maitrea-telo-a-emoce-obrazek2
Zdroj: Maitrea

Tento článok som som chcela napísať už dávnejšie, ale prišlo mi počkať nejaký čas, aby som vedela, ako bola emočná technika účinná. Už v článku Ako previbrovávame energiu v tele som opisovala, že za každou našou bolesťou sa nachádza určitý emočný postoj, ktorý sa vtlačil do emočného tela a ten sa krásne zakoreňoval a ďalším podobným pocitom len zosilňoval. Jeho preniknutím  na fyzickú rovinu vytvára okrem bloku aj bolesť a nefunkčnosť. S emóciami sa dá pracovať, lebo tým, že zabudneme na niečo, čo sme ledva predýchali, nezbavili sme sa toho. Usadilo sa to na našom emočnom tele.  

Asi 3 týždne dozadu sa mi znova ozvala bolesť v TH4-5. Len som si povzdychla, že som si dala do poriadku krčnú chrbticu po 2 týždňoch a už sa mi ozýva hrudná. Pustila som si infralampu na chrbát a vnútorne mi prišlo zamerať pozornosť na miesto bolesti. Vnímaním bolesti sa miesto akoby ohraničilo a cítila som silnú tlakovú vlnu. Pocítila som emócie, ktoré som si zaťažovaním na to miesto zaniesla. Chvíľkami boli riadne silné, ťažko únosné, ale povedala som si, že vydržím. Cítila som, akoby sa tým tlakom bolesť snažila vyťahovať von po malých vláknach. Zosilnila som vnímanie miesta a chcela všetko uvolniť von. Zároveň som si uvedomovala , že  môj emočný postoj, ktorý bolesť spôsobil nebol správny , odpúšťala som si popri tom. Trvalo to asi 10 minút, kým som pocítila stav uvoľnenia v mieste bolesti.

vnitrni_videni_18_12Začala som na to miesto posielať vibrácie lásky. Naladila som sa na duševnú energiu a vnášala ju na boľavé miesto, ktoré sa vibráciami akoby prehrievalo a upokojovalo.  Na druhý deň som bolesť ešte trocha cítila a tak som skúsila procedúru znova. Uvedomila som si, že som to nedotiahla dokonca. Mala som tam ešte trocha pozostatku emócii, ktoré narušovali miesto. Zopakovala som znova techniku…zamerala pozornosť na bolesť, pocítila som, ako sa miesto ohraničilo, tlakom sa vyťahovala energia bolesti von. Už nebola tak silná a keď som v mieste už necítila nič, tak som tam posielala vibrácie lásky.

Na druhý deň ráno som sa zobudila a chrbát som vôbec necítila, točila som sa zo strany na stranu a bolesť tam  už naozaj nebola. Emočne som si precítila miesto a cítila príjemné  vibrácie, ktoré som tam vniesla.  Asi za 5 dní mi prišlo skontrolovať miesto, aké vibrácie sa tam nachádzajú, lebo viem, že ak bol  niekto liečený  a  vylaďovala sa mu energia v tele, tak za pár dní 3-4-5 znova klesol na svoju pôvodnu vibračnú rovinu, lebo zo sebou nepracoval. No môj chrbát stále vyžaroval príjemnou energiou bez známok ťaživých emócii.😀 Potešila som sa, lebo som prišla na spôsob ako vyťahovať bolesť z tela von, vytvorená blokáciou z emočného tela.

Po 2 týždňoch som však pocítila záblesk bolesti v TH4-5, ale len slabé napätie, akoby ma niekto upozornil z vnútra, že miesto sa už zanáša. Nasmerovala som pozornosť a vnímaním som si uvedomila, že už pociťujem mierne rezonovanie a znova sa začína vytvárať blok. Uvedomila som si, že som sa aj vnútorne nad niečiom trápila a vôbec nevzala do úvahy, ako si ubližujem, keď niečo emočné v sebe rozbabrem, a prestanem tomu venovať pozornosť. Takže som znova potreba popracovať na sebe a upraviť rezonovanie.

Pochopila som správnosť procesu aj pri čítani E. Tolleho, aby sme boli pozorovateľmi svojich emocii a pracovali s nimi. Ak si uvedomíme, že sme v určitom emočnom stave, treba to stopnúť a spracovať, pozorovať emócie a uvedomiť si, čo sa za nimi nachádza, aká naša zastaralá časť, vedená pod istým programom, ktorá nevie veci prijať tak, ako k nám prichádzajú.

Kolegyňa chodila seknutá v práci a sťažovala sa na bolesť a tak som jej povedala, ako som to vyriešila ja, lebo bežný spôsob liečenia bolesti chrbta u mňa trval asi 2 týždne. Ona hneď zhýkla a povedala: “Jéj a mne tú bolesť z chrbta nevytiahneš?” Zasmiala som sa a povedala jej, že svoje emócie si musí každý spracovať sám. Z diagnostiky viem, že ľudia sú veľmi utrápení a potlačujú v sebe na každej úrovni niečo iné.

Takže pracujte so svojimi emóciami, nenechajte ich, aby vám spôsobovali bloky a bolesť. Naše telo je múdre a vždy nás navedie, ak nastane niekde v jeho programe zrada. Telo funguje pod energiou Duše, takže prvotný signál, že niečo nefunguje vychádza od nej skrz bolesť. Duchom-vedomím si to uvedomujeme, vnímame a do procesu sme zapojení ako celok, preto, ak chceme vyriešiť bolesť , musíme pracovať tiež celok..Duchom si uvedomovať…Dušou preciťovať…Telo liečiť a odblokovať.

Užite si svoj deň ako najlepšie viete k potešeniu seba samých.😀