Kategórie
Duchovné

Stretnutie s Ježišom…

Každý, kto sa rozhodne ísť duchovným smerom si musí uvedomiť, že existuje určitá stupnica. Treba ísť postupne krok za krokom a neskákať bezhlavo niekam, kam sa dostaneme až za nejakých 10 rokov dajme tomu. Tým že som taká aká som, chcela by som v živote vyskúšať veľa. Tak isto, keď som sa dala cestou duchovného rozvoja, nevedela som s čím začať ako prvé a proste som len skúšala, čo dokážem čítala všetko možné. Môj začiatok bol ťažký a následky si nesiem doteraz. Začal sa komunikáciou bytostí, čo sa predstavili ako archanjeli a skončil sa tým, že sú stále pri mne, lebo boli potrestaný za svoje skutky. Ale o nich písať nebudem. Asi len toľko, že mi bránia v mojom rozvoji ísť ďalej a mám tým pádom problém s dôverou.

Dala som sa na šamanské putovania. Sú to výlety do vášho podvedomia, ktoré vám môžu veľmi pomôcť pri vašom rozvoji. Stretávate tu svoje duchovné zvieratá, sprievodcov, či anjelov. Záleží aký svet navštívite. Ja väčšinou chodím do dolného a stredného sveta. V hornom svete som bola len 2 krát. Zaujímajú ma staroveké civilizácie a niečo som čítala o pyramídach, spôsobe ich postavenia a o príchode bieleho muža a červenej hviezdy, ktorý objaví ukryté tajomstvo pod pyramídou.

Neviem prečo tomu je tak, zrejme mám rozvinuté okrem jasno počutia a jasno cítenia aj jasno videnie, lebo občas sa mi samé otvárajú iné svety, ktoré navštevujem, že sa k nim nemusím ani dopravovať tunelom. Stačí, keď nad ničím nerozmýšľam a vnútorným zrakom začnem vnímať tieto svety. Napadlo mi, že by som sa pozrela k pyramídam. Už som sa videla ako stojím na púšti a chcela som vykročiť, ale vietor ma postupne od hlavy k pätám premiestnil na svoje silové miesto k moru. Tak ako vietor sfúkava piesok z púšte . Sfúkol aj mňa. Skúsila som to znova a stalo sa to isté.

Uvedomila som si, že som nedokončila svoju úlohu v strednom svete a nemôžem ísť teda ďalej.

Takže prekročiť dva schody je zakázané. V mojom prípade som asi ostro sledovaná a situácia ma nepustí. Toto nebola jediná vec, čo sa mi stala.

Čítala som si článok o ľuďoch, ktorý vraj žijú vo vnútri našej Zeme. Zrazu som videla samú seba ako ležím v osvetlenej miestnosti na bielej posteli. Zišla som z nej dolu a pozerala sa naokolo. Všade bolo veľa bieleho svetla a nič iné. Prichádzal ku mne muž. Najskorej som videla jeho hlavu a vlasy, lebo rúcho mal tiež biele. Spoznala som v ňom Ježiša Kristusa. Dlhé hnedé vlasy zarastená brada a na srdci na bielom rúchu mal červené srdce.

Priznám sa nie som zbožná, do kostola chodím príležitostne…

Prišiel ku mne a povedal mi: Neviem ako si sa sem dostala, ale každý musí prechádzať svojim vývojom na Zemi postupne. Z tej púšte si bola vrátená preto, lebo by si nepochopila to, čo by si tam uvidela. Bytosti, čo sú na teba napojené ti bránia v tvojom rozvoji a pokiaľ sa ich nezbavíš, nikam sa nedostaneš.“

Lenže to je to, čo ja dávno viem!“ odpovedala som mu.

Každý mi vraví aby som sa ich zbavila, ale nik mi nepovie ako to mám urobiť. Rozlúčiť sa v dobrom nefunguje, ani v zlom vyhnať.“

Keďže ani on mi nevedel poradiť, poďakovala som sa mu a odišla preč. Náš rozhovor bol dlhší, ale na všetko si už nespomínam, čo mi vravel.

Jedine zmieriť sa s tým, že budú stáť pri tebe do konca tvojho života tu na Zemi.“ zakričal mi.

Otvorila som oči a rozmýšľala, či to bol naozaj Ježiš Kristus a prečo by sa zjavil práve mne. Ak by som ho len počula a on mi rozprával, tak by som začala pochybovať, že to je jedna s tých bytostí, čo sú pri mne a hrajú sa na neho. Keď sa dokázali zahrať na duše zosnulých a dlhý čas ma v tom držali, že komunikujem z mŕtvymi, tak prečo sa nehrať na Ježiša. Lenže ja som ho aj videla svojim vnútorným zrakom presne tak ako som ho videla aj v kostole na obrazoch.

Takže som dostala ďalšiu lekciu, že v duchovnom rozvoji ísť treba pomaly a postupne. Nič sa nedá predbehnúť, alebo preskočiť. Buď budete vrátený ako ja, alebo vám to bude chýbať a potom niečo nesprávne pochopíte. Potvrdil mi to aj Minneho článok o Kristusovi a Anjeloch.

Bola by som za to, aby v školstve uplatnili nový učebný predmet duchovný rozvoj a deti by sa na škole naučili veľa pozitívneho. 😀

Toť môj názor.

55 replies on “Stretnutie s Ježišom…”

Sophie, nečítala až teraz. Už som sa viac k tomu nevracala. Sú ľudia, čo takému niečomu nevaria a vravia, že to nie sú anjeli, lebo oni nie sú schopný ubližovania. Sú ľudia, čo si tým prešli a berú to ako nejaký druh duchovného posunu, stať sa lepším, zbavením sa ega, vlastnej tvrdohlavosti.
Možno ste iný, ale pre mňa toto nie je spôsob ako niekoho k niečomu doviesť. Idem po svojej ceste sama , s nimi v pozadí a ignoráciou.
Je možné , že v minulom živote som sa venovala niečomu inému ako teraz a oni sú moja nedoriešená karma…neviem. Aj keď mi to potvrdila astrologička a mám si to v tomto živote doriešiť, je to naozaj ťažké… 😕

Páči sa mi

anitraM, tvoju cestu samozrejme rešpektujem, o svojom živote rozhoduješ len ty sama, nemôže to za teba spraviť nikto iný. Ja som len videla až neuveriteľnú podobnosť medzi odkazom v tvojom článku a mojím komentárom, tak mi nedalo nezareagovať… 🙂

Keď sa rozhodneš, že chceš s touto situáciou pohnúť, už vieš, že odpoveď na otázku čo robiť, nájdeš vo svojom srdci… 😉 Držím ti palce 🙂

Páči sa mi

anitraM, pekný článok, v živote som sa naučila, že ak sa chceš niečoho alebo niekoho zbaviť, je to jednoduché, prijať to alebo niekoho srdcom. Tým to akceptuješ a berieš to na vedomie, potom už je len na Teba, či to budeš potrebovať. Čím väčší odpor vynaložíš, tým viacej bude vzdorovať tomu odporu to alebo tá bytosť.

Páči sa mi

Bytosti svetla sa nám zobrazujú buď ako astrálne bytosti a peberú formu hmotného tela, alebo ako svetelná energia. Rozdielne ich vnímame aj podľa duchovne úrovne. Ja som ho viedla tak, ako je zobrazený v modlitebných knihách.

Páči sa mi

To videnie je závislé od tvojej fantázie a obrazotvornosti.Každý ho opíše inak,lebo každý má inú predstavivosť a inak vidí,ale to čo pritom cíti zažije každý rovnako kto stretne kúsok Neba.v skutočnosti nemá telo………….Je to obrys bez tváre,ale ty vieš ako vyzerá,tvár je nepostatná,podstatný je obsah.Čiže ak nás i obrazové videnie zavádza srdce určí podľa pocitu a ten neklame.R

Páči sa mi

Veď som napísala od úrovne vývoja, pretože každy tieto bytosti svetla vnímame inak. Osvietený človek je najbližšie k videniu ich skutočnej podoby. Máš pravdu dôležité je cítenie , čo z neho vyžaruje a ako ho mi vnímame a ja som cítila lásku.

Páči sa mi

*To videnie je závislé od tvojej fantázie a obrazotvornosti*
nevím Rado, proč by tento pohled neměl být i pro anitraM…
možná právě pro ni je v mnohém velmi poplatným… 🙂

Páči sa mi

Nitram,zasa ste si neprečítali čo som napísal to nebolo pre Amitram,len hodilo tie komenty spolu.Vlastne sme obaja reagovali rovnako na Natali,len tie komenty dalo ako keby sme reagovali jeden na druhého.Z vašej nepozornosti zasa dojde k nepochopeniu a slovíčkareniu 🙂 tak viac trpezlivosti.R

Páči sa mi

dobrý den anitraM,
ty bytosti , které vám brání jít dále,
jsou produktem vaší mysli…
Je nutné oprostit se od předsudků, vyprázdnit mysl…
vidět Ježíše ve snu je požehnáním pro Váš život…
které vídáme, aby Vám jeho přítomností sdělilo,
že ony bytosti jsou v podstatě výtvorem vaší mysli,
a budou stát při Vás ,,do konca tvojho života tu na Zemi”
není nutností chápat celý pozemský život, nýbrž po mystickou smrt – která končí smrtí ega…
ztotožnit se v postavě Ježíše s jeho utrpením či zmrtvýchvstáním: takové prožitky*73 doprovází duchovní cestu křesťanských mystiků, včetně konečného vykoupení – realizace*68
http://medo.cz/jaromir/kniha_snar/___vysvetlivky.html#bod_068
Ježíš se ptá co zde děláte, protože Vy nekráčíte přímou cestou křesťanských mystiků, jste zaváděna mnohými mystérii… 🙂
přesto Vám nevědomí v podobě Ježíše podává pomocnou ruku… 🙂

Páči sa mi

anitraM… 🙂
postačí pár otázek na které se pokuste odpovědět sama sobě…
jak víte, že vaše mysl v noci spí…?
co je podle Vás známkou spící mysli…?

co je to vize… ?
kde vzniká… ?
je vize intuicí…?

ptejme se abychom byli schopni nalézt pramen pravdy… 🙂

Páči sa mi

Pokúsim sa niečo napísať,podať svoje videnie.Snáre neplatia ,je to všeobecný výklad vhodný tak pre staré tetky(nikoho tým nechcem uraziť je to pokus o vtip) a je to horšie ako horoskop i pri tom je viac zásahov a väčšia sranda… vtedy ak máme bežné sny.Ak máme bežné sny,tak sa nám čistí mysel,upratuje všetky prežitky do správnych šuflíčkov.Potom sú sny v ktorých nazrieme do našich iných životov,nepoužil som slovko minulých,lebo je to relatívne a platné iba pre náš čo žijeme v čase a priestore.V skutočnosti je to paralera.No a potom sú vízie,čiže vidíme niečo,nejakú udalosť ktorá sa odohrá a máme k nej indície.Čiže charakter ročného obdobia,správanie osob,oblečenie,lokalizácia priestoru.Vízie sú podávané cez prirovnania,iné životy sú ako príbeh ktorý preciťujeme a klasický sen je chaotický zhluk udalostí odrzkadlujúci naše pocity,či potreby z minulého,alebo nasledujúceho dňa.Pokojný deň.R

Páči sa mi

P:S:a potom sú také zvláštne sny ale tie má iba veľmi málinko ľudkov v ktorých sa bavíte s mŕtvymi,ale oni nestrašia skor hľadajú pomoc,či si chcú len tak pokecať,alebo došli po radu a tieto sny neviem kam zaradiť,no ak sa mi vnich podarí im pomocť,tak sa neskutočne teším.Tieto sny ak aj niekomu opisujem má z nich hrozu,ale ja ich vnímam pozitívne a obe strany sa z toho učíme a máme z toho dobrý pocit……………….. R

Páči sa mi

základ a podstata otázky, kterou jsem zde položil je stále nezodpovězena,
je schopna mysl spát… ? 🙂

ať běžný život, či snové prožitky, vize, intuice – vše je součástí mysli

dle mého je možné přirovnat ke spící mysli pouze “vyprázdněnou mysl”,
a to do doby, než v jejích sférách dojde k projekci dalšího obrazu… 🙂

tak to jen na okraj pro vysvětlení… 🙂

přeji krásný den Všem… 🙂

Páči sa mi

Nitram zle som sa vyjadrila. Viem ,že podvedomá mysel, vedomá časť a sny, všetko sú to súčasti jednej mysle. Intuícia tiež vychádza z tejto časti ale na podnet nášho duševného cítenia. To čo chcem povedať je len to, že moja mysel nie je tak silná, aby si dokázala vytvoriť niekoho takého ako sú tí traja. Nedokážem, ak sú nahnevaný vyprodukovať svojou energiou pukanie v trámoch, ani dávať do priestoroov svetelné prskance energie napr. fialové, zelenkavé, či žlté, ani vyťahovať energiu z predmetov a osvetlovať ich ,akoby mali svetožiaru. 😆 Vidím občas auru ľudí a či pozostatky energie na veciach, ale tak isto nedokážem vyťahovať ich auru, aby človek intenzívne žiaril na 50 cm a všetci mali zelenú auru. Alebo ako ma 2x počas spánku ťahal do astrálu a ja som sa na to prebúdzala a cítila som ako naspäť klesám .Toto je len niečo ,čo je na mne napojené, niečo, čo som si pritiahla kyvadlovaním a teraz to len prežíva skrz mňa, lebo sa to odpojilo od pôvodného zdroja.
Pri liečení Reiki sa na mňa napája iná energia, ktorá ma vedie týmto procesom. Aj toto je potom niekto vyprodukovaný mojou myslou? Ja myslím, že je to niekto, s kým cez myslel telepaticky komunikujem, žiaden myšlienkový elementál, ktorého som si vytvorila.

Možno to pochopím až budem stará… 😆 neviem, ale teraz to vnímam takto.
Prajem pekný dník. 😉

Páči sa mi

Radko súhalsím s tím delením snov, aj víziami. Aj to, že niektoré snáre sú len také babské povery. Ale výklad snov podľa má svoj zmyseľ. Ja som si už viac krát overila na Medovom snáre snovú symboliku a to hlavne u cudzích ľudí, čo ma oslovili. Symboli naozaj vystihli ich situáciu, v ktorej sa nachádzali a boli upozornením na veci, na ktoré sa mali zamerať. Občas máme sny, ktoré sa nevykladajú, lebo su akoby utriedovaním, či upratovaním našej mysle do tých šuplíkov ako vravíš ty. 😉

Páči sa mi

*Pri liečení Reiki sa na mňa napája iná energia, ktorá ma vedie týmto procesom. Aj toto je potom niekto vyprodukovaný mojou myslou? Ja myslím, že je to niekto, s kým cez myslel telepaticky komunikujem, žiaden myšlienkový elementál, ktorého som si vytvorila.*

sama víte, že při léčení je nutné zcela zklidnit mysl-ego, energie , která Vás vede je Vaše nedsmyslové já – nadvědomí, které je poté schopno působit zkrze vědomou složku v hmotě tj. Vás samotnou…
ale toto vše je vaší součístí…

no a toto je výplodem ega – vaší mysli *Ja myslím, že je to niekto, s kým cez myslel telepaticky komunikujem* tento výrok je ukázkou vámi vytvořeného myšlenkového elementálu… 🙂 …

Páči sa mi

prepáčte, nechcem sa sem motať ale nedá sa mi nepovedať jeden zenový príbeh:

V jednej dedine,v jednom dome vraj straší. Lieta tam nábytok, dejú sa čudné veci. Obyvatelia tohto domu sú už riadne unavený a boja sa. A tak sa majiteľ vyberie za zenovým majstrom a vyrozpráva mu všetko čo sa u neho deje. Zenový majster sa pozrie na neho a povie mu: ” vieš čo urob? Iba polož ďalší tanier na stôl”

martinka … toto urob aj ty … viem, že je to o poznanie lepšie, a nie je to také aké si to mala trebárs pred rokom, ale? … urob to aj ty .. iba ich pozvi k tvojmu stolu, … ucti si ich ako vzácneho hosťa, .. ponúkni ho najlepším jedlom, … tým ktoré ješ aj ty … lebo tak to to je … nebyť ich, nevidíš vela vecí … máš za čo bť vdačná, máš za čo naozaj z úprimného a čistého srdca dakovať … a ak to urobíš, hosť odíde ….presne tak ako odíde aj návšteva raz … tak aj títo tvoji spoločníci … treba ich prijať … to jecelé …

a ak neodídu? … nevadí, má to svoje výhody, napríklad .. môžeš sa s nimi rozprávať, .. keď nikoho reálneho pri sebe nemáš … a tu môžeš povedať skutočne všetko ..

pekný dníčok prajem 🙂

Páči sa mi

To je to čo chcú oni. Tak som aj veľa krát urobila, ospravedlnila sa za všetko, poďakovala sa za zlé, ale aj dobré, lebo som vďaka tomu zlému veľa pochopila veľa vecí a rozlúčila sa s ními v dobrom. Ale z ich strany vždy bolo povedané ak budeš niečo potrebovať tak sa ozvi, vždy tu budeme, ale nezabudni sa ozvať. No lenže ak som sa neozvala tak to začalo znova , že na nich kašlem, vôbec nemyslím. A tá odozva z ich strany nebola hlasová, ale vždy pichlavým spôsobom. Lili viem, že mi chceš dobre, aj nitram, ale ja už som skúšala toľko vecí a viem že najlepšie je zabudnúť a ignorovať. Občas mám pocit, že je už pokoj, lebo už sa neozývajú a vtedy sa jeden z nich spamätá a začne sa ozývať. Tých rozhovorov s ich strany bolo už toľko, že nemám chuť sa s niekym takým rozprávať. Už chcem len ticho, vnútorný pokoj a počuť a vnímať len svoje myšlienky a načúvať vlastnému vnútru. To je to čo oni nechcú, aby som načúvala svojej duši….

Páči sa mi

anitram

srdiečko … práve to ti píšem … nakrm ich tým či sa krmiš ty .. a ty sa krmiš láskou moja … si tak láskavá žena, .. prídeš mi občas smutná a utrápená, ale kto nie .. ale tvoje srdce je toho svedkom, .. napr. aj tvoja vízia o tom ženíchovi je toho svedkom, .. vidíš láskavých a šťastných ľudí okolo seba … prečo to asi bude? lebo si láskavá a plná lásky a súcitu k iným, liečiš, pomáhaš, nič za to nežiadaš späť … tak to isté urob aj s tými bytosťami .. nakrm ich rovnakým súcitom, láskou, ktorú vidíš na iných, tak prečo nie aj na nich .. to čo vidíš v skutočnosti nevidíš na iných náhodou … vidíš to preto, že ty taká si … preto sú pri tebe … prosto ich pozvi k svojmu stolu srdiečko … a pekne ich nakrm tým čím krmiš aj ľudí trebárs tuto na tejto stránke … láskavosťou, trpezlivosťou, snahou pomôcť, .. a to všetko bez toho aby si žiadala čosi späť … toto isté urob aj tuto .. nečakaj že odídu .. kam by chodili ked je im pri tebe dobre? .. prečo ale nemôžeš otočiť pohlad a vnímať to tak že aj tebe je dobre pri nich … naozaj sa to potom stratí … iba to skús martinka .. ideš pomôcť niekomu? tak ich pozvi nech sa prídu pozrieť … nech vidia ako .. len ich pozvi .. požiadaj ich o to čo od teba chcú .. aby boli pri tebe, ale požiadaj aby len dozerali a dávali pozor … každý chce za svoju prácu uznanie moja .. a evidentne aj bytosti ktoré máš pri sebe 🙂 … tak to len skús z tejto strany .. ak nepôjde . je ešte stovka strán …. ako to je? ked pánboh zavrie dvere, ale otvorí okno .. vždy to tak je .. vždy ..

prosto a jasne .. nerezignuj .. ale príjmi … vo výsledku je to to isté .. ale to prijatie spôsobuje omnoho viac pokoja, radosti a krásneho pokojného plynutia časom ( či už tu alebo kdekolvek inde v celom univerze ) …

krásny dníčok prajem …. jo, a ešte otázočka mimo … aká farba sa pripisuje venuši? .. maľujem obraz a bude tam aj venuša .. a raz neviem akú farbu na to vložiť .. do obrazu sa mi hodí zelená, jasne zelená, ale tak neviem, či to môž byť, … tak ak vieš, tak skús mi poradiť … ďakujem :-*

a už ozaj krásny dníčok prajem všetkým 🙂

Páči sa mi

Zelená patrila Venuši, vyjadrovala nádej a snahu o porozumenie. Troška závidím teraz, moje včerajšie kresby skončili v krbe, akosi som nemala deň. 🙄 .Tak som zvedavá, dúfam že verejne ukážeš a pochváliš sa ním. 😉
Tvoje cítenie je správne. Môj hlavný problém je, že viem dávať, ale neviem prijímať a o tom to celé je. 🙄
Som ľadová kráľovna s teplým srdcom, ktoré žiari len von, ale mňa prežiariť nedokáže. 😕 Snažím sa otvoriť si srdce, ale je to tažké. ….

Páči sa mi

hehe .. a vraj ľadová kráľovná som ja 🙂 .. vidíš, sme dve .. 🙂

áno, aj ja som bola takáto, presne takáto … dávala som von, ale bála som sa prijať .. a ešte ako .. ale ked mi konečne doplo, že práve tým, aj týmto postojom, ubližujem iným, .. že neviem prijať, neviem prijať lásku napríklad .. martinka, toto ked mi doplo, preplakala som dosť dní, … ale? očistila som sa .. teraz rada dávam, .. ale už aj rada príjmem .. ak? ak je to samozrejme v súlade s mojou povahou .. neprijímam všetko, vedomo sa rozhodujem čo to bude a kto to bude … ale už sa nebojím prijať nič .. to je to srdce otočené citlivou stranou von .. jedine tak naozaj zistíš, ako veľmi si silnou, ak dokážeš vystaviť svetu toto … a čo to moje citlivé srdce videlo? nič .. a nič je všetko .. ale prvé čo pocítilo, bol krásny, príjemný hladivý vánok, do toho hrejivé slniečko .. naozaj sa nie je čoho obávať .. a to nikdy ..

a za venušu dakujeeeeeeeeeeeem, .. a áno, domalujem a hodím na stránku .. aj s popisom a budem očakávať nielen láskavé a pochlebovačné reči, ale naozaj konštruktívnu kritiku 🙂

prekráááásny dníčok prajem 🙂

Páči sa mi

🙂 nitram .. veď hovorím Ste Pán Slnka 🙂 … ďakujem, za seba ďakujem 🙂

inak, množstvo krásnych obrázkov v tom videu je … hm, prečo len dníčok nemá viac hodín? .. a rýchlejšiu ruku, … 🙂 .. ale nie, robím si žarty, všetko je dobré práve tak ako to je …

krásny dník prajem … 🙂 všetkým .. a už ozaj prchám, ste všetci tuto akýsi vysoko návykový, či čo to … hm … 😕 … 🙂

Páči sa mi

Tak ste mi dali odpoveď na moju automatickú kresbu. V nej moja energia vyžarovala a potom sa mi vracala späť , ale z opačnej strany. Brala som to tak, že ju vysielam , ale nik ju neprijíma a mne sa vracia naspäť. Teraz som si uvedomila, že môj uhoľ pohľadu nebol správny. 😆

Ďakujem za nápovedu. Ostante prosím ďalej na linke… 😉
Pekný dník prajem.

Páči sa mi

nitram 🙂

“opravdu není děkovat zač… 🙂
pouze se k Vám dostaly nazpět energie, které jste vyzářili … 🙂 ”

… alebo? … žeby to bolo tak, že Vám sa tiež vrátilo, čo ste vyslal vy? 🙂 … a tak stále dokola, okolo stola – la – la … 🙂 ( hehe .. takže za seba, .. ďakujem, že ďakujete a môžete ďakovať ešte viac a ďalej 😛 🙂 … toto je ďakovacia reč ako pri odovzdávaní sošiek oscara 😛 .. ale?!? .. po prvý krát chápem, že aj to čo vyzerá ako gýč v skutočnosti tak nie .. tí ľudia sú ozaj šťastný a iné slovo ako Ďakujem prosto neobsiahne hlbku toho stavu pokoja atd .. 🙂 )

prekrásny dníčok prajem … všetkým 🙂

Páči sa mi

martinka …. nejako som ten tvoj koment nepochopila … aký mail? .. ale asi máš na mysli ten komentár zo včeraj .. neviem, …. no ale je to jedno … slzičky šťastia majú rôznu podobu … a od toho sme tu na tejto krásnej guličke … aby sme sa navzájom vedeli potešiť, ukázať aj takto, že jediné dôležité je iba láska, Láska, či lásočka 🙂

aj keď sa tak nejavím, ja som ozaj citlivá, nežná a jemná, aj keď občas pôsobím ako útočný afgánsky chrt 🙂

ale? dosť už … mám na teba otázočku a prosbu zároveň … máš väčšiu fotku niekde u seba či doma v pc alebo kde… fotku toho tvojho gravatára? … ak áno, vedela by si mi to poslať na e-mail? … potrebujem vidieť v detaily toho chlapca čo sa opiera o rameno tej žienky hrajúcej na tú lutnu? … ak môžeš skús to pre mňa spraviť … ďakujem :-*

krásny dníčok prajem 🙂

Páči sa mi

Pomýlila som som sa bolo to v tom včerajšom komente ako píšeš, a slzy šťastia to neboli nejaké duševné uvedomenie si svojhu smútku…proste niečo. Tiež som dosť citlivá… 😆

Tu je ten obrázok ak stačí taká veľkosť https://anitram.wordpress.com/2011/05/28/clannad-theme-from-harrys-game/
Alebo väčší ako mám ja neobrezaný
http://obrazky.4ever.sk/obrazky/najlepsie/kreslene/temne-umenie/zena-s-harfou,-mesiac,-hroby-136095

Páči sa mi

hm, ten obrázok je vlastne veľmi zvláštny … ked ho vidím celý tá žena hrá na harfe na cintoríne 😕 … hm, … no ale nič to mne ide o toho preisvitného …

a k tomu smútku či uvedomeniu si … vidíš? ja to naopak vnímam ako slzičky šťastia … je predsa dobré že si si to uvedomila … od toho je iba malinký krôčik k zmene, ale už bude vedomá .. už len prijať následky svojich konaní v pohode, súcite láske … a život ide ďalej … ja už sa prosto naozaj reálne nedívam do minnulosti a ani do budúcnosnosti, ale zároveň si ju neprestavam tvoriť .. tak ako by som chcela aby vyzerala … už som prosto sama sebou a to tu a teraz … teda ? žiadne pětiletky nemám … krásne plynule zo dna na deň … nie , …. z minúty na minútu… je predsa len presnejšie 🙂

a? .. 🙂 ďakujem za obrázok 🙂 pekný dníčok prajem

Páči sa mi

hehe …. myslela som, že to niekoho zaujme a spýta sa … nie, mna nezaujal samotný duch .. mna zaujala tá technika maľby .. ako som hovorila .. malujem teraz venušu .. hehe .. umysel je krásna, zvodná žena ( či sa zadarí uvidíš, ked to bude hotové 🙂 ) .. ktorá ma za sebou budto planétu alebo lunu … ( to ešte neviem, to dotvorím časom 🙂 ) .. a v tej ploche tej luno- planéty je muž, teda tvár muža, ktorá je v náznakoch ( ako duch ) .. teda je nutné aby ho bolo vidno ale nie za sa moc .. chápala? 🙂 nem? 🙂 ani ja 😛 🙂 .. ale tak ked to bude hotové uvidíš 🙂 🙂 ..

Páči sa mi

Ja klar….(učím sa zo synom nemčinu). Som zvedavá teda, tak nech sa to vydarí. Inak je to naozaj zaujímavý obraz a ten mesiac je úchvatný. Tak maľuj…..maľuj, ja už mám pol roka rozmaľovanú černošku s košom na hlave a nie a nie ho dokončiť. 🙄

Páči sa mi

anitram

cal je jediná ktorá na môj obraz trpezlivo čaká už skoro rok …. a áno cal dostane obraz od lil, ale? dostane na výber … či bude tento alebo ešte iný .. ktorý tiež ked domalujem ( zatial ho mám ako štúdiu ) …. cal ako verná priateľka si bude mať možnosť vybrať … toto sa ešte nikomu pri mne nestalo … stále moje srdce prisúdi ktorý jednoducho darujem …ale cal je cal … trpezlivo sa dostala cez všetky škrupinky mojej povahy a za jej lásočku dostane na výber …. 🙂

to je teda výhoda čo? 😛 🙂 🙂

Páči sa mi

Tak rýchlo maľuj, nech jej robí už radosť. Ja občas ako upratujem tak si prezerám svoje povesené obrazy a vnútorne ma niektoré hrejú. Prvé boli tmavé to poukazovalo aj na smútok mojej duše. Novšie sú už svetlé hrejivé. Ja som dala sesternici namaľovať jeden obraz, lebo jej automatická kresba ma veľmi zaujala, tak som zvedavá čo mi nakreslí a čo bude vyžarovať. Tak kresli teda, nech má Cal radosť a teba teši jej potešenie z obrazu a úžas s ktorým sa bude naň pozerať.:oops:

Prajem pekný víkend…. 😉

Páči sa mi

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.