Kategórie
Duchovné Šamanské cesty

Strážkyňa prameňa poznania…

Vizualizácia stav, kedy sa pomocou predstavy vnútorným zrakom presunieme na určité miesto, kde sa chceme nachádzať. (Vizualizujeme si ho)Robí to každý z nás, občas sa podvedome pristihne a zasníva sa nad nejakou predstavou seba nikde na peknom mieste. Toto je takzvane účelová vizualizácia.

 

Snažíme sa aj pomocou meditácie vizualizovať si prísun svetelnej energie, predstavujeme si ako nás svetlo očisťuje a prúdi celým telom.

 

Ďalšia vizualizácia je, kedy sa dostávame na svoje silové miesto, teda miesto, kde sa cítime najlepšie a stretávame tam duchovné bytosti a našich sprievodcov.

 

Častým vizualizovaním sa nám akoby pootvorila brána do iných svetov a takéto stavy občas prichádzajú aj samé, že vás navštívi niekto z toho sveta aj bez toho, že by ste ho volali. Alebo sa vám zobrazí vizuálný dej, keď zaspávate a o nič sa nesnažíte.

 

Takéto stavy sa mi občas stávajú.

 

27.6.2010

 


Večer som nemohla zaspať, lebo som bola nahnevaná na tie bytosti, čo sú pri mne.( Už ich nevolám anjeli, ani archanjeli, lebo ich energia sa už dávno odklonila od tých správnych bytostí aké by mali byť.) Povedala som im , nech už sú ticho, lebo som chcela zaspať a skoro ráno vstávala do práce. Za chvíľu som uvidela bledom modrú fontánku a stekajúci prúd vody. Stála pri nej pani v bledo-modro-bielom a spýtala som sa jej kto je.

 

„Som strážkyňa prameňa poznania. Ten kto sa napije z tohto prameňa spozná nepoznané. Len sa musí naučiť žiť s tým vedomím, čo spozná.“ Udivene som na ňu pozerala, lebo som nič také nečakala.

 

„Povedz mi čo chceš vedieť!“, lenže potom som zistila, že Messiel sa snažil napodobňovať ju ako papagáj, tak som upustila od toho vizuálneho obrazu a otočila sa urazená na bok.

Ten obraz fontány sa vrátil a strážkyňa sa ozvala znova: „Ja som ešte neskončila, povedz mi čo by si chcela vedieť, lebo chodí sem veľa zvedavcov. Inak som prekvapená ako si ma našla, lebo prameň poznania je len pre duše a iné bytosti.“

 

Chvíľu som nad tým rozmýšľala a potom jej povedala: „Chcela by som vedieť, prečo mi tie bytosti od začiatku klamali a začali mi ubližovať, keď som hľadala len čistú bytosť svojho anjela strážneho.“

 

Pozrela sa na mňa a vraví: „Cením si tvoju otvorenosť a znova sa ma spýtala , či sa chcem napiť prameňa poznania.“

 

Znova som uvidela Messiela ako opakuje po nej a potom to uvidela aj ona a vynadala mu. Idem radšej spať, pomyslela som si.

Za pár minút som videla 2. vizuálny dej, ktorý sa spustil sám od seba.

 


Bola noc, a muž v tmavom plášti a klobúku rukami odhŕňal zem a niečo tam hľadal. Jama sa zväčšovala až narazil na dosku. Bol to niečí hrob a on chcel otvoriť truhlu. Po odhádzaní zeme ju otvoril a mŕtvola držala v ruke knihu. Ten chlap vedel, že v nej je niečo ukryté. Otvoril ju a bol v nej čierny 15cm kľúč. Rýchlo knihu ukryl do kabáta, lebo na koňoch cválala polícia, ktorá ho zaregistrovala. Utekal  pred nimi a skočil z útesu dolu. Myslela som, že sa zabije, len bolo tam more. Vynoril sa a odplával k brehu.

„ Asi sa utopil“, povedala polícia a odcválali preč. Muž si pozrel knihu, či sa mu nestratil kľúč a vydýchol si. V tom vizuálny dej skončil.

 

Pomyslela som si prečo som to videla a ozvala sa strážkyňa prameňa. “To bola len ukážka, čo by si všetko spoznala.“

 

Zlatý kľúč som našla v orlom hniezde a čierny vykopal chlap a ukradol ho mŕtvemu človeku.

Čo to asi znamená? K čomu slúžia tie kľúče?

 

Potom sa ozval neznámy hlas :“Tých kľúčov je 12 a každý je od inej brány, ten kto ich všetky nájde a správnym kľúčom otvorí správnu bránu sa stane Pánom moci.“

 

Moje myšlienky stále pracovali zlatý kľúč v orlom hniezde, orol je vták múdrosti možno to je kľúč k bráne múdrosti, a ten čo ukradol tomu mŕtvemu, že by kľúč k bráne smrti?

 

Občas sa sama nad sebou pozastavujem, čo všetko si moja duša prežila a čomu sa venovala. Ale to viem  len ona 😀

2 replies on “Strážkyňa prameňa poznania…”

Anitram,
aj ja som nedávno v mojom sne videla čierny kľúč asi 15cm veľký..presne taký ako sa kedysi používali na zámku 😀 Ale nechápala som čo mi vlastne ten sen chcel povedať 😦

Páči sa mi

Mirka starodávný kľúč: umožňuje vstup k prežitkom minulosti (často k minulým životom) vstup do vlastného podvedomia. Aj ten čo som vizuálne videla bol starodávny aké nosili na veľkom kotúči vo zväzku s inými kľúčmi od brán, či nejakej komnaty.

Páči sa mi

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.