Kategórie
Liečenie

Liečitelia…

Liečiteľ bolestí chrbtice a iných chorôb

Liečiteľ chorôb … Vodné žily – žiarenie zeme

Shaolinský mních, liečiteľ

14 replies on “Liečitelia…”

Teda som rada, vyzerá veľmi šikovný a tie jeho chmaty, uff asi by som sa bála, ale podľa reakcie ostatných… boli spokojný. 😆

No a ten shaolinský mních, keď som to pozerala , hneď prvé ma napadlo ako by som sa asi krútila ja a čo by všetko zo mňa vytiahol. 😆
Ten musí mať veľmi silné mentálne telo, keď dokáže takto pôsobiť na iných. 🙄

Páči sa mi

nemas sa coho bat, ono to len vyzera drasticky, ale v podstate sa jedna o jednoduche manipulacie, ktore su nebolestive. obvykle je jedinym problemom, ak klient vedome spolupracuje (napina svaly), vtedy aj moze dojst k neprijemnostiam. samozrejme, samostatnou kapitolou su ludovi “liecitelia”, ktori nemaju zakladne znalosti anatomie, fyziologie, atd. a pouzivaju hmaty, ktore bud idu proti prirodzenemu chodu spojeni alebo za unosnost … terapeut, ktory vie, co robi, si vystaci s jemnou trakciou, natocenim a lahkym uvolnenim spojenia a vysledkom je vacsinou okamzita ulava (napriklad z dovodu dekompresie).

Páči sa mi

Viem treba sa uvľniť a dôverovať liečiteľovi. Dala som na jógu, uvoľňovacie cvičenia na krk a chrbticu, lebo som zistila , že som veľmi stuhnutá, aj keď som pohybovo aktívna. 🙄 Aj šlachy mám poskracované, takže pozriem nejaké CD ešte na cviky a postupne budem dopĺňať.

Páči sa mi

chcel by som sa dozvediet,či to je naozaj,alebo len zarabaju na chorích ludi,ak ano,tak by som ho chcel kovacsa naštivit,lebo mám isť na operáciu platničky,mám ju vyskočen 9mm.

Páči sa mi

Janka na jednom fore som našla toto, tak skús zavolať …

Zijem v Budapesti uz l0 rokov, pracujem u Kovács Magyar Andrása. V jeho súkromnom centre sme jeho metódou vyliecili velmi vela chorych ludí, ktorym sa nedalo pomoct lekárskym sposobom. Ja sa liecim z poruchy pigmentácie / vitiligo. Som sa vyliecila zo zápalu criev, z poruchy chrbtice, moja rodina tiez z viacerych chorob. Zavolaj a moje cislo tel +36 30 515 6278, rada Ti pomozem. Marta Kopcsányiová

Alebo pozri sem a napíš tej Marte, či ešte u neho pracuje. http://www.zzz.sk/?diskusia=27283&reakcia=138527#p138527

Páči sa mi

Aj na Slovensku pracujú kvalifikovaní maséri ktorý sú odchovancami Kovács-Magyar Andrása. V Budapešti v liečebnbom stredisku na Ulici. Tábornok 11/a pracujú tiež jeho 4. žiaci – liečitelia, ktorý hovoria po slovensky. Mám 74 rokov , 35 rokov som pracovala pri rysovacej doske s okuliarami postupne do 3,5 . Od vtedy čo v roku 2006 som začala navštevovať jeho školu a stretnutia už nepotrebujem žiadne okuliare na níč.Pra- cujem s počítačom MatrixDrops. som na facebooku. Mária Bodnárová90

Páči sa mi

Majka to je úžasné …takže pán Kovacs má teda naozaj dobré výsledky za sebou. 😉 Viete poskytnúť kontakty na jeho žiakov prosím? Určite by to niektorí čitatelia ocenili. Ďakujem za informácie o liečiteľovi. 😉

Páči sa mi

Kontakt : 0036 1 251 4983, fax 0036 1 222 3186,,Ďalšie informácie na
sk.matrixdrops.com. S počítačom Matrix Drops Computer pracuje aj
p.Iveta Bodorová vo Fiľakove a v Košiciach ja prvé dva týždne v mesiaci, správu
som poslala aj na facebook

Páči sa mi

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.