Kategórie
Energia

Epifýza – Tretie oko…

Tretie oko ako  mystický symbol a miesto pôsobenia nekonečnej energie. Vďaka tomuto vnútornému oko môžme vidieť symboly, obrazy plné energie , ktoré sú ukryté v nás v našej duši. Ona má v sebe ukrytý zdroj informácii, ktorý nadobúda od svojho stvorenia. Pomocou Tretieho oka môžme rozvíjať v sebe svoje schopnosti.

Kvet života

Epifýza (Tretie oko) je najzvláštnejšou a dosiaľ aj najzáhadnejšou časťou malého mozgu. Je považovaná za žľazu a veda pripúšťa, že ide súčasne o zložitý pletenec veľmi jemných nervových vláken a buniek. Biológia doteraz nazerá na epifýzu len ako na orgán, ovplyvňujúci činnosť ostatných telesných orgánov za denného svetla a za tmy v noci. Vylučovaním špecifických látok do nervových dráh v organizme epifýza významne reguluje telesné procesy pri dennom a nočnom svetle. Vedecky potvrdená funkcia epifýzy je však v skutočnosti len vedľajším produktom činnosti tohto drobného guľatého telieska v malom mozgu.

Pre fyzickú úroveň organizmu je určená produkcia hormónu melatonínu v epifýze. Pravý význam činnosti epifýzy leží však na duchovnej úrovni človeka.

Epifýza ako malý výrastok, vyčnievajúci z časti talamu smerom k veľkému mozgu, je zasunutá tesne pod jeho spodnú časť, a to v strede, presne medzi dvoma masívnymi polovicami – mozgovými hemisférami veľkého mozgu. Epifýzu ako významný duchovný orgán mozgu poznajú už po tisícročia aj duchovní učitelia východu. V duchovnej literatúre sa často označuje ako „tretie oko“.

Čím teda epifýza v skutočnosti je?

Epifýza – šištička mozgová je dôležitým spájajúcim článkom v malom mozgu. Je tým zvláštnym článkom, ktorý je svojím prispôsobením schopný prijímať vysoké duchovné záchvevy – obrazy a inšpiráciu. Schopnosť vidieť duchovné obrazy je pravou činnosťou epifýzy. Nie menej dôležitá je však aj schopnosť vnímania a prijímania čistých impulzov od duchovných pomocníkov, prinášajúcich často človeku východisko z krízových životných situácií. Pochopiteľne, myslia sa tým len tie východiská a riešenia, ktoré sú čestné, spravodlivé a úmyselne neškodia.

Sú to teda inšpirácie podstatne odlišného druhu ako tie, ktoré tak často prijíma veľký mozog z iných úrovní myšlienkových foriem. Meradlom správneho rozpoznania činnosti epifýzy od činnosti vyžarovania závitov veľkého mozgu je vždy čistota, radosť a pravé posilnenie do ďalšieho bytia človeka. Nie je ťažké naučiť sa správne rozpoznávať spomínanú ničím nenahraditeľnú činnosť epifýzy – šištičky mozgovej. Nie je to ťažké, ak človek naozaj chce.

Epifýza ako výnimočný orgán malého mozgu rastie len v ranom detskom veku, väčšinou najneskôr do siedmeho roku života. Neskôr v raste zaostáva. Svoj podiel na tomto stave má okrem genetických predpokladov dnešného človeka stále väčšie preťažovanie predného – veľkého mozgu dieťaťa pri intenzívnom učení sa školskej látky spamäti. Vyžarovanie závitov veľkého mozgu zoslabuje prijímaciu schopnosť epifýzy. Silné žiarenie veľkého mozgu často natrvalo zatlačí prijímacie schopnosti epifýzy. Taký človek alebo aj dieťa je potom rušivým žiarením závitov veľkého mozgu celkom odrezané od duchovnej pomoci, prichádzajúcej k nemu vo vážnych životných situáciách. Každý čitateľ tohto článku si ľahko domyslí, akú nesmiernu škodu prináša teda ľudskému duchu dnešný spôsob „učenia sa“.

Preto by sa deti do svojich desiatich rokov nemali podrobovať prehnaným požiadavkám vzdelávania, vyžadujúceho často otrocké nacvičovanie spamäti. S výnimkou základných počtov a znalosti rodného jazyka sa nemá neprimerane naliehať na deti, ktorým takýto spôsob učenia robí ťažkosti.

Tu musí dostať prednosť duchovný rozmer života! Škoda, spôsobená týmito vzdelávacími postupmi, je tragická pre jednotlivca ako aj pre celú spoločnosť. Citovo správne rozvinutý človek je predsa schopný ľahko si doplniť potrebné znalosti vždy, keď to v živote potrebuje, a to aj vo vyššom veku. Avšak pre pestovanosť veľkého mozgu možno zmeniť len veľmi ťažko, s vynaložením veľkého úsilia. Dnešný stav mnohých ľudí možno nazvať stavom ťažkej choroby, pri ktorej bolestivo trpí duchovné vnútro človeka. Tento stav, považovaný dnes za normálny, je stavom duchovného úpadku, ktorý vznikol ako dôsledok neustáleho potláčania malého mozgu vybičovanou činnosťou veľkého. Najskôr musí byť stanovená správna diagnóza dnešného zdeformovania ľudského mozgu. Až potom bude možné nastúpiť na cestu uzdravenia a duchovného precitnutia so schopnosťou trvalého spojenia medzi duchom človeka a mozgovými časťami. Teraz sa však vráťme späť k epifýze.

Zdravý vývoj epifýzy treba u detí a dospelých rozvíjať predovšetkým predstavivosťou pri čítaní krásnej a hodnotnej literatúry. Pochopiteľne, nemáme tu na mysli rozvíjanie nezdravej fantázie. Práve tá je súčasťou dnešnej rozbujnenej činnosti veľkého mozgu! Veľmi dôležité pre rozvoj prijímania epifýzou sú čisté príbehy a rozprávky pre deti. To najcennejšie pre vývoj dieťaťa je už od raného veku poznanie o Bohu a Svetle. Spolu s ním posilňujú zachvievanie epifýzy aj krátke, čisté modlitby. Naopak, sledovanie televízie či práca s počítačom epifýzu ubíjajú práve prepínaným vyžarovaním veľkého mozgu, ktorý sa pri týchto činnostiach obzvlášť intenzívne zapája.

Pre zdravý telesný vývoj tohto orgánu u detí je vhodné zaradiť do stravy čerstvé lesné čučoriedky. Niekoľko hrstí dodá v lete svojím vyžarovaním posilnenie pre zdravý vývin epifýzy. Podobne zrelé semienka maku (jedine semienka na kuchynské použitie!!!, nie odvar či iné látky!) sú vhodné na podporu správneho vývoja epifýzy. Preto by sa mal mak pravidelne zaraďovať do stravy detí v školskom veku na zabezpečenie zdravého vývoja.

Duchovné pôsobenie:

Práve epifýza je vystavená intenzívnemu pôsobeniu vysokého duchovného aktu spečatenia Svetlom. Epifýza sa nachádza v mozgovej časti na mieste, ktoré najsilnejšie prijíma duchovnú inšpiráciu. Pri akte spečatenia žehnajúci prikladá ruku, sprostredkujúcu príliv Svetlej Sily práve na miesto na hlave, kde sa medzi oboma hemisférami veľkého mozgu nachádza epifýza.

Epifýza je z tohto pohľadu najdôležitejšou zo všetkých častí malého mozgu. Pôsobením múdrych zákonitostí Stvorenia je najvyvinutejším orgánom tela na vnímanie vysokých duchovných záchvevov. Je doslova hmotnou anténou ducha na prijímanie prúdov, pochádzajúcich z výšin nad tunajšou časťou sveta. S dnešným rozbujneným rozumovým myslením je vnímanie týchto cudzorodých jemných záchvevov pre mnohých už takmer nemožné. Nadmerné vyžarovanie rozumu pri činnosti mozgových závitov spôsobuje prerušenie spomínaného spojenia. Podobne aj vnímanie krásy a zdravé rozlišovanie jej čistej vznešenosti pomáha prijímať stále silnejšie, ušľachtilé prúdy zo svetlých úrovní Stvorenia. Vysoké duchovné prijímanie správnym využívaním schopností epifýzy dnes už ľudstvo vôbec nepozná.

Mnohí, ktorí sa snažia pôsobiť múdro, hovoria často o nevyužitých schopnostiach nášho mozgu. Práve správna a harmonická činnosť epifýzy – šištičky mozgovej je to, čo im chýba. Z tohto pohľadu je takmer tragické, že pri hľadaní veľkých možností ľudského mozgu je dnes ako jediný vyzdvihovaný a ospevovaný práve veľký mozog, ktorý v skutočnosti zapríčiňuje jestvujúci duchovný úpadok ľudskej spoločnosti.

Preto musí v doterajšom mylnom preceňovaní rozumových schopností človeka nastať prevratná zmena. Zmena, ktorá nakoniec prinesie zásadný obrat v prirodzenom a správnom používaní jednotlivých orgánov mozgu tak, ako to pôvodne bolo múdrym vedením zo Svetla pre človeka pripravené.

Zdroj: http://ao-institut.sk/

35 replies on “Epifýza – Tretie oko…”

Budievajú ma zo sna zvony.
Prisnije sa mi krajina.
Celá sa chveje. Ako biela loď
kĺže sa po nej z vlny na vlnu svetlo.
To hľadané.
Otvorím oči. Vidím toľko tmy,
že sa mi do nich slzy nahrnú.
Usínam tak.

Páči sa mi

Na základe mojich poznatkov, vízií a štúdií. po prežitej klinickej smrti vyslovujem hypotézu že epifýza je okrem iného agregačné regulačné centrum v ľudskom organizme a na báze kvantových teorií a kvantovej informatiky……..túto hypotézu u mňa potvrdzovali moje kontakty s hinduistami aj indiánmi počas štúdia na Masar.univerzite v Brne-moja anamnéza je na google v článku časopisu Plus7dní……

Páči sa mi

Jožko Kvantová fyzika ide mimo mňa..nenešla som si si vzťah k nej na prelúskanie..ale tým, že ste si tento poznatok overili s viacerých strán je to hádam pravda. Pravda, ku ktorej ste dospeli skúsenosťou a pochopením. 😉

Páči sa mi

Moc prosím o spoluprácu, už som od r.2014 ďalej v mojom poznaní epifýzy
na báze hexagonových životných energií, pozývam Ťa do Liptovského Mikuláša na diskusiu, tel +421 905 116 975 …..prosím o spoluprácu, som sám , mám 82 r. a VŠ štúdia Ľudský potenciál….prosím a Dakujem…Jozef

Páči sa mi

Zdravim vas Jožko…som rada ze ste aj po 8 rokoch zavitali na moj blog. Super.ze ste pokrocili v duchovnom zreni .😇 Urcite vela veci teraz vnimate inak ,ako predtym. Na blogu uz nie som aktivna, uz pre mna nie je tym, cim bol a su pre mna prvorade ine hodnoty zivota. Cas rychlo leti a snazim sa ho vyplnovat tym, .co ma tesi…no aj tak vsetko nestiham.😔
Preto by som nebola vhodna spolocnicka..
Verim, ze najdete niekoho podobneho, kto vnima svet tak, ako vy a budete sa moct s nim delit o nazory a pocitu.🥰
Majte sa pekne Jozko😇🖐

Páči sa mi

Hej ako duse sme pteviazani mnohymi smermi…zijeme aj paralelne zivoty a poznatky duse mame ulozene hlboko vo vnutre nasho bytostneho ja.
S niekym sa nam skrizia cesty….s niekym sa pozname len cez pismenka..tak ako si to nastavime…no blizkost duse tu vzdy je..🥰
Co sa tyka prekladu anglickych stranok, tak na hornej.liste v pravom rohu su 3 bodky pod sebou….tak na ne ak kliknete …vyskocia moznost a medzi nimi je aj pteklad …tam si.len nastavite jazyk a mozete citat.😇

Páči sa mi

NDE je zážitok blízkej smrti, prechod duše DNA tunelom do pararelnej dimenzie a stretnutie zo svetelnou bytosťou, po návrate do tela sa prejavuje ako reziduum mulitidimenzionálne podvedomie na vstup do AKÁŠI resp. Božieho královstva impulzne meditačne aj cez šesťúholníkový hexagon – modul elektromagnetického pola s gravitačnými rotačnými vlnami a cez meridiány až do epifýzy ako korunnej čakry s jej gravitačnou koronou – Einsteinov prstenec ….sú v tom aj pyramidálne energie energie /cestovanie časom/…je to na dlhšiu reč a prakticé ukážky …vstupy do oceánu svetla atď. Bol som členom Slovenskej lekárskej spoločnosti nelekár, po VŠ štúdiach “Ľudský potenciál” sekcia gerontologia a tanatologia, viem o čom je rečv interakcii VEDA a VIERA…..sú v tom reinkarnačné duševné reinkarnačné teleportácie a spriaznenosť duší….aj naša…..takže dovidenia…moc sa teším…Jozefll

Páči sa mi

Vážení priatelia, všetko o epifýze ma zaujíma, ale bohužiaľ si nemôžem dovoliť za Vaše služby platiť, moja finančná situácia je hraničná na uhrádzanie životných potrieb, preto odber Vašich aktualizácií ruším a za doterajšiu spoluprácu ďakujem……Dr.Jozef Tlamka

Páči sa mi

NDE…..vy ste zazil klinicku smrt?Citam.o vas na nete…ten kto zazije klinicku smrt vnima zivot inak za hranicami myslrnia….len nechapem,preco by sme sa mali stretnut v tomro zivote…vy sam ma nepotrebujete…viete toho omnoho viac ako ja😇

Páči sa mi

ODBER MAILOV Z DOVODU FINANČNEJ NESCHOPNOSTI RUŠÍM…….za doterajšiu spoluprácu ďakujem Dr. Jozef Tlamka

ne 28. 8. 2022 o 17:56 Jozef Tlamka tlamka.jozef@gmail.com napísal(a):

Potvrdzujem odber emailov cez “Epifýzu” ale neviem po anglicky, text mi > preložte do slovenčiny prosím…ďakujem …Jozef >

Páči sa mi

Jožko …pozerám, ale Vás v odberoch nemám, vy ste si asi dali odoberať články z iného linku….zrejme z odkazu na epifýzu…. ak vám do mailu príde nejaký článok , je tam na konci mailu odkaz na Unsubscribe, tak na to kliknite a tým zrušíte odber.

Chcete menej emailov? Unsubscribe or modify your Nastavenia odberu emailov.

Páči sa mi

Srdečne pozdravujem a možno Vás oslovia moje hypotézy z multidimenzionálneho podvedomia v prílohe.. Mám veľkú prosbu o prezradenie Vášho mena, na možnú duÅ¡evnú imaginárnu predstavivosÅ¥ a symbol spriaznenosti naÅ¡ich duší….ďakujem…Jozef,

so 27. 8. 2022 o 18:27 Cestou k sebe… comment-reply@wordpress.com napísal(a):

anitraM commented: “Zdravim vas Jožko…som rada ze ste aj po 8 rokoch > zavitali na moj blog. Super.ze ste pokrocili v duchovnom zreni .[image: > 😇] Urcite vela veci teraz vnimate inak ,ako predtym. Na blogu uz nie som > aktivna, uz pre mna nie je tym, cim bol a su pre mna prvorade ine ho” >

Páči sa mi

Môzete prosim tento komentar napisat este raz…zasifroval sa 🤣 a nie vsetkemu rozumiem

Srdečne pozdravujem a možno Vás oslovia moje hypotézy z multidimenzionálneho podvedomia v prílohe.. Mám veľkú prosbu o prezradenie Vášho mena, na možnú duÅ¡evnú imaginárnu predstavivosÅ¥ a symbol spriaznenosti naÅ¡ich duší….ďakujem…Jozef,

Páči sa mi

Vďaka za článok, a určite treba viac takýchto článkov, budem sa tešiť na ďalšie, Je dôležité informovať verejnosť , pretože ľudia dnešnej doby sa uberajú úplne iným smerom, odkláňajú sa od pravých hodnôt, hľadajú uspokojenie hlavne vo vonkajšom svete, a zabúdajú na svet duchovný. s láskou a v láske, Mike Satori,
p.s: dovolím si uverejniť moj kanál kde budu postupom času pribúdať zaujímavé videá a témy .. aj o duchovnom svete
https://www.youtube.com/user/VasilkoKele

Páči sa mi

Tiež dúfam,. že sa vedomím dostane viac ľudí vyššie a začnú žiť inými hodnotami.Lenže pokiaľ je niekto uzavretý takýmto názorom, nepresvedčí ho nik…bohužiaľ. Osobne som vďačná za internet a prístuip k množstvu informácii, aj keď na viac vecí som prišla sama a potom sa o nich dočítala…kolektívne vedomie je ako veľká informačná sieť.

Vďaka za link..popozerám, čo tam máš. 😉

Páči sa mi

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.