bod dokladá, že existujú pohyby, v ňom začína všetka posvätná geometria a z nej Boh stvoril prvý virtuálny priestor vo vesmíre.

Hlboko v Sieňach Života rástol kvet,

ohnivý, rozpínajúci sa, odpudzujúci noc.

Umiestnený v strede,

lúč s ohromnou mocou,

dávajúci Život, dávajúci Svetlo,

napĺňajúci energiou každého kto sa k nemu priblížil.

O strome života bližšie tu….

5 replies on “Kvet života…”

no teda, to je vlemi zujimave, anitram tvoje clanky doplnaju moj vedecky a racionalny svet, ani nevies ako, mas velmi pekne clanky a velmi rozumne a vecne a vysvetlujuce tolko veci, dakujem :-)))
vlastne treba poznat kabalu ku tarotu?
moj problem s tarotom je asi v tom, ze som prilis racionalna hmm hmmmm
a inak ja som skusala tu vizualizaciu, ale moc mi to nejde, moje deti a hukot mi to proste nedovoli a v noci ked som chcela, tak som zaspala xixixi
chcela som si predstavit moje srdiecko,ale videla som len tmu a nic viac hmm hmm :-))
treba to trenovat vsak?

Páči sa mi

Elizabethin, prešla som si obdobím, kedy som uverila vyšším bytostiam všetko, čo mi povedali a spadla som veľmi hlboko, no nepekné obdobie…. :mrgreen: …. uzavretia v nekonečných myšleinkach. Ak som chcela isť ďalej, musela som začať zo sebou niečo robiť. Postaviť sa a hľadať vysvetlenia vo svojom vnútre a na základe prežitých vecí hľadať v tom odpovede…. To čo vidím, viem že nejakým spôsobom je… a prišla som tak na veľa vecí, ktoré som si neskôr potvrdila, či našla v knihách, alebo u nikeoho na blogu.

Ked deti nespia a vystrájajú, nikam sa nedostaneš. Ani ked ideš unavená do postele. Vklastná skúsenosť. Musela by si byť už taká profička, že odpojíš sluch, alebo dáš slúchadlá z hudbou na uši a vnímaš len meditačnú hudbu.

1. Vhodný výber hudby, nie taká ktorá ťa nejakým spôsobom ruší, nech ťa unáša jej zvuk, upokojuje. Zatvor oči a počúvni si kúsok nejakej a podľa toho vyberaj.
2. Po uvoľnení si predstav miesto na tvojej hrudi, alebo oblasť kde máš srdce a predstav si ako prenikáš cez hruď. Alebo si predstav samú seba ako si v tvojom bruchu, úplne maličká a ideš akoby výťahom k srdcu.Uvidíš dvere. V podvedomí si nasmerovaná na srdce. Nemusí to vyzerať ako srdce, či ovál, ja len otváram dvere a viem, žen som v srdci. Tam mám tmavé steny, alebo červené a v hlave mám biele. Tak ich rozoznávam. Otvoríš dvere a vojdeš dnu. Ja tam mám schod dolu. 😆
3. Pozri si celý priestor ako vyzerá, steny prejdi rukami a snaá sa aj na rukách precítiť či sú hladké, drsné či aké. techniku čistenie nechám na tebe ak sa tam dostaneš. Ak je tma a nič nevidíš nájdi vypínač a rozsvieť si. Určite tam bude.

Ja som tam jeden čas mala predelené srdce sklenenou stenou a v jedne časti som mala vodu, čo v skutočnosti neznamená, že mám vodu v strdci, len nejaký blok, ktorý sa mohol prejaviť neskôr.

Môžeš tam nájsť okná a pootvárať ich a nechať prežiariť, alebo šuplíky z emóciami, popózeraj……
vyčisti ho povypúšťaj smútok a hnev z neho , polieč ho zlatým svetlom, ..

Možno tam objavíš niekoho, na koho si dávno vypusti ho na slobodu….. už keď tam budeš uvidíš intuícia ťa neavedie.

Určite sa ti to podarí. ak nie začni najskorej pracovať na svojom silovom mieste a urob si pekný výlet. Objav zvieratká v tvojom svete a neskorej skús metodu vnútorného upratovania. Budeš už vedieť lepšie vizualizovať. Nech sa ti darí…Eliz….

Páči sa mi

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.