Kategórie
Energia Liečenie

Katarína o stravě – PROČ JSME PŘEKYSELENÍ A PODVÝŽIVENÍ

Povídání Kataríny s Igorem o živé stravě, enzymech, našich buňkách, fotosyntéze a mnohém dalším. Aneb „pouze ve zdravém těle zdravý DUCH!” – Katarína Lone Mýtna pořádá přednášky a semináře, zejména pro ženy, zaměřený na jejich duchovní a zdravotní rozvoj. Pochází ze Slovenska, nyní žije částečně v Maďarsku, maluje také obrazy a věnuje se mimo jiné výživě a harmonii Ducha a těla.

Více na webech:
www.spiral-art.eu
www.noverodicovstvi.blogspot.com/2012/02/cesta-pro-noveho-cloveka.html
www.facebook.com/katarina.mytna

Podobné články:

Šesť stupňov prekyslenia…

DNA a zásadité potraviny…

4 replies on “Katarína o stravě – PROČ JSME PŘEKYSELENÍ A PODVÝŽIVENÍ”

Krása … 🙂

myslím, že katuška hovorila o požehnaní jedla pred konzumáciou …
inak naši starý rodičia to robili pravidelne … napr. prekrižovať chlebík …

ono to ozaj nie je len tak …
okrem požehnania pre telo, ktoré to potrebuje zjesť …
je to aj poďakovanie … a nielen stvoriteľovi, ale všetkým ktorý sa napr. na tom chlebíku podieľali …
prosto prejav úcty, rešpektu, pokory … Láske a to aj tým, že sa poďakujeme iným …

hm, zabudla som na tento zvyk, požehnať všetko čo dostávam do seba … ( aby mi nebolo zle ,alebo mojím krpcom 😕 )
keď robím napr. koláčik, prekrížovávam cesto a nechám ho už len kysnúť, alebo aj iné jedlo … ale pred konzumáciou to nerobim už … hm … hm, hm, …
zjednávam nápravu … Hneď …

no, rozhodne zaujímavé krásne žieňa … radosť sa dívať a počúvať …

Ďakujem martinka, že si to sem dala …

pekný deň želám 🙂 všetkým 🙂

Páči sa mi

…áno požehnaním jedla umocňujeme jeho energiu a ďakujeme zaň. Ja som si zvykla požehnávať ľudí po doliečení a občas žehnám vode, ktorú pijem.

Katka ma tiež veľmi zaujala a prekvapene som pozrela, že má rovnaké priezvisko ako manželová rodina. 🙄

Pozrela si si jej obrazy? http://www.spiral-art.eu/

Maťka aj tebe krásny dník prajem.

Páči sa mi

veru, .. 🙂
sranda však? … poznám ten pocit, je to vždy akési zvláštne keď natrafíš na menovca 🙂
nejako sa vždy zastavíme a porozmýšľame … kam až siahajú korene tohto mena …

u svojho dievčenského neviem, … ale manželova rodina z matkinej strany … si dala záležať a pátrala po rodokmeni dlhé roky …
zostavili nakoniec strom rodiny .. rôzne vetvy … a tak sa vlastne dopátrali k predkovi, z bývalého nemecka kdesi v roku 1600 … bol to nejaký šľachtic či kieho, šľachtic dobrodruh, ktorý šiel na slovensko zo zvedavosti a zamiloval sa tu do obyčajnej dedinskej dievčinky …
🙂 vzal si ju, mali spolu dietky a už to potom pokračovalo až k do súčastnosti …
krása však? Za láskou prosto treba ísť … 🙂
a vieš čo je zaujímavé? .. že odvtedy, aj keď nechtiac, ale všetky manželské páry majú medzi sebou väčší vekový rozdiel, ako tento prvý zakladateľ a jeho žena …
min 10 rokov … ( manžel je odo mňa o 11 rokov starší tiež 🙂 )
zvláštne však? … 🙂

Ďakujem za link na obrázky … videla som ich až teraz …
vieš, mne sa takéto obrázky nie veľmi páčia .. ja mám rada také ako máš napr. na lište tie karty, ako to píšem, po pravej strane tu mám kartu shine …
ale? z katkinej tvorby ide nádherná energia … a to dokonca aj z tých červených, ( červená farba ma akosi ruší … necítim sa dobre v červenej a ani v spoločnosti červenej 🙂 )
ale tieto, aj keď boli výrazné, predsa z nich šla príjemná energia …

veľmi zaujímavá žena toto … a veľmi veľa pravdy hovorí … precítila som to rovnako, aspoň väčšiu časť z toho čo rozprávala … 🙂

no nič, idem si po svojom, ďakujem martinka 🙂

Páči sa mi

Naozaj zaujímavé.:oops: Môj ujo robil tiež rodokmeň, no dostal sa len do roku 1816. Škoda, že takáto tradícia nebola zachovaná a nepredávalo sa to každému dieťaťu z akej rodiny bol. No každopádne ako duše spoznáme do akej duchovnej rodiny patríme.

Červená ťa ruší ako si na tom s tvojou prvou čakrou moja?

Viem jej obrazy nie sú typicky umelecké, ale precítené dušu a vyššími silami, ukazujú na krásu a lásku iného sveta.

Páčia sa mi aj spirituálne aj klasické, zátišia, krajinky, či portréty, alebo len také vízie. No musí ma v ňom niečo zaujať.
Tak pracuj, aj ja odbieham, počúvam nahovorené texty, varím, tak idem pokračovať. Maj sa krásne a želám pekné sníčky. 😉

Páči sa mi

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.