Kategórie
Energia

Raymond Moody, Život po životě

Medzi moje prvé knihy, ktoré som prečítala môžem zaradiť aj autora Raymonda A. Moodyho. Bola to kniha Cesta do minulých životov…Život pred životom. Veľmi ma zaujala a bol tam aj návod ako si nahrať  autohypnózu. No nikdy som si netrúfla, až keď som bola na hypnóze som videla o čom to je.  Časom sa mi ukázali aj isté spojitosti medzi týmto a minulým životom. Myslím, si že nastáva obdobie, kedy sa ľuďom viacej ukazujú skutočnosti z minulosti duše buď v snovou formou, alebo počas meditácie, ako utržky pre hlbšie pochopenie, prečo sa im dejú isté veci.  Som rada, že som natrafila na video z jeho seminára.

 

Přednáška Raymonda Moodyho na Festivalu Evolution.

www.festivalevolution.cz

Zdroj: Cesty k sobe

 

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.