Kategórie
Energia Liečenie

Ženská neplodnost, mimoděložní těhotenství, umělé oplodnění, potrat

Mnoho žen touží po dítěti, ale jejich přání se nenaplní. Chyba, která ženskou neplodnost způsobí a v těle vyvolá jisté nemoci (např. vývojové vady vaječníků, jejich polycystická degenerace, velké poruchy látkové výměny jako cukrovka a choroby štítné žlázy nebo trvalá neprůchodnost vejcovodů), leží někdy v době dávno minulé a je v mysli zastřená. Jenže v jisté míře má dotyčná stále sklony ji opakovat.

Někdy je žena velmi činorodá a pragmatická (trpí vaječníky, štítná žláza a slinivka břišní), a jelikož jí všechny plány nevyjdou, je nezřídka velmi zklamaná (a mívá dispozice k tvorbě cyst a vyčerpání kůry nadledvin). Jindy je žena naopak až příliš křehká a plná obav (a hůře jí pracují vaječníky a „stahují” se vejcovody).

Proti svým osudovým omezením bojujte s přiměřeným úsilím. Hlavně se snažte jejich míru snížit duchovním pochopením jejich příčiny, smířením se s nepřízní osudu a rozpouštějte je láskou k druhým i upřímnými prosbami směřujícími vzhůru.

Neviňte lékaře, neviňte léčitele, nýbrž samy v sobě hledejte klíč, abyste se dostaly z komnaty sklíčenosti, do níž jste byly zprávou o své neplodnosti zavřeny. A rovněž muž, jehož manželka nemůže otěhotnět, ať hledá jedině v lásce východisko ze smutné situace. Manželství s neplodnou ženou není náhoda.

I muž v dávné minulosti často chyboval ve vztahu k dětem a nyní dostává možnost své omyly smýt a láskou napravit.

Ne rozvod, ale třeba po dlouhých letech marného čekání a všelijakých snah láskyplné přijetí dítěte jiných rodičů napravuje a rozpouští chyby těch, kteří si kdysi nevážili mateřství, dětí i svého těla (nebezpečí nevhodné antikoncepce, potratů a využívání ženství k obživě). Život jim dává tento kříž, ne aby je zničil. Staví je na složitou křižovatku cest, aby je, najdou-li a půjdou správnou cestou, od tíhy minulosti očistil. „Bože, jsme-li toho hodni, požehnej nám.”

Sílu této mnohokrát oběma partnery upřímně vyřčené prosby plně pochopí jedině ten, kdo skrze ni „zázrak” zažil. Poněvadž teprve tam, kde rozum nestačí (a proto se vzdá a neprojevuje se), se může nádherně projevit náš Otec.

Kdo žije srdcem a opravdu lásku bez výjimky všem rozdává, tomu Bůh žehná a moc dává.

Ženská neplodnost bývá často dočasného charakteru.

Oplodnění brání záněty rodidel – jestliže se na svého muže zlobíš, rozhodně není vhodný čas otěhotnět. Narození potomka narušený vztah obvykle nevyřeší, neboť přináší kromě radosti také hodně nových povinností pro oba rodiče (čili i jistou zátěž). Plodnost potenciální matky snižuje psychická rozladěnost a citová nevyrovnanost – dítě se má narodit do klidného, optimismem naplněného prostředí.

Věř, že otěhotníš v pravý čas, Tvé dítě bude zdravé a že mu společně s manželem zajistíš všechno potřebné. Když se bojíš, zeslabuješ své sliznice i touhu ducha budoucího potomka vstoupit v Tvůj život, neboť cítí strach a nejistotu, která by jej čekala již ve Tvém bříšku.

Dále může být časově omezená neplodnost způsobena hormonální hypofunkcí vaječníků, která ženě říká: „Trochu si odpočiň, odreaguj se vycházkami, sportem či pěknou knihou a trpělivě počkej, až se vše v Tvém těle srovná a uvede do pořádku – pak přijde Tvůj čas.”

Těhotenství začíná oplozením vajíčka spermií a jeho uhnízděním v děloze, kde se plod dál vyvíjí.

Někdy (asi u 1 % ze všech těhotenství) vajíčko nedoputuje až do dělohy a usadí se jinde, obvykle ve vejcovodu. Tam ale plod nemá dostatek výživy, a tak často sám odumírá a bývá samovolně vypuzen z těla. Když ale zárodek ve vejcovodu roste (žena má příznaky jako u běžného těhotenství, jenže asi po dvou týdnech od oplodnění má křečovité bolesti na jedné straně v podbřišku či slabě krvácí), může dojít až k prasknutí vejcovodu a ohrožení života ženy. Mimoděložní těhotenství obvykle objeví lékař na ultrazvuku a musí být okamžitě ukončeno (přitom často dochází i k odstranění poškozeného vejcovodu). Pro ženu, která dlouho nemohla otěhotnět, je mimoděložní těhotenství katastrofou.

Proč se tak stalo ? 

Možná pouze jeden z rodičů (obvykle žena) dítě opravdu chtěl, možná jenom jeden z nich dostatečně smazal chyby minulosti. Možná žena dítě tak chtěla, až „svého” dosáhla víceméně nepřirozeně – silou vůle, jenomže pak již neměla potřebnou jemnost, aby se plně otevřela a oplodněné vajíčko prošlo zdrsnělým vejcovodem až do dělohy. Nespěchejte a vzpomeňte si: „Děj se vůle Tvá.”

Máte pokorně přijímat vůli Boží, odměny i kříže za své skutky, avšak to neznamená, že nemůžete o naplnění své tužby prosit: „Bože, jsme-li toho hodni, požehnej nám. Dej nám naději a dopřej nám dítě. Prosím Tě, můj Pane, ať se vůle Tvá, ne má, stane.”

Otec i matka vyslyší prosby svého dítěte, je-li upřímně neodbytné a dobře se chová. Když dáte do své prosby moudré: „Nechť se vůle Tvá, ne má, stane,” nadřazujete Boží vůli před své přání, což zaručuje, že dojde-li k těhotenství, proběhne v pořádku.

Růst počtu mimoděložních těhotenství v posledních letech souvisí se zvýšeným počtem umělých oplodnění (zkuste ho, ale až jako poslední možnost v době, kdy plodnost ženy již výrazně klesá) i se současným hektickým životním stylem („divočení” doby a lidí způsobuje četné záněty).

„Co je císařovo, dávejte císaři, co je Boží, to dávejte Bohu.”

Obdobně berte svou snahou otěhotnět – dítě je hlavně dar shůry a ne něco, co si lze objednat a zaplatit. I díky odborníkům některého z ústavů reprodukční medicíny se může naplnit Vaše touha a otěhotníte, ale pomněte, že jsou i jiné, přírodnější možnosti, a tuhle si nechejte skutečně až nakonec.

Mnoho potomka toužebně očekávajících žen je oplodněno, avšak své dítě nedonosí. Potrat v prvních týdnech těhotenství je signálem, že čas otěhotnění nebyl správně zvolený – možná jejich soužití není ještě dostatečně vyzrálé, manželé vnitřně vyspělí a příchod dítěte by nedal jak rodičům, tak ani dítěti tolik, co jim přinese později. Někdy žena přijímá své otěhotnění rozporuplně – nejčastěji má dotyčná již alespoň jedno dítě, či jde o dívku svobodnou, která neplánovaně otěhotněla (např. se svým ženatým milencem).

„Mám si děťátko nechat, anebo dát na naléhání partnera a podstoupit do jisté míry riskantní interrupci ?  Co bude lepší pro mou budoucnost ?

” Schopnost v bolestech zrodit nový život je největší dar, který může dát žena světu. Neodmítejte ho, ač možnost jeho naplnění někdy přijde v složitých podmínkách a v málo (podle Vás) vhodný čas. Nespěchejte na naplnění svých tužeb. Odpočiňte si. Změňte téma svých myšlenek, obraťte se k tomu, co Vás těší. A Vaše touha se vyplní mnohdy zcela nečekaně sama. Věřte, že jednou v pravý čas otěhotníte. Také si pozorně přečtěte stejně zaměřenou kapitolu pro muže (viz str. 185) – po jejím vstřebání budete k naplnění svého snu zase o kousek blíže. Viac v článku Duchovné príčiny ochorení.

Súvisiace články:

Bylinkové čaje na neplodnosť

Neinvazívna liečba neplodnosti

Liečba neplodnosti: S čím si poradí príroda?

20 replies on “Ženská neplodnost, mimoděložní těhotenství, umělé oplodnění, potrat”

Byť matkou je úžasné, ten pocit ako sa dieťa v brušku vyvíja a spojenie s ním sa nedá ničím nahradiť. 😳 Je jedno akým spôsobom sa musí žena k tomu dopracovať , aby sa dočkala vytúženého dieťaťa. Dôležitá je veľká túžba, dostatočná energia v tele a byť vďačný za veci v našom živote, aby k nám mohli prichádzať nové. Občas aj karma zapracuje a vtedy žena volí možnosť adopcie, alebo ostáva sama. Všetko je v rukach Božích.

Páči sa mi

prosim Vas,mozte mi poradit,neviem sa proste rozhodnut.
Pred tromi mesiacmi sa nam narodila vytuzena dcera ,takze som spokojna a stastna.nechcem nic menit vo svojom zivote.dalsie deti uz nechceme.
moja otazka sa tyka antikoncepcie,rozmyslam o spirale,ale citala som,ze to je vlastne neustaly mikro potrat,pretoze ja verim,ze hned ako sa spoji spermia s vajickom,vznika dusa a vlastne ta spirala ju zabija…s touto myslienkou by som nedokazala zit…na druhej strane,ako ale funguju ine prostriedky,napr.tabletky???alebo injekcia(tu mam teraz,kym sa stopercentne nerozhodnem co dalej),mozte mi prosim poradit???
to ze nechceme dalsie deti,vieme na sto percent.

Páči sa mi

Sisa….si určite mladá žena. Si čerstvo po pôrode, takže odmietaš ďalšie deti, čo je zatiaľ v poriadku. Každá žena sa môže rozhodnúť sama, koľko detí by chcela a hlavne či ich chce aj s partnerom, ktorý je po jej boku. Tvoje telo sa bude meniť, tak isto sa budeš meniť aj ty, že budeš veci vnímať inak. Každý si prechádzame životnými obdobiami, kedy sa menia naše vnímania. Poznám to aj ja, takže ten čas, kedy môžeš túžiť po ďalšom dieťati môže aj nemusí prísť.

Druhá vec je , že riešiš akú antikoncepciu. Možností je veľa, s týmto ti ja neporadím. Užívala som len tbl, ktoré mi vôbec nerobili dobre. Tvoj lekár ti určite poradí také, čo najmenej škodia telu. No aj tak sú všetky na báze hormonálnej.

Tretia vec je tá, že ten , kto by sa ti chcel narodiť, si to sám predurčuje. Niekto z tvoje skupiny duší, s kým ste si niečo naplánovali, že si spolu prejdete životnými lekciami. Neviem prečo sa nad týmto zamýšľaš vlastne, zbytočne si zaťažuješ hlávku. 😉 Ak by ti bolo súdené otehotnieť nechcene, tak ako sa to stalo mne, tak sa to aj stane. Nepamätám si už presne, kde som to čítala, či oplodnením a uhniezdením vajíčka vstupuje duša do tela, alebo neskôr, no ide o to, že ak žena potratí, vtedy si duša prešla tiež nejakou lekciu, že jej nebolo súdené narodiť sa a aj matka si prejde touto skúsenosťou, lebo sa tak predtým dohodli.

Pri antikoncepcii k oplodneniu nepríde, lebo vajíčka sú pod vplyvom hormónov a nie sú pripravené na oplodnenie. Iba ak by antikoncepcai zlyhala, ale aj to sa stáva. 😆

Páči sa mi

Dakujem Vam za rychlu odpoved!!!Velmi ste ma ukludnila.
Mate pravdu,cerstvo po porode su pocity vselijake,i ked som sa poctivo pripravovala na porod(aromaterpia,bylinky,prechadzky v prirode)porod som mala strasny,14 hodin neznesitelnych bolesti a nakoniec cisarsky rez,z ktoreho som bola dlho traumatizovana.Taketo zlyhanie pre mna!!!( v tehotenstve som si moznost cisarskeho vobec nepripustala.)

Dakujem Vam a som rada,ze som objavila tuto uzasnu stranku!!!

Páči sa mi

Sisa, prečo berieš sekciu ako niečo čo si nezvládla? Toto nie je dobrý postoj voči tebe. Uvedom si, že ak by nebol cisársky , tak by sa tvoje dieťa nemuselo nenarodiť živé. Buď vďačná za túto možnosť. Aj keď si to nečakala.

Mne pôrod tiež prestal pokračovať a viac som sa nemohla otvoriť, bola som už unavená a po 8 hodinách sa rozhodli urobiť sekciu. Som vďačná za to, že sa takto rozhodli a pomohli môjmu dieťaťu na svet. Tak isto druhé som mala sekciou.

Ak by si bola žena, ktorá nevie otehotnieť, alebo má samé potraty za sebou, vtedy by som sa nad sebou zamyslela a povedala si, že mi nie je súdená mať dieťa, lebo si ho nezaslúžim a toto je len skúsennosť pre tú dušu, čím sa rozhodla prejsť.

Takže žiadne tvoje zlyhanie, len skúsenosť, ktorá potrebujeme každý pre hlbšie pochopenie seba samých.

Páči sa mi

Dakujem za povzbudenie 😉
dost ma to spociatku trapila,teraz som uz na tom lepsie,len by ma strasne zaujimalo PRECO????
🙂
Preco som si musela prejst takou skusenostou,preco sa moja bambulka zasekla v porodnych cestach a nechcela ist dalej…Preco?viem ze po odpovedi by som musela dlho patrat,len by ma ozaj zaujimal ten pravy DOVOD….viem,ze je ukryty hlboko vo mne,len ako sa k nemu dopatrat?

Páči sa mi

S fyziologického pohľadu sa tvoja panva málo roztiahla, čo môže mať viacero príčin. Buď ju máš malú, alebo tvoje telo nemá dostatok stavebných látok -minerálov pre výživu kostí a kĺbov. Alebo dieťa bolo väčšie.

Polož si otázku. Čo v tebe zle prijalo túto skutočnosť, že si nemala prirodzeným pôrod? Bola to tvoja duševná časť, alebo len EGO? Duševná časť určite nie, lebo tá by to prijala, že to tak muselo byť. Takže Ego je nespokojné a dáva pocit menejcennosti a neschopnosti.

Ja som mala pri oboch sekciach komplikácie, za jednu mohlo moje telo a za druhú lekár, lebo nevyčistil dostatočne maternicu. Ale prišlo mi, že tie veci sa nestali náhodne, že je za tým niečo viac, prečo som si musela tým prejsť. Prijala som to a viac nepátrala, bola som vďačná, že mám 2 krásne zdravé deti a oni boli v poriadku. Ak trpíme v živote ranou osudu, netrpíme zbytočne, lebo má to svoj význam…uvedomenie si . Niekto to pochopí ešte behom života v hmote a niekto až po smrti vo svojej jemnohmotnosti, prečo sa veci udiali tak.

Časom určite pochopíš, prečo sa to udialo, no len sa za to netrestaj výčitkami, či negatívnými myšlienkami, že si zlyhala.

Priviesť na svet dieťatko je darom ženy a ty si to zvládla. 😉 Buď rada, že si tam , kde si, lebo takto si si to vybrala, naplánovala a vedela si prečo. 😉

Postískaj za mňa tvoje dievčatko, určite je krásnučké. 😳

Páči sa mi

Je uzasne,ako som sa v mojim trapeni dostala na tuto stranku,a niekto cudzi,koho som ani v zivote nevidela,mi dokazal tak pomôct.dakujem Ti za Tvoje slova,ani nevies ako mi pomohli,uz necitim taku lutost,podrazdenie,sklamanie,ze som neporodila normalne.
Len tak dalej,si uzasny clovek…

Páči sa mi

Silvinka, občas nám postačí, ak sa ne veci pozrieme z iného hľa pohľadu a už sa nepozeráme čierno bielo, ale vidíme aj jeho farebné spektrum. Človek človeka nemusí poznať osobne, aby mu pomohol, na úrovni duší sme si blízky. 😉
Som rada, že tvoje trápenie troška povolilo, časom to budeš určite vnímať inak. Krásne dni prežiarené slniečkom v duši ti prajem…., uži si dcérky, lebo ten čas tak neskutočne letí, že sa ani nenazdáš a bude ti po chlapcoch poškuľovať. 😆

Páči sa mi

dobry den, trosku ma zabolel vas komentar vyssie:
“Ak by si bola žena, ktorá nevie otehotnieť, alebo má samé potraty za sebou, vtedy by som sa nad sebou zamyslela a povedala si, že mi nie je súdená mať dieťa, lebo si ho nezaslúžim a toto je len skúsennosť pre tú dušu, čím sa rozhodla prejsť.”
ja bohuzial patrim medzi tieto zeny, avsak nechcem stratit nadej a prijat ze mi nie je sudene mat dieta…

Páči sa mi

Veronika mrzí ma to , nechcela som sa dotknúť ani jednej ženy.♥ Viem, že je to pre vás bolestivé. Stačí, ak stretnem z času na čas známu a pýtam sa jej ako sa má a so slzičkami v očiach sa posťažuje, že znova potratila, lebo mala mimo maternicové tehotenstvo. My ako ľudia berieme veľa vecí inak, bytostne sa nás dotýkajú, občas máme pocit, že je nám ukrivdené, no nevidíme to , čo s za tým nachádza. Ak to prijmeme s pokorou a láskou, pochopíme vlastne danú lekciu.

Keď som porodila druhé dieťa, tiež sekciou a mala som aj pri ňom komplikácie, povedala som si, že to nebola náhoda, cítila som, že je za tým niečo vyššie, čomu som v tom čase vôbec nerozumela, lebo o duchovne som nemala ani šajnu.

Občas žene pomôže, ak sa nastaví na adopciu, alebo si nechá dieťa vynosiť inej žene, vtedy akoby uvoľní opraty svojej silnej túžbe po dieťati a podarí sa aj jej otehotnieť. No nebýva to vždy. Pozri tu o psychickej neplodnosti http://klimes.mysteria.cz/nrp/neplodnost.htm

Nádej zomiera posledná ♥♥♥ ,tiež by som neprestávala veriť. Ak žena nezištne pomáha iným, zbaví sa stresu, podvedomých blokov, vyrovná energiu v sebe hlavne v dolných čakrách, aby boli pohlavné orgány dostatočne silné, zvyšuje svoje šance na dieťa. Ak ste obaja zdravý a nie je žiaden fyziologický problém, ktorý by spôsoboval neplodnosť , šanca tu je vždy. Buď žena potrebuje dozrieť do správneho obdobia, alebo duša, ktorá si zvolila, že sa žene inkarnuje..tých variant je tu viacej.
Nie všetky duše si zvolili byť matkami, alebo žiť s partnerom. Duša tu na zemi je predovšetkým kvôli svojmu duchovnému rozvoju .Pri tom partnerovi som čítala, že ak človek nemá partnera,je skorej samotár, duša vlastne k svojmu rozvoju jeho opačnú časť už nepotrebuje, lebo má v sebe plne vyvinuté obe časti ako ženskú , tak aj mužskú.

Veronika neviem čo všetko si už skúšala a podstúpila, ale je tu ešte možnosť nazrieť na svoj problém otehotnieť otvorením akašických záznamov duše. pozri tento link:
http://www.shamballa.ic.cz/Akasicke_cteni.htm

Posledná vec, ktorá ma napadla, skús hľadať lásku k sebe samej, preciťovať sa, vnímať svoju duševnú časť a napĺňať sa svojou láskou.♥♥♥ Ak máme pocit, že nám niečo chýba, tam vonku to nenájdeme, ale len v sebe, lebo nám chýba láska našej duše-láska od Boha. Ak sa ňou naplníme uzdravujeme sa, vnímame všetko inak a vtedy k nám prichádzajú aj naše túžby priamo zo srdca.

Maj krásny deň. 😉

Páči sa mi

Ahoj ja nemozem otehotniet,chcem skysit akupunkturu. Myslis ze nemam lasku od Boha? Si vyssie spominala…. ja sa snazim modlit aj sama sa liecim energiami… ja viem ze vsetko je pre nieco a vsetko ma svoju pricinu a a nasledok….. neviem cu si to nezasluzim alebo co? Este som neprisla nato co mam pochopit…..

Páči sa mi

Mojko takto to neber…je viac aspektom, pre ktoré nemôžeš mať momentálne dieťa….Tvoje dieťa si naplánovalo isté obdobie zrodenia a to stále neprišlo, čo je najpravdepodobnejšie. Alebo si energeticky oslabená teda tvoje pohlavné orgány nie sú schopné udržať oplodnené vajíčko a preto nie si tehotná, teda zlá regulácia energie, čo som si aj všimla u kolegyne, lebo mala problém s vaječníkom stále bolesti, lekár na sone nič nevidel, vraj je zdravá, ale ja som jej cítila veľké množstvo nahromadenej energie. po 2 mesiacoch otehotnela.
3 verzia je možno tá najťažšia a to karma, čin z minulosti, ktorý nedopraje matkám porodiť dieťa.

Predstavuj si seba s dieťatkom v náručí a zhmotňuj si túto túžbu. Ak budeš do toho dávať aj láskou zo srdca, vibrácie sa vyrovnajú a možno sa ti to naplní. Urýchli sa čas a dieťatko si k tebe cestu nájde..nič nezahadzuj, nevrav si, že si dieťa nezaslúžiš. Niekedy robím odpustenia v časoch a priestoroch za činý vedomé aj nevedomé a prosím o odpustenie všetkých komu som ublížila. Prežívam to z úrovne srdca. všetko čo vychádza zo srdca je čisté.

Páči sa mi

Dakujem za odpoved…. hm mne zistili ze nemam uz vajicka ze uz som po prechode. Jedina sanca mat dieta je od darkyni vajicko…. ked som bola na akupunkture na konzultaci a pani doktorka pivedala a bola si ista ze ja vajicka mam… ze mi s tym pomoze….
Ja viem vo mne je smutok krivda…. stake sa citim ublizena zo strany svokrovciv a svagrine. Velmi mi ublizili. Uz stokrat som sa snazila nato zabudnut a odpustit im…ale vzdy sa mi to vrati…. jeden clovek mi povedal ze moj problem so zenskymi vecami je nenavist a hnev voci mne od najblizsej rodiny…. take akoby som urieknutata alebo zablokovana neviem….
Ale s manzelom je vsetko ok..on o nich vie ale su to jeho rodicia tak ich ma rad aj napriek tomu ze aj jemu ublizili. On sa vie velmi dobre s tym vysporiadat splachnut problemy a tak a le ja nie….

Páči sa mi

Kikuš mala som pocit že si mladá žabka…treba skúšať, Jedna pani to nevzdávala a po 16 rokoch skúšania po prvej dcére otehotnela umelým oplodnením na novej klinike v Brne. Tak majú teraz 2 deti s taým veľkým rozdielom.

Vaječníky sú naozaj o ženskosti o tom ako vieš sama seba prijať ale aj o tom akú energiu vieš dať svojmu mužovi.

Tvoj manžel je v zmýšľaní vyspelejší, lebo ho takto veci nerozhodia, má svoju rodinu rád a ak je človek duchovne vyššie, chápe a vidí veci inak. Prídeš na to aj ty sama , že to čo sa v tebe búri, je len tvoje ego, ktoré je ranené, ale ak človek miluje srdcom, tak ho takéto veci netrápia, lebo vie, že tí ľudia sú tak isto ovládaný egom a sami na to prídu, že sú pod vplyvom nízkej energie, nie lásky.

Skús to v sebe spracovať, zaťažuješ si len obličky tie sú o vzťahoch. Začni žiť svoje šťastie ver tomu, že nikomu sa nedeje nič len tak spýtaj sa seba, aká to mala byť lekcie, keď ti bolo ublížené…prijmi to, prinieslo to ponaučenie, nebojuj s ničím a nikým. Uzavri veci v sebe, lebo minulosť ťa vždy doženie, pokiaľ ju nevyrovnáš.

Stiahni si šlabikár šťastia ak si ho nečítala a počúvni si ho…prinesie ti veľa pochopenia jednoduchými slovami.

http://uloz.to/xE8UcqrC/slabikar-stastia-audio-rar

Pekné sníčky

Páči sa mi

Dakujem. Mam 31rokov tak zabka asi uz nie som 🙂

Dňa štvrtok, 7. augusta 2014 anitraM napísal(a): > anitraM commented: “Kikuš mala som pocit že si mladá žabka…treba skúšať, Jedna pani to nevzdávala a po 16 rokoch skúšania po prvej dcére otehotnela umelým oplodnením na novej klinike v Brne. Tak majú teraz 2 deti s taým veľkým rozdielom. Vaječníky sÔ >

Páči sa mi

Dakujem za slabikar. Zajtra pozriem.dufam budem rozumiet lebo som nedoslychava. Kika

Dňa štvrtok, 7. augusta 2014 Kristína Horváthová napísal(a): > Dakujem. Mam 31rokov tak zabka asi uz nie som 🙂 > > Dňa štvrtok, 7. augusta 2014 anitraM napísal(a): >> anitraM commented: “Kikuš mala som pocit že si mladá žabka…treba skúšať, Jedna pani to nevzdávala a po 16 rokoch skúšania po prvej dcére otehotnela umelým oplodnením na novej klinike v Brne. Tak majú teraz 2 deti s taým veľkým rozdielom. Vaječníky sÔ >>

Páči sa mi

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.